אין תמונה
"הכי קיצוני, הכי פתוח, הכי צועק וזועק". אורי גוטליב

אורי גוטליב הוא מנחה, קומיקאי ובדרן אהוב, שלאחרונה מנגן בס בהרכב "מונה לופה" של מיקי גבע, אבל מסתבר שהוא גם אוהב לשיר, ואפילו לעשות ראפ. גוטליב התחבר לזמרת פזית נוני, אותה הוא מכיר עוד מתקופת הצבא ואחרי שהשתתף בדי.וי.די שהוציאה לילדים, הקליט איתה את השיר "כל אחד מחפש", שהיום יוצא הקליפ שלו. כעת נענה גוטליב לפנייתה של נוני ויופיע איתה על הבמה ביום חמישי הקרוב (14.7) במועדון "סאבליים בתל אביב.

"בשיר אחד אני עושה חצי ראפ ומצטרף בפזמון, בשיר שני אני שר ובשלישי אני מנגן בבס", מספר גוטליב, שנרגש לקראת האירוע. "מבחינתי זה מאוד חדש ורק מי שיהיה שם יראה את זה, אז נראה לי שזה עוד בסדר. אני עושה ראפ בשיר 'זיכרון' של פזית, הראפ יהיה על זיכרון מבחורה יפה שהולכת לכת לכת. זה כזה ראפ".

"יש במוזיקה משהו ממסטל והאמנים הם לדעתי סטלנים"

-מאיפה זה בא?
"זה לא שבא לי להיות כושי פתאום, ואני גם שר. הרעיון היה של פזית ובעלה ואני נסחפתי ומצטרף אליהם, זה לא משהו שחיפשתי. מוזיקה מעסיקה אותי הרבה, אני מנגן בס ב'מונה לופה' ובהרכב נוסף שנקרא 'השלמת הכנסה'. השירה זה משהו שהצטרף לאחרונה. אני מכיר את פזית עוד מהצבא, היא אמנית פעילה וכרגע אנחנו במפגשים יותר אינטנסיביים".

-מאיפה המשיכה של שחקנים למוזיקה? למה גם הם רוצים להיות זמרים?
"יש את זה להרבה קומיקאים. אולי זה בגלל שאנחנו נהנים לעמוד על במה ולהיות הכי קיצוני, הכי פתוח, הכי צועק וזועק. אנחנו רוצים להשתולל, לנגן, לעשות תנועות של גיטריסט עם צרחות גיטרה. זו תחושת פורקן אולטימטיבית.
גם נראה לי שכל מי שמתעסק באמנות מסוימת ואוהב מוזיקה מגיע למיצוי המקסימלי שלו בלעמוד על הבמה ולעשות מוזיקה. אני מאוד אוהב לראות הופעות, זה נורא מושך אותי. יש בזה משהו ממסטל והאמנים הם לדעתי סטלנים, כל אחד בדרכו".

"אני לא מזייף, אבל לא מתאים לשיר סולואים"

הופעה מוניקה סקס - אורי גוטליב ודניאלה פיק (צילום: עודד קרני)
נתנה עצות. אורי גוטליב עם דניאלה פיק | צילום: עודד קרני

-אני נזכר איך בתוכנית "הרצועה" סיימתם כל תוכנית בשיר.
"נכון, אבל לצערי הדמות שלי, נבאחו, לא קיבל הרבה שירי סיום. העורך של התוכנית מאוד אהבה מוזיקה וחיפשנו שם דרך לרגש בסוף תוכנית מצחיקה עם שירים משנות ה-70' כאלה, שיש בהם הרבה רגש. זה גם עזר לסאטירה, שפתאום נגיד יצחק רבין שר בסוף".

-בלהקה הצבאית שרת או בעיקר שיחקת?
"לא נתנו לי במיוחד לשיר. הייתי שר עם כולם, כי אני לא מזייף, אבל לא היה לי קול שמתאים לסולואים. שם גם למדתי לשיר. היו לנו סדנאות עם דני רובס ומתי כספי לימד אותנו לספור קצב".

"דניאלה ואני נשיר יחד בפרטיות"

-ובסדרה המיתולוגית "עניין של זמן"?
"בעניין של זמן לא לקחתי גיטרה ושרתי באמצע הכיתה. זה עשו אביב גפן ומוש בן בסט".

-יש לך בבית כעת מישהי שיכולה לייעץ לך, החברה דניאלה פיק.
"זה לא ממש איתי בבית. אני מתייעץ עם חברים וחברות שלי לגבי המוזיקה. השמעתי לדניאלה את השירים ובתכלס היא מאוד אהבה, והיתה מופתעת מהתופעה. בהתחלה היא היתה סקפטית ובהמשך התלהבה".

-יש סיכוי שתשירו יחד?
"לא בפומבי בינתיים. יש סיכוי שנשיר יחד בפרטיות".

>> רוני דלומי ורונית שחר בחדר החזרות