זמרת האופרה הישראלית דניאלה לוגסי הוציאה לאחרונה קליפ חדש, שצולם לקאבר שלה "Fix You" של להקת "קולדפליי". מדובר בסינגל שלישי מתוך אלבום הקרוס אובר שלה, שנועד לחבר בין להיטי רוק ופופ לשירה בסגנון אופראי.

הקליפ שביים עידו איז'ק כולל ויז'ואלים של לוגסי היפה בהלבשה תחתונה לבנה, בהמשך מופיעה על המסך למשך כשנה וחצי צללית שלה בעירום שמבליטה פטמה ואחר כך היא יוצאת רטובה מהמים עם הלבשה תחתונה לבנה, אבל לא חושפת איברים מוצנעים.

דניאלה לוגסי העלתה את הקליפ שלה לאתר הפופולרי יו-טיוב, ותוך שבוע וחצי הוא צבר למעלה מ-40 אלף צפיות. אולם לאחר שבוע וחצי, הקליפ הוסר מהאתר בטענה שהוא פרובוקטיבי מדי.

מיילי סירוס כן ודניאלה לוגסי לא?

כידוע, ביו-טיוב מסתובבים אלפי קליפים פרובוקטיביים בהרבה, חלקם של כוכבות-על כמו ריהאנה ("Pour It Up"), מיילי סיירוס ("Wrecking Ball") ובריטני ספירס ("Work Bitch"). למרות זאת חסם האתר את הקליפ של לוגסי, והיא קיבלה הודעה על כך שהקליפ שלה הוסר כיוון שהתקבלו לגביו תלונות על כך שהוא "אינו הולם". בנוסף ספגה הזמרת אזהרה חמורה, שאם תחזור על המעשה חשבון היו טיוב שלה ייסגר.

"נדהמנו והופתענו מאוד מהמהלך של יו טיוב להוריד את הקליפ החדש ל-Fix You מסיבות של תוכן מיני ש'אינו הולם' (כך כתבו לנו)", אומר לוגסי ל-mako. "בזמן שקיימים היום ברשת קליפים פרובוקטיביים המציגים זמרות בעירום כמעט מלא, שיו-טיוב נותנת להם במה. הקליפ אינו מכיל תוכן מיני כלל, הוא צולם ובוים באופן אומנותי ומטרתו להעביר לצופה את עוצמתו של הביצוע. פנינו ליו טיוב ומקווים שהקליפ יוחזר לאתר במהרה".

גם אנחנו פנינו לקבל תגובה, מאביב וייצמן, דוברת "גוגל-ישראל", שמסרה: "גוגל אינה מגיבה ליוטיובים ספציפיים. תבדקו את דף ההנחיות שלנו".

אין תמונה
"תוכן סקסיסטי". הקליפ החסום ביו טיוב