המופע המשותף של ביונסה וג'יי זי "On the Run", שעלה על הבמות בקיץ האחרון בארצות הברית, הגיע בסוף השבוע שעבר לפריז, ושם תועד על ידי רשת HBO האמריקנית, ששידרה אותו במלואו.

המופע בן השעתיים וחצי נערך באיצטדיון ה"סטאד דה פראנס" בפריז. הוא נפתח בטריילר בסגנון סרטי פשע, המציג את ביונסה וג'יי זי כזוג עבריינים שנמלט מהחוק, מעין גרסת 2014 לבוני וקלייד - הקונספט איתו נארז ושווק החיבור בין השניים מלכתחילה.

המופע כולל את מיטב הלהיטים הגדולים של צמד כוכבי-העל שהם גם בעל ואישה, לאורך הקריירה, ומציג את הכשרונות הגדולים שלהם כראפר מעולה וזמרת-על, ביחד ולחוד.

נדמה שביונסה וג'יי זי הגיעו בשנתיים האחרונות לשיאים חדשים של הצלחה מסחרית ואמנותית, היא באלבום "Beyonce" שהימם את העולם והוא באלבום "Magna Carta Holy Grail" ובחיבורים שלו דרך שירים לעולם האמנות. הצלחות אלה באו לידי ביטוי על הבמה, כאשר השניים נעים מהיפ הופ וראפ דרך אר אנד בי ובלדות סול, עד לפופ ודאנס.

ההיי לייטס של המופע נרשמו בהופעת אורח של ניקי מינאז' שהצטרפה לביונסה ברמיקס ל-"Flawless", בביצוע של ביונסה ל-"Resentment", שיר שכזכור הפך במהלך הקיץ למאוד רגשי עבורה, אבל הפעם היא ביצעה אותו בחיוך, והסיום המרגש, שבו ביונסה הלבושה בשמלת דגל ארצות הברית, וג'יי זי, שרים יחד את "Young Forever" ו- "Halo".

קטע הסיום המרגש הזה עלה כוידיאו רשמי ביו-טיוב של ביונסה:

ולמי שפספס, הנה המופע כולו, בשלושה חלקים: