דוד לביא – גשר על נהר גועש (תמונת AVI: mako)
מחפש מפיק. דוד לביא | תמונת AVI: mako

העונה התשיעית של כוכב נולד הסתיימה, וזה הזמן לבדוק עם בוגרי התוכנית לאן כל אחד מהם הולך מכאן. מי כבר מוציא שירים (ארז שמואלי, למשל, שהוציא אתמול את שירו הראשון "ואינך"), מי כבר חורש את הארץ בהופעות, מי אוסף חומרים לאלבום ומי מחפש מפיק מוזיקלי. דבר אחד ברור - חגית יאסו, הזוכה הגדולה של העונה, צפויה להקליט אלבום בכורה בהפקה מוזיקלית של עברי לידר, תחת המטרייה של חברת "טדי הפקות". חוץ ממנה גם דוד לביא, לירון רמתי, אסף ונדב, נוי דנן וילנה אילייאייב ממשיכים כנראה ב"טדי".

דוד לביא - "אני חושב עכשיו כמעט בכל כיוון אפשרי. לא משנה מה יהיה זה ייקח קצת זמן. אני מתחיל לאסוף חומרים ואנשים ולהתחיל לרוץ. עוד אין לי שמות לתת אבל יש מפיקים וכותבים בקנה. באלבום רוב החומרים יהיו שלי ושיר או שניים שייכתבו על ידי אמנים שאני אוהב. אנחנו יומיים אחרי ואני מחפש מפיקים מוזיקליים. אני נשאר ב"טדי הפקות" כרגע בכל מקרה.

נדב הופמן: "עובדים לסירוגין עם מלכה באיה"

אין תמונה
"אסור לישון עכשיו". לירון רמתי

לירון רמתי - "טדי סגרו לנו הרבה הופעות. התחלתי לאסוף חומרים. אני רוצה להוציא שירים כמה שיותר קרוב לגמר. עכשיו אין לישון, עכשיו מתחילה העבודה. אין לי שיר שכבר מוקלט. יש כמה סקיצות מאנשים מוכשרים כמו דידי שחר ודורון מדלי. עדיין אין לי מנהל מוזיקלי. אני מאחל לעצמי בהצלחה".

נוי דנן -  מחכה לפגישה עם 'טדי' ואז ידע מה קורה איתו.

אסף שלם ונדב הופמן - "כרגע עוד לא יודעים מה קורה", אומר נדב הופמן. "אמורה להיות לנו פגישה אם טדי הפקות. אנחנו ממשיכים לעבוד, יש הרבה דברים רוצים להרים, מופע, לעבוד על אלבום. יש כמה דברים שכבר הקלטנו אבל עד שלא נעבור את הפגישה לא נדע מה קורה איתנו הלאה. אנחנו ממשיכים לעבוד לסירוגין עם העבודה של אסף בלהקת 'מלכה באיה'".

לידור סולטן: "אני מופיע בכל הארץ"

לידור סולטן - אתמול היית שונה (תמונת AVI: mako)
יש כבר שם לסינגל. לידור סולטן | תמונת AVI: mako

לידור סולטן - יוציא את השיר הראשון שלו "סדקים" תוך שבועות ספורים. את מילות השיר כתב גילי זכאי. המלחין והמעבד הוא אלי קשת, אחד המוזיקאים העסוקים ביותר בתחום הים תיכוני. "ההופעה הקרובה שלי היא מופע "פריצה" במועדון ה"מעבדה" ברחובות ביום חמישי הקרוב וחוץ מזה אני כבר מופיע בכל הארץ", אומר סולטן

אורטל אדרי – "אני עובדת על סינגל בכורה, ועל שירים נוספים, שכתבנו אני ובעלי אליאור אדרי. הכל שלנו בהפקה עצמית. ב-24 באוגוסט יש לי הופעה בתאטרון תמונע בתל אביב שבה אשלב חומרים מקוריים עם קאברים מהתוכנית".

רון ויינרייך - "אני מתכנן סיבוב הופעות עם הלהקה שלי "Siren" לארה"ב. אנחנו להקת רוק כבד-אלקטרוני ובקרוב טסים לארה"ב מתכננים לעשות שם סיבוב קצר וסביבו לעשות סרט מסע עם סיפור מאחורי הקלעים, מה שנקרא 'רוקיומנטרי'. המטרה היא להשיג חוזה תקליטים בארה"ב ומשם לייצג את ישראל. כרגע לא מתוכנן סינגל בארץ בקרוב. יש לי כמה שירים שהייתי רוצה להוציא, ואני כרגע בדיבורים עם 'טדי'. זה חומרים באנגלית ולא בטוח אם הקהל יאכל את זה פה, אנחנו בודקים את האפשרות".

