נינט כל הלבד (צילום: רותם ואחניש)
מה ידעו החיות. נינט טייב | צילום: רותם ואחניש

נינט טייב מוציאה השבוע את אלבום הסולו הרביעי שלה "כל החיות ידעו", אלבום רוק בעברית, עם כמה שירים מצויינים, בהפקה מוזיקלית של יוסי מזרחי ועידן רבינוביץ' מלהקת "הקולקטיב". מהאלבום יצאו עד כה הסינגלים "הגרזן", "פרוייקט הספר הכחול" ו"כל הלבד" וכן נחשף שיר נוסף - "והדרת".

האזינו בבכורה לשני שירים חדשים : השיר "דופק" בו נינט צורחת בצורה מענגת, ו-"17 שניות", שכולל את שורת הנושא "כל החיות ידעו".

"17 שניות"

" 17 שניות לפני הרעידה כל החיות ידעו / אנחנו איננו ידענו דבר / איבדנו רגישות / איבדנו הבנה / 17 שניות לפני הרעידה כל החיות ידעו".

"דופק"

"אני אוהבת אותך קשוח, אבל אל תתבלבל, אל תשתמש בי, אל תשתמש בי, כשאתה על הגב / תדבר לאט כדי שארגיש, איך כל מילה, מבעירה בי אש, וכמה חם לי, כמה חם../ זה לא עוזר לי, לקרוא את השפתיים שלך, שואפות ונושפות שואפות, מרגישות את הלב ש..דופק ודופק ודופק /  אני אוהבת אותך מפתיע, א א אל תתבגבר, אתה מזיז אותי אני מוזזת, הבשר מדמם / תדבר לאט כדי שארגיש,  איך כל מילה, מבעירה בי אש, וכמה חם לי, כמה חם".

רשימת השירים המלאה באלבום: 1. 17 שניות 2. כל הלבד 3. גרזן 4. והדרת 5. פרויקט הספר הכחול 6. תות 7. ארבע המיתות 8. חבלים 9. דופק 10. עושק 11. אתמול בלילה 12. בסוף.

בראיון מיוחד ל-mako אמרה נינט: "כל שיר באלבום מייצג מצב אחר בחיים שלי. כשאני כותבת אני מושפעת מכל דבר שקיים ביקום הזה, טבע ואנשים והרגשות שלנו, שזה בלתי נמנע שאכתוב מהמקום הזה... זה אלבום רביעי בשבע שנים וכשעשינו אותו לא חשבתי לרגע על מה יהיה אם, ומה יקרה, ואיך ייצא. אני מתמקדת בלספר את הסיפור שלי. בטח שחשוב לי להצליח, בוודאי. אני חושבת שלאט לאט יש איזה קו שמתיישר עם הקהל, זה לפחות בווייב שאני מרגישה. מרגישים את זה בהופעות ובכל דבר שקשור לפידבקים מהקהל".

האלבום "כל החיות ידעו" ייצא במלואו לחנויות ב-3 במאי, יום אחרי הופעת ההשקה של נינט ולהקתה במועדון בארבי בתל אביב.

אחריה הוצאת האלבום וההשקה תמשיך נינט לסיבוב הופעות ארצי, ותופיע ב:  5/5 ג'יימס בר פתח תקווה, 12/5 ינשוף בר רחובות, 15/5 זאפה הרצליה, 16/5 ברל'ה להבות חביבה. 22/5 אלפנט קרית חיים 30/5 הצוללת הצהובה ירושלים.

אין תמונה
נינט טייב, "כל החיות ידעו", עטיפת האלבום