שוקי וייס 09 (צילום: עודד קרני)
"דפש מוד הם ילדים גדולים, שיעשו בזמנם החופשי מה שהם רוצים". שוקי וייס | צילום: עודד קרני

למעלה מ 40 אלף כרטיסים כבר נמכרו להופעה של להקת דפש מוד באצטדיון רמת גן, שתתקיים ביום ראשון הקרוב 10.5. עדיין נותרו כרטיסים למקומות ישיבה ביציעי האצטדיון, במחירים הנעים בין 350 ל- 450 שקלים. במסיבת עיתונאים שקיימו הבוקר (יום ב') מפיקי המופע בשטח האצטדיון נחשפה לראשונה הבמה הענקית שכבר נמצאת בהליכי בנייה מתקדמים וכן לוח הזמנים המלא לערב המופע.

די.ג'יי גיא מר מלהקת הדג נחש, המוציא בקרוב אלבום סולו ראשון, הוא התוספת הטריה לרשימת מופעי החימום של דפש מוד. שערי אצטדיון רמת גן יפתחו לקהל ביום המופע החל ב-17:00, ומר עתיד לעלות לבמה ב-18:00. מיד אחריו ב-18:30 תופיע להקת "טרי פויזן". ב-19:20 תתחיל הופעתה של להקת ","Yeah yeah yeahs המגיעה לישראל במסגרת סיבוב עולמי לקידום אלבומם האחרון והמצליח "Blitz". מהפקת המופע נמסר כי למרות הביקוש הגדול להופעה נוספת עצמאית של ההרכב הדבר לא התאפשר בגלל לוח הזמנים הצפוף, אך חברי הלקה הסכימו להאריך את מופע החימום לדפש מוד מחצי שעה לשעה וחמש דקות. דפש מוד יעלו לבמה ב-21:00 ויסיימו את ההופעה בשעה 23:00 בדיוק.

הכנות למופע דפש מוד 1 (צילום: עודד קרני)
הבמה והתאורה | צילום: עודד קרני

הצוות הטכני של דפש מוד, הכולל כ 200 איש, יתחיל להגיע לישראל החל ממחר ויפקח על השלבים הסופיים של הקמת הבמה, שתכלול ציוד הגברה ותאורה מהמשוכללים שנראו עד כה בארץ. בסך הכל יתארחו הלהקה ואנשיה בארבעה בתי מלון ברחבי תל אביב, כאשר דייב גאהן, מרטין גור ואנדי פלטשר עצמם יגיעו במטוסים פרטיים במועדים אותם יקבעו עצמאית רק ברגע האחרון, למרות שההערכה היא שינחתו בנתב"ג בלילה שבין חמישי לשישי.

"אני מקווה מאד שנגיע לקהל שיא של 50 אלף איש, הכמות המרבית שאצטדיון רמת גן הוכשר לקלוט, אך כבר בשלב זה ברור שהמופע צפוי להיות הצלחה גדולה לפחות אמנותית", אומר מפיק המופע בישראל שוקי וייס. "חברי דפש מוד מגיעים לישראל נישאים על גלי פרגון להם לא זכו מזה שנים, בעקבות ההצלחה הגדולה של אלבומם החדש 'Sounds of the universe', הנחשב לטוב ביותר שלהם מזה למעלה מעשור. לא קל להרכב ותיק כל כך להמציא את עצמו מחדש, וזכינו שהם באים אלינו בנקודת שיא בקריירה שלהם, ולפי מה שהבנתי מהמנהלים האישיים שלהם גם היחסים האישיים ביניהם טובים מאי פעם".

אין תמונה
הדמייה של האיצטדיון המלא

-כמה זמן הם ישהו בארץ?
"בגלל שישראל פותחת את סיבוב ההופעות, יש כאן מרווח נשימה שלא יהיה להם בהמשך הדרך. הם יוכלו, עקרונית, לשהות בארץ כשלושה ימים וסביר שינצלו את הזמן גם לטיולים. לכל אחד מהם יהיה צוות מקומי שיטפל בכל צרכיו, הם ילדים גדולים, ובזמנם החופשי הם יכולים לעשות מה שהם רוצים. עם זאת, הם אנשי מקצוע שבאו לעבוד ואיכות המופע היא בראש מעייניהם. הם יבצעו כמובן שירים מהאלבום החדש, אבל גם יודעים מה הקהל המקומי רוצה והליין-אפ יכלול את רוב הלהיטים הגדולים והמוכרים שלהם. חברי דפש מוד נחושים בדעתם לפצות את המעריצים בישראל בעקבות ביטול המופע בארץ לפני שנתיים וחצי. זו הסיבה שבחרו לפתוח דווקא כאן את הסיבוב החדש. הם מאמינים שהבטחות צריך לקיים".

-יש בשורות חדשות בנוגע לאמנים מובילים נוספים שכבר מנהלים מגעים להופעות בארץ?
"המופע של דפש מוד בישראל הוא שיתוף פעולה ראשון של יזם מקומי עם חברת הענק 'Live nation', המייצגת את גדולי האמנים. אם הפרויקט יסתיים בהצלחה, וכך זה נראה, המטרה היא להמשיך לשתף פעולה בהבאת אמנים גדולים נוספים לישראל למרות שמוקדם לציין שמות ספציפיים".

בנוסף מבקש וייס כי כל מי שרכש כרטיסים באשראי יאסוף אותם מראש במשרדים ויגיע איתם לאצטדיון, במטרה למנוע תורים ארוכים בקופות בערב האירוע. עם זאת, בשלב זה נראה שניתן יהיה לרכוש כרטיסים ליציעים גם בערב האירוע עצמו במקום.

אלי כהן, נציג משטרת ישראל, מסר הבוקר כי מאות שוטרים ייטלו חלק באבטחת האירוע והמשטרה צופה עומסי תנועה כבדים באזור אצטדיון רמת גן משעות אחר הצהריים ועד שעות הלילה. "אנו עושים הכל כדי להבטיח לבאי המופע תנועה נוחה למגרשי החניה הסמוכים לאצטדיון או לחניונים באזור גני יהושע", אומר כהן. "כמו כן אנו פועלים בשיתוף פעולה עם חברות דן ואגד ורכבת ישראל על תגבור הקווים המגיעים לאתר ביום המופע, וכן יופעלו הסעות מאזור קריית שאול לאצטדיון. מעל הכול אנו מבקשים מנהגים שאינם מגיעים למופע להימנע עד כמה שניתן מנסיעה באזור על מנת להקל על עומסי התנועה".