מישל כהן הוציא אתמול את השיר "לשמור עליך אמא", המוקדש לכל האמהות לרגל יום המשפחה. היום הגיע כהן לתוכנית "מאמאלנד" בערוץ 24, כדי לבצע את השיר ולספר על המשמעות של יום האם והמשפחה בעיניו.

"השיר הזה היה מוכן כבר לפני שנה וחצי, חיכינו לזמן הנכון להוציא אותו", חושף מישל כהן בראיון. "אני קודם כל בוחר שירים לפי המילים, ואחרי שהן יושבות לי בראש כמו שצריך עם הלחן אני כבר מסתדר. לשיר הזה מיד התחברתי, כי זה שיר על אמא, ואת חייבת שהוא יהיה ישר.."

-זה שיