רגב הוד 2013 (צילום: עידו איז'ק)
הרכש מקפריסין. רגב הוד | צילום: עידו איז'ק

ממש בשעת ערב זו נמצא הזמר רגב הוד באולפן ההקלטות עם שחקני מכבי תל אביב בכדורגל, גיבורי האליפות ההיסטורית אחרי עשר שנות בצורת, כדי להקליט את שיר האליפות הרשמי של שחקני הקבוצה, שאת מילותיו חיבר מי-אם-לא האוהד המסור דידי הררי. "רק מחר בבוקר אדע איך קוראים לשיר שלי, אבל השיר שלי הוא הרשמי", אומר רגב הוד.

שחקני מכבי תל אביב חיכו בסבלנות שרגב הוד יחזור מקפריסין כדי להקליט את השיר, והתבאסו כאשר שלושה שירים אחרים כבר הוקלטו לפני כן.

ראשון היה הזמר והיוצר אלירן אביטל שהקדים את כולם וכבר ביום חמישי האחרון שחרר את שיר האליפות הלא רשמי "לא לאלופה נריע", אותו כתב והלחין בעצמו, שיר שכבר זכה ללמעלה מ-20 אלף צפיות ביו טיוב - לא רע בכלל.

שני זמרים קצת יותר מפורסמים ממנו, שהקליטו ממש היום שירי אליפות עם שתי קבוצות אוהדים של הקבוצה הם קובי פרץ ותמיר גל, שכל אחד מהם היה משוכנע שהשיר שלו הוא השיר הרשמי של הקבוצה.

"אוהדי מכבי תל אביב האלופה פנו למנהליו של קובי פרץ להקליט את שיר האליפות הרשמי", אומרת עדי שפירא, מנהלת יחסי הציבור של קובי פרץ. "קובי אוהד מכבי בעצמו, לכן הסכים לפנייה, והערב הגיע יחד עם האוהדים לאולפן ההקלטות והקליט את השיר".

-באיזה שיר מדובר?
"שמו 'מרגיש את זה, צהוב עולה'. לקחו את הלהיט החדש של קובי 'סה לה וי' וכתבו לו מילים במיוחד לאלופה. השיר ישוחרר בימים הקרובים באופן רשמי".

גם הזמר תמיר גל הקליט באולפן עם אוהדים של מכבי תל אביב שיר אליפות בשם "מכבי תל אביב אלופת שנת 2013". "לא ידעתי שיש עוד שלושה שירים", אומר תמיר גל. "שמעתי רק על קובי פרץ, אבל זה לא דיבר אלי. אני חושב שהשיר שלי יצא שיר פצצה, שיר יפה מאוד".

-אלירן אביטל הוציא שיר כבר ביום חמישי.
"לא שמעתי אותו ולא שמעתי עליו. מי זה?".

-ורגב הוד מקליט שיר עם השחקנים של מכבי, שיר שכתב דידי הררי.
"באמת? אז הנה, עכשיו אני עושה אחד ועוד אחד. אמרתי היום לדידי שיש לי שיר של מכבי, אבל הוא לא רצה להשמיע את השיר אצלו בתוכנית. עכשיו אני מבין למה".

>> פאר טסי בשיר חדש: "כמו שיכור"