תמר יהלומי בדרך לקליפ נגד אנורקסיה

תמר יהלומי – שמחות קטנות (תמונת AVI: mako)
נגד אנורקסיה. תמר יהלומי | תמונת AVI: mako

תמר יהלומי -  "אני לא עושה עדיין הופעה. אני עושה קמפיין נגד אנורקסיה ובולמיה עם עדי ברקן. אני מוציאה שיר וקליפ נושא נגד התופעה.בשם "Simply You", זה שיר הנושא, שמדבר על מישהי שהיא פשוט לא צריכה דיאטה כי להיראות טוב, וכל העניין סביב האנורקסיה. עדי ברקן כתב את השיר. יש לחן אבל המילים לא סגורות".

נעמה כהן – "אני בשלב של איסוף חומרים לאלבום. אני כותבת שירים חדשים. השאיפה היא להוציא שלושה סינגלים ואז אלבום. אני עובדת עם יהל דורון כמפיק מוזיקלי ולא חתומה בשום מקום. סינגל ראשון אני מאמינה שייצא בחצי שנה הקרובה. מבחינת הופעות אני כנראה אעשה במקביל להוצאת הסינגל, אין טעם כרגע לפני, זה יקרה במקביל".

רועי אביטל- "יש לי אלבום שכבר ממש מוכן ובקרוב יוצא ממנו הסינגל "מעל לכל מכשול", ייצא באמצע באוגוסט. אני עובד עכשיו עם אמרגן ויחסי ציבור באופן מסודר. כל הזמן הופעתי, גם לפני כוכב נולד ואני ממשיך עכשיו. ביום חמישי הקרוב אני מופיע ב"קפה קפה" ביוקנעם, וב-2.8 ב"פאב" בכרמיאל.

קלרה סבג עובדת על שלושה סינגלים במקביל

קלרה סבג – זמר נוגה
שיר ראשון אחרי "בין המצרים". קלרה סבג | תמונת AVI:

קלרה סבג - עובדת על שלושה סינגלים חדשים, שתי בלדות ושיר קצבי. המפיקים הם תומר מתנה ובנצי מור, שכל אחד מהם עובד על שיר. אחת הבלדות נכתבה על ידי מאור שטרית. סבג תוציא סינגל ראשון אחרי תקופת "בין המיצרים", כלומר אחרי ה-10 באוגוסט. כרגע היא מופיעה במועדונים.

יוסי אשר - "אני עכשיו במגעים להתחיל לעבוד עם הרכב, חבר'ה שניגנתי איתם בעבר. יש לי כמה סקיצות ואנחנו בודקים אפשרות להקליט אותם. לא יצא לי להופיע עד היום. המטרה היא להופיע ולהוציא אלבום בסוף, אמן כן יהי רצון".

מלי שלום: מופיעה, מקליטה, סינגל ראשון בחודש הקרוב

מלי שלום – שלח לי מלאך (תמונת AVI: mako)
שיר ראשון תוך חודש. מלי שלום | תמונת AVI: mako

משי חזיזה -  "אני מתגייסת עו חמישה חודשים ללהקה צבאית. קיבלתי כמה הצעות אבל לא נפגשתי עדיין עם אף אחד ואני כנראה לא אעשה כלום עד הצבא, כי אני עוד מעט מתגייסת ורוצה לצבור ניסיון בלהקה הצבאית. בינתיים אין הצעות להופעות, אבל מצד שני כתבתי שיר ובשבוע הבא יש לי פגישות עם מפיקים כמו אושר דהאן וירון כהן ונראה לאן זה ימשיך".

מלי שלום - "הופעה ראשונה שלי תתקיים ב-8.8 ב"אינגה בר" בהרצליה פיתוח, וב-25 באוגוסט אני מופיע ב'סאב' בירושלים. אני ממשיכה לעבוד על האלבום עם ההרכב שלי 'למה-דאלי', יהיו בו שירים מקוריים שאני כותבת ומלחינה. מקווה שבחודש הקרוב אוציא סינגל ראשון".

ילנה אילייאייב אמור לחתום בסוכנות ייצוג

דודי בר-דוד - הוציא לאחרונה את השיר החדש "מסכות", סינגל שלישי מתוך אלבום הבכורה שלו, שאת הוצאתו יחגוג ביום רביעי הקרוב במסיבת השקה מיוחדת, בהופעה בה יארח את בוגר כוכב נולד אדיר אוחיון. האלבום הבכורה של דודי בר-דוד ייקרא "להישאר" והוא צפוי לצאת במהלך החודשיים הקרובים.

רותם כהן - "פנה אלי המפיק אבישי ספיר שכתב והלחין לי שיר ואנחנו עומדים להקליט אותו ולהוציא כסינגל, הוא אמור לצאת בערך עוד כחודש. הופעות אין לי ואני עדיין חייל שחוזר לצבא".

ילנה אילייאייב - ממשיכה לעבוד עם "טדי הפקות" ואמורה לחתום כטאלנטית בסוכנות "לוק", כשחקנית ודוגמנית. על הפרק עומד ליהוק לסדרה חדשה בטלוויזיה. מבחינת שירה עוד לא החליטו מה קורה איתה כזמרת.

>> "בריטני ספירס הטרידה אותי מינית"