ניקוי רעשים 12: אפילו ג'וליאן אסאנג' לא גילה מתי ייצא האלבום הבא של אדל

ניקוי רעשים 11: האפליקציה החדשה של סנופ דוג תביא לכם גראס עד הבית

  • דואגים לשלומה של ג'וני מיטשל? יש סיבה, לצערנו, אך לא לגמרי ברור מהי. ביום שלישי האחרון התפרסמה ידיעה על כך שג'וני נכנסה לתרדמת ושלחה המונים להתפלל לשלומה. כמה שעות אחרי כן נציג של מיטשל ומשפחתה הודיע שמדובר בדיווח שקרי, ושג'וני ערה ומגיבה. ג'וני עדיין בבית החולים ומתאוששת, לאחר שלפני חודש נמצאה בביתה מחוסרת הכרה. אנחנו מחכים לדיווח על חזרתה הביתה ברפואה שלמה. 

  • למדור יש סיבה נוספת לדאגה, כי יכול להיות שעשינו על סם סמית' עין הרע. רק בשבוע שעבר סיפרנו לכם שהזמר בריא, מאושר וחתיך מתמיד, והשבוע כבר התבשרנו שבריאותו של סמית' אינה בשיאה. הוא ביטל את שארית סיבוב ההופעות שלו באוסטרליה בעקבות דימום במיתרי הקול, ורק התיאור הזה גורם לנו לחלחלה. סלח לנו סם, תנוח היטב ושוב לאיתנך במהרה.

  • זהירות, השלמות מסנוורת: כמה אפשר לשאת את היופי של משפחת נואלס? טינה נואלס, אימן של ביונסה וסולאנג' התחתנה החודש, והשבוע נחשפו תמונות מסנוורות מלובן ומזוהר של המשפחה המלכותית. ממליצים להצטייד במשקפי שמש ופרופורציות לפני הצפייה:


  • מרגישים את הדרמה באוויר? זה האלבום החדש של מיוז, "Drones", שעומד לצאת ב-8.6, ממש עוד כמה שבועות. והשבוע הם הוציאו קליפ לשיר "Dead Inside", שייפתח את האלבום החדש:


  • העולם כבר שכח, אבל למזלנו הקורבן של איגי פופ שרד כדי להוריש את הסיפור הבא לדורות הבאים, וחברים, אלה אתם: בראיון שנתן השבוע שדרן רדיו אמריקאי ותיק בשם וין סקלסה, הוא נזכר באחד המקרים ההזויים שקרו לו במהלך שידוריו, ואולי גם בתולדות הרדיו בכלל. "ראיינתי את איגי פופ בתא קריין קטן, כשלפתע הוא נעשה מאוד חיוור, רכן קדימה והקיא עליי. בשידור!". השדרן סיפר שהוא שם כמה שירים ברצף כדי להתנקות. ועכשיו רק נותר לגלות איפה משיגים הקלטה של השידור.
     
  • יכול להיות שהזדקנו עד כדי כך שאפילו הדיסק-און-קי הפך למיושן? אנחנו מסרבים להאמין, אבל דיוויד גואטה טוען אחרת. גואטה סיפר השבוע שבתקלוט שלו בפסטיבל קואצ'לה הוא נאלץ להשתמש בדיסק-און-קי, וזה הצליח לעורר בו נוסטלגיה. "בדרך כלל אני משתמש בתוכנות Rekordbox ו-Pioneer, אבל לפני ששמרתי את הפלייליסטים שהכנתי בהן, המחשב קרס", סיפר גואטה. "אז נאלצתי לשים את כל המוזיקה שלי בסדר רנדומלי מהדיסק און קי, זה היה ממש אולדסקול. חיפשתי שיר אחרי שיר את השירים שרציתי לשים". מה יגידו Run DMC? 

  • גם סקרילקס ודיפלו רצו לאלתר תקלוט השבוע, אבל המשטרה עצרה אותם. שני האשפים האלקטרוניים, שיחד הם הצמדJack Ü , הפכו את חדר ההלבשה שלהם בפסטיבל קינג'ס דיי למועדון מאולתר והרימו סט למעריצים המקומיים, עד שמשטרת אמסטרדם הגיעה למקום וקיפלה את המסיבה כאילו היתה מסיבת בית רועשת של תיכוניסטים. שכנים מבאסים. 

  • מובי, האיש, הקרחת וה-"וופה", הודיע השבוע על הסבה מקצועית לעולם הבישול. לאחר ששחרר בשנה החולפת אלבום חדש, היוצר המוערך עובר לרעות בשדות המסעדנות, ומספר שבקרוב תקום מסעדה טבעונית חדשה שלו בלוס אנג'לס. הוא הכריז על כך בתוכנית בישול בערוץ הולמארק, ועל הדרך גם בישל וביצע שיר של ג'וני קאש:


  • החיים ממשיכים גם אחרי הפרידה מזיין מאליק, ואם אתם מתקשים, למדע יש פתרונות עבורכם. סטיבן הוקינג העביר השבוע הרצאה בסידני, שם הקהל התקיל אותו בשאלה המאתגרת הבאה: "מהן לדעתך ההשלכות הקוסמולוגיות של עזיבתו של זיין מאליק את וואן דיירקשן, וכתוצאה מכך שבירת ליבן של מיליוני טינאייג'ריות ברחבי העולם?". שאלה לא פשוטה, אבל הוקינג הוא אחד מהפיזיקאים החשובי בזמננו מסיבה מסויימת, והוא ידע להתמודד איתה יפה מאוד. "סוף סוף שאלה על משהו חשוב", הוא פתח. "עצתי לכל אחת מהנערות שבורות הלב היא לעקוב מקרוב אחרי המחקר של פיזיקה תיאורטית, כי יום אחד ייתכן מאוד שתימצא הוכחה לקיומם של יקומים מקבילים. ואם כך, יש סבירות שאי שם מחוץ ליקום שלנו שוכב יקום נוסף, שבו זיין עדיין חבר בוואן דיירקשן". שמישהו יספר את זה לכל המסכנות שחתכו את עצמן בבקשה. 

  • למעריצי 1D החרדתיים שבינינו כבר וודאי עלתה בראש השאלה המטרידה, "מי החבר הבא שיעזוב את הלהקה?". חבר הלהקה לאנס באס בטוח שהתשובה לכך היא הארי סטיילס, ושזה יקרה בקרוב. האם העולם מוכן לרעידת האדמה ולנהר הדמעות שתיצור ההתפרקות של להקת הבנים? לא יותר משהוא מוכן למלחמה גרעינית. 

  • לוחמ/ת: העולם נרעש השבוע סביב הראיון הראשון של ברוס ג'נר על תהליך שינוי המין שהוא עובר. בין המחזקים והמתרגשים הרבים היתה גם דמי לובאטו, שהקדישה לג'נר את השיר שלה "Warrior" בהופעה השבוע, וכינתה אותו "גיבור אמריקאי". אלה הנאום והביצוע המרגשים: 


  • הקורבן החדש של מוריסי: הקמפיינים למימון המונים של מוזיקאים ויצירותיהם. בעודו מחפש אחר חברת תקליטים שתסכים להחתים אותו על חוזה לאלבומו הבא, מוריסי אמר שלמרות הקשיים הללו הוא לעולם לא יפנה למהלך כמו מימון המונים. "זה צעד נואש, ומעליב לקהל שלך", הוא אמר. בהמשך הראיון הוא גם הסביר שלדעתו זה לא הוגן לבקש מהמעריצים לשלם מראש על היצירה שלך, כשהם כבר עשו תרומה כלכלית משמעותית לקריירה שלך. "מה הדבר הבא שתבקשו?".
  • אם אתם לא מכירים עדיין את ארל סווטשירט, תאשימו את קנדריק לאמאר. האלבום החדש של ארל יצא סמוך לצאת האלבום החדש של הטוען לכתר ההיפ הופ. הטעות האסטרטגית הזו לא ממש השאירה לאלבום של ארל סיכוי, אך כיוון שמדובר באלבום וביוצר מסקרן באמת, אור הזרקורים מוצא את דרכו חזרה אליו בשבועות בהם העולם נרגע מצאת "To Pimp A Butterfly". ורק כדי להזכיר לכם שאולי פספסתם אותו, השבוע ארל הוציא שיר נוסף, שלא מהאלבום, בהקדשה לאימו. פנו מקום בלב גם לארל: 
  • ומה קורה עם קנדריק, באמת? השבוע הוא הגיש חבטה במשחק בייסבול של קבוצת הדודג'רס, כזו שנראית מאוד מרשימה יחסית לחבטה הראשונה שלו. Oh yes you can, oh yes you can!

 


 

  • להקת  Swansהמוערכת שימחה השבוע את הקהל הישראלי עם הודעה על חזרתה לארץ להופעה ב-7.7. וזו לא הבשורה היחידה שהם הנחיתו השבוע בעולם: הלהקה סיפרה באותה הודעה שהם יחזרו לאולפן ויקליטו אלבום חדש עוד השנה, ועל הדרך סיפקה הצצה נדירה להופעות המשוגעות שלה: 


  • פיסות חדשות מחייו של קורט קוביין לא מפסיקות לצוף אל פני השטח בעקבות עלייתו של הסרט על חייו של קוביין, "Montage of Heck", וכמה טוב שכך. אחרת יתכן שמעולם לא היינו נחשפים לחיקוי הזה של קורט לחברו לסצינה ולמלוכה על עולם הגראנג', כריס קורנל:
  • זהירות בריטני! הזמרת הופיעה ביום רביעי בממלכתה שבלאס ווגאס, והכל הלך חלק עד שבסיבוב חד אחד היא מעדה וכמעט שברה את הקרסול. לספירס יש הרבה יותר מדי תוכניות לעתיד הקרוב מכדי שתוכל להעמיד אותן בסכנה שכזו, אז הרגישו חופשי לנשום לרווחה בסוף הווידאו:


הפינה של טיילור:

  • מוגש כשירות לציבור המעריצים: לפי מחקר חדש, "1989", האלבום האחרון של טיילור, הוא רועש יותר מאלבומים של AC/DC, ג'ק ווייט, הסקס פיסטולז ואפילו מטאליקה. המחקר השווה בין אלבומים שונים במטרה לזהות עד כמה הם מעמידים בסכנה את השמיעה של המאזינים. לצערנו טיילור נמצאת במקום די מסוכן על הסקאלה הזו, מה שאומר שבפעם הבאה שתשמעו את "Blank Space", "Style" או כל שיר אחר מ"1989", מומלץ להוריד קצת את הווליום.
    • ובחזרה לעניין האמיתי שלשמו התכנסנו, החיים המושלמים של טיילור. כבר הרבה זמן לא חטפנו סחרחורת מלראות אותה מבלה עם כל החברות הכי מגניבות בעולם, והשבוע היא פיצתה אותנו עם תמונה שבוודאות תעשה את העבודה: לורד, האחיות חיים והשחקניות הלסטון סייג' וסראייה, כולן עוטפות את טיילור בהילת מגניבות אדירה שמוציאה אותנו משלווה:

      Real love. @serayah @haimtheband @lordemusic @halstonsage

      A photo posted by Taylor Swift (@taylorswift) on

 

  • בינתיים, קלווין האריס לומד להסתדר עם החתולות של טיילור, מרדית' ואוליביה. הוא העלה את התמונה הזו לעמוד שלו השבוע:
     

    Moment

    A photo posted by Calvin Harris (@calvinharris) on Apr 29, 2015 at 12:41am PDT


  • טיילור ניסתה להסתדר עם חבורה של כבשים, משום מה, אבל זה לא ממש הלך לה. לכבשים כמובן אין מושג מה הן מפספסות.

Important lessons from today: 1) Sheep are impossible to reason with. 2) Sheep are rude.

A video posted by Taylor Swift (@taylorswift) on