השחקן והקולנוען שולי רנד התגלה בשנה וחצי האחרונות גם כזמר, אבל יותר מהכל, כמאחד לבבות. עם כריזמה בלתי נגמרת הצליח לגרום לחילונים גמורים ולדתיים לשבת באולם אחד ולזעוק את "אייכה", אולי ההמנון האישי המרגש ביותר שנכתב בשנים האחרונות. על שירות כזה לא חלמו אפילו ב"צו פיוס".

אלבום הבכורה של רנד "נקודה טובה" נמכר בלמעלה מ-65 אלף עותקים, ללא סיוע של חברת תקליטים והגיע למעמד אלבום פלטינה. בעקבותיו זכה רנד בפרס תמלילן השנה של אקו"ם ויצא לסיבוב הופעות, שגם הוא זכה לשבחי הביקורת ולאהדת הקהל.

רנד הופיע עם "נקודה טובה" מאות פעמים ברחבי הארץ והשיא יגיע בקרוב, בחול המועד סוכות, לכשיגיע עם המופע לבימת האמפיתאטרון הרומי בקיסריה, שם יארח את ארקדי דוכין, בהפקתו המוזיקלית של אסף אמדורסקי, שגם מנגן בהרכב המלווה את רנד. "זה חשוב מבחינה תרבותית", רנד אומר, "אנשים, כשיש משהו שלא תוקף אותם, אז הם באים ושרים ושמחים".

הצד ההפוך והפחות סימפטי של השנה האחרונה הוא החובות הכספיים הכבדים אליהם נקלעו רנד ואשתו מיכל, שלהם שבעה ילדים. השניים ניסו להקים תיאטרון יהודי שנכשל, לא זכו לקבל עזרה, איבדו את כל כספם ונאלצו למכור את ביתם. באופן אירוני ומבעית דומה מצבם למצב שתארו בסרטם עטור הפרסים "אושפיזין".

בראיון מיוחד לגדעון אוקו מחדשות ערוץ 2 סוקרים רנד ואשתו את השנה המורכבת והמוזרה שעברה עליו, ומספר את סיפורה מנקודת המבט שלו. נקודה שפעם היא טובה ופעם היא מייאשת, אבל תמיד משאירה שביב תקווה של אופטימיות, בואכה המופע באמפי קיסריה. "נחזיר את כל החובות", הם אומרים.