ליאור נרקיס בהופעה (צילום: עודד קרני)
"בעיני השירים הזוכים הם 'נבע' של חיים משה ו'לכל אחד יש'". ליאור נרקיס בהופעה | צילום: עודד קרני

כעשרת אלפים מגולשי mako בחרו את ליאור נרקיס לתואר "זמר החתונות של כל הזמנים" ואת שירו "ערב טוב" ל"שיר החתונות של כל הזמנים", זאת במסגרת התוכנית "צועדים לחופה" שהגיש ירון אילן בערוץ 24.

למקום השני הגיע השיר "נשבע לך" של משה פרץ, למקום השלישי "יותר מדי שנים" של רגב הוד, למקום הרביעי "אם אשכחך ירושלים" בביצוע של בן סנוף ולמקום החמישי "שתיים בלילה" של משה פרץ.

משה פרץ נמצא גם במקום השישי עם "אלייך", במקום השביעי ישי לוי עם "האחת שלי", במקום השמיני "לא דומה" של דודו אהרון, במקום התשיעי "נשבע" של חיים משה ולמקום העשירי הגיע קובי פרץ עם "כמה אהבה".

"אני מעריץ את אייל גולן, שלומי שבת וחיים משה"

-ליאור נרקיס, איך אתה מרגיש עם הזכייה הכפולה?
"אחלה, בכיף. הזכייה הכי גדולה שלי היא שאני כל ערב מופיע באירוע אחר והקהל איתי מפרגן כל הזמן,, מזמינים אותי לאירועים כל הזמן. בייחוד בז'אנר אמן שמצליח זה מתחבר ישר לאירועים, זה המדד. אני מרגיש מעולה, אנשים הצדיעו לי, הפרס הוא כיף גדול.

"אני לפני הופעה בהיכל נוקיה ב- 28 ביוני, לפני חזרות וחומרים חדשים, תקופה מאוד פורה וזו הפתעה מתוקה. החתונות הן חלק בלתי נפרד ואולי המרכזי בקריירה שלי, זה היום יום שלי, כל לילה. נוקיה, קיסריה, היכל תרבות, זה רק כמה פעמים בשנה, החתונות זה השגרה, ותשמע אני מעריץ בעצמי כמה זמרים שהתמודדו מולי, אז זה כבוד גדול".

-את מי אתה מעריץ?
"את שלומי שבת, אייל גולן, חיים משה, איציק קלה, שהיה בחתונה שלי ובאירועים של כל המשפחה שלי. יש גם צעירים חזקים כמו משה ודודו שמרוב שהם חזקים בז'אנר קשה לקרוא להם צעירים. המוזיקה הזו לא סתם נמצאת איפה שהיא נמצאת יש המון כוכבים ואני שמח שזה קורה".

-"ערב טוב" הוא בעיניך השיר הראוי ביותר לתואר הזה?
"כמובן שאני שמח על הזכייה שלו, אבל מבחינתי השירים הכי גדולים של החתונות הם 'נשבע' של חיים משה ו'לכל אחד יש' של שלומי שבת ושלי. אבל תשמע אם זה מה שהקהל בחר מי אני שאתווכח. כנראה שהקהל מחפש את הקצבי, יותר מחפשים לרקוד, ו'ערב טוב' לפחות אצלי הכי מרקיד אותם בחתונה. השאגות של השיר הזה וההתלהבות וההתלהמות מלווה אותי יום יום מאז שהוא יצא, זו ההוראה לקהל שזה הזמן להפוך את האולם".

"אני לא יודע מה האינטרס של קובי פרץ"

-אתה אומר שאתה עובד כל ערב. ראיינתי את קובי פרץ לפני יומיים והוא אמר שאין דבר כזה, שזה סיפורי סבתא.
"אני יכול להגיד לך שאני סגור מהיום עד שנה הבאה ביומן בימים שאפשר לעבוד, בלי ספירת העומר למשל. אני בטוח שקובי פרץ עבד ועובד יפה מאוד. אני לא יודע מה האינטרס שלו, אבל אתה מוזמן אלי למשרד לראות את החוזים. אני עושה גם שתי הופעות בלילה וויתרתי על שלוש כי לא עמדתי בזה".

-אתה לא חושש שמי שרואה אותך בחינם בחתונה לא יקנה כרטיס לנוקיה?
"בנוקיה זה הולך להיות מופע אחר לגמרי מאשר בחתונה - תאורה, תפאורה, הרכב נגנים, רקדנים. אני לא יודע מה עשו שאר האמנים שהופיעו בנוקיה, אבל פירקנו את המופע של קיסריה ואנחנו מרכיבים אותו מחדש עם שרטוטי במה. זה שונה מאוד מחתונה ואני בטוח שמי שנהנה ממני בחתונה יהנה ממני גם בנוקיה.

"אני הולך לעשות בנוקיה את מופע חיי"

"אמרו לי שנוקיה זה חורף אבל ביקשתי זמן ואני הולך לעשות את מופע חיי, משהי שימנף את הקריירה שלי והוא גם בא מדרישת הקהל. התחלתי מ-660 איש באולם דוהל בשכונת התקווה, החלטתי על הבמה ללכת להיכל התרבות, שם עשיתי 3 הופעות 'סולד אאוט' ואז קיסריה ומופע אינטימי בקטן ברידינג מול 800 איש. וברידינג, על הבמה, עם האנרגיה של הקהל אמרתי להם 'ניפגש בנוקיה', ובבוקר קמתי ונזכרתי שאתמול אמרתי ואז התחלנו להריץ את זה. הופעתי בצרפת באולמות גדולים ואני שמח לעשות את זה גם בארץ".

-תוציא עוד אלבום עד אז?
"ייצאו עוד ארבעה סינגלים עד המופע. יש את 'זה מתחיל' ויהיו עוד שירים שאני מוציא גם בלדות וגם קצביים שיפארו את המופע. אני עושה מוזיקה לעם בגובה העיניים, המטרה שלי היא לשמח אנשים, לגרום להם לחייך שזו המצווה הכי גדולה שבן אדם יכול לעשות. מי ייתן שאופיע בחתונות עד גיל 60".

>> עידן עמדי ברדיו תל אביב: "תשליך"