שלומי שבת – את כל מה שיש

האלבום האחרון של שלומי שבת יצא לפני כמה חודשים, אחרי שחשיפת השירים מתוכו נפרשה על תקופה ארוכה במיוחד של מעל לשנתיים. שיר הנושא של האלבום, "הלב", הוא אחד מהשירים הבולטים בו, יחד עם שירים כמו "לא מגלה", "האחת מבין כולן" ובמיוחד שיתוף הפעולה עם פוליקר "רפסודה". כדי לסכם את תקופה זו בפועלו שבת הוציא שיר נוסף מהאלבום, "את כל מה שיש":

דנה ברגר – תראה אותך (הבלדה לזמרת ולתאורן)

אלבומה האחרון של דנה ברגר כולל הפתעה: שיר שכתב רותם כהן. הזמר והיוצר הצעיר היה מגיע להופעות של דנה באופן קבוע, מה שהעניק לו את ההשראה לכתוב את "הבלדה לזמרת ולתאורן" – על דנה ובן זוגה, עדי שרון. השיר הזה מבוצע כבר תקופה ארוכה בהופעותיה של דנה, השבוע הוא גם יצא כסינגל נוסף מאלבומה "מתנות של זמן".

עידן עמדי – מכתב מהודו

האלבום השלישי של עידן עמדי ייצא לחנויות בעוד כמה שבועות. בינתיים נחשפנו לכמה שירים מתוכו, ביניהם "קול זיכרון ישן". "מכתב מהודו" הוא טעימה נוספת מתוכו שיצאה לאחרונה.

דיקלה – קופנגן

הזמרת והיוצרת דיקלה נהנית מאחת השנים הכי טובות בקריירה שלה עם האלבום האחרון שלה ושיר הנושא מתוכו, "ואם פרידה". האלבום כולל גם את השירים "אין עוד אהבה כזאת" ואת "שבע בערב", וגם את הסינגל האחרון "קופנגן".

ריקי גל – דקה לפני כותרת בעיתון

"עננים כחולים" הוא אלבומה הראשון של ריקי גל מזה חמש שנים, והוא עתיד לצאת ב-7.6. לפני כחודשיים נחשפנו לשיר הראשון מתוכו, "ניצוצות", שכמו כל שירי האלבום הלחין והפיק יהודה פוליקר. השבוע יצא שיר נוסף מהאלבום, שאת מילותיו כתבה ריקי גל יחד עם מאיר גולדברג.

 

ניצן חורש והקאט אאוט קלאב – The Haunted

ניצן חורש, סולן להקת אלקטרה, ממקד את רוב מאמציו בשנה האחרונה בפרויקט החדש שלו, הקאט אאוט קלאב. ההרכב הוציא כבר כמה סינגלים והעלה הופעות מרשימות בשלל הזדמנויות. האלבום שלהם עתיד לצאת בקרוב, ורגע לפני שזה קורה, הקאט אאוט קלאב מפרגנים בשיר חדש נוסף.

קובי אוז – בוקר טוב אמיר

האלבום החדש של קובי אוז הוא מעין אלבום הופעה. את הביצועים המחודשים שאוז איגד באלבום "חלום עקבותייך" הוא הקליט בשלוש הופעות בסלון ביתו. אחד הביצועים היפים של קובי אוז הוא הביצוע לשיר של אריק איינשטיין, "בוקר טוב אמיר", שמחזיר לתודעה את אחד משיריו היפים והנשכחים של איינשטיין. השבוע הוא גם יצא כסינגל מתוכו.

מוּרה – דובה גריזילית / ילדי הישן חלם עלי חלום

להקת מורה היתה תופעה שעברה מפה לאוזן לאורך שנים, והאווירה הסודית סביב הלהקה ממשיכה גם עם צאת אלבומם החדש. האלבום יוצא ממש בימים אלו, והטעימות האחרונות מתוכו שיצאו במהלך התקופה המנומנמת יעוררו את החוש המוזיקלי שלכם מתנומת הפסח.

סי היימן והשלטרים – בא והולך

בעיצומו של סיבוב הופעות החוגג 25 שנים על הבמות, סי היימן הוציאה היום גם שיר חדש לקראת אלבום שייצא בקרוב. על העיבוד שלו אחראים חברי הלהקה שלה, השלטרים.

Nomke – Reflections of Me

כמה ימים לפני ערב הסדר, בשעה שכולם התעסקו באלבומים השונים שיצאו לקראת החג, הזמרת הצעירה Nomke הוציאה שיר חדש, ועדיף לוודא שלא פספסתם אותו. "Reflections of Me" הוא טעימה מאלבומה "It's OK I'm Alone", שייצא בשבועות הקרובים.

מאיה בוסקילה - מגדל

למאיה בוסקילה יש קול שקשה לשכוח, אבל הלהיטים האחרונים שלה נשארו בעשור הראשון של שנות ה-2000. בימים אלו מאיה עושה ניסיון לשנות את המצב, ולהביא להיט חדש ובוגר יותר לשולחן עם השיר "מגדל", שכתב אסף אטדגי והלחין מאור תיתון.

שלומית אהרון – ספרי לי רק דברים טובים

גם שלומית אהרון הוציאה אלבום חדש לקראת הפסח, בשם "שקט אמיתי". את השקט התעשייתי של חג הפסח שלומית שברה עם קליפ חדש לשיר "ספרי לי רק דברים טובים", שהלחין רמי קלינשטיין והפיק פטריק סבג, מי שגם הפיק את האלבום המלא.

Full Trunk עם דיאנה גולבי – Think You're A Man - Think Twice

הבלוז הישראלי חי ובועט, כפי שמוכיחה הלהקה הצעירה Full Trunk בדרכה לאלבומה השני. דוגמה מעולה לכך הוא השיר החדש שלהם בו הם מארחים את דיאנה גולבי.

Dida - Love Song (Go Wrong)

אם נורה ג'ונס היתה ישראלית זה היה נשמע כך: הזמרת הישראלית שמתגוררת בניו יורק, דידה, מוציאה בימים אלו את אלבומה השני, והשיר החדש מתוכו "Love Song (Gone Wrong)" מדגים באיזו טבעיות היא משלבת ג'אז, בלוז ופולק לכדי שירים קולעים ושובי לב.