"אני ועמיר בניון חברים כבר 16 שנה", פותח ומציג אסף אטדגי את המרואיין הבא בתוכנית "הבילויים", אך עובדה זו לא הפריעה לזמר לענות על שאלות נוקבות בתוכנית ולהתבטא בתגובה בחריפות, כהרגלו. "אתה מרגיש שהקהל שלך השתנה מאז שהתבטאת פוליטית וחברתית די בקיצוניות?" שאלה אותו עינת ארליך, ובניון ענה: "הקהל השתנה רק לטובה, זה הלך והקצין ואנשים רק הלכו ואהבו את זה. אבל מה שהשתנה זה שרכשתי לי הרבה אויבים בתקשורת. בזמנו תבעתי 22 תחנות רדיו, את אקו"ם, את הפדרציה, את כל היום ולהקתו - בגלל דברים שאני מאמין בהם. אני חי די בצניעות, ובגלל זה הפרנסה שלי היא די צנועה. אבל אני מאוד מאושר". 

"אין שום דבר שאתה מצטער עליו?" בניון נשאל. "מעולם לא מצטער על מה שאמרתי, אלא אם פגעתי במישהו חף מפשע", הוא מודה. "פגעת בנשיא ארה"ב", ארליך מעירה וזוכה לתשובה חריפה: "בואי לא ניכנס לפוליטיקה, אבל הוא קצת יותר אלגנטי מהיטלר בסך הכל". הוויכוח הסוער שהתעורר באולפן על דבריו של בניון ועל זכותו להתבטא באופן כזה מתחיל בערך ב-6:30, אם חסרות לכם קצת גחלים להמשך היום הזה. הוא הסתכם בדברים רגועים מצד בניון אך לא פחות מעוררי מחלוקת: "גאון כמו אובמה ואיש בסדר גודל כזה אמור לדעת את ההשלכות של המעשים שלו. ואם הוא החליט לקחת את הגוף הכי גדול והכי טרוריסט בעולם, ולאבזר אותו באופן כזה שהוא יכול לעשות מה שהוא רוצה כולל למחוק אותך ואותי אני לא חושב שהוא אלא יותר מאלגנטי מהיטלר".

בימים אלו בניון מעלה מופע חדש בשם "שיר לכת", שלצד שיריו מכיל גם דיאלוג פתוח עם הקהל ועם בניון עצמו. העיתונאי אראל סג"ל מופיע עם בניון כבסיסט בהופעה הזו, ובמהלך ההופעה הוא מציף את בניון בשאלות, או כדברי הזמר: "הוא קורע אותי לגזרים בשאלות והתקפות כשאני מחויב לענות את כל האמת". עוד מספר בניון על המופע: "זו הופעה שיש בה גם שירים מכל התקופות. אם יש מישהו בקהל שרוצה שאני אלחין לו משפט במקום ואהפוך את זה לשיר - אנחנו עושים גם דברים כאלה... אנחנו מנסים ללכת עם מה שקורה במדינה ביחד עם המוזיקה, ולראות מה חושב על זה הקהל - לשתף אותו בהופעה".

עמיר בניון והמופע "שיר לכת" יגיע היום (6.8) לתיאטרון ירושלים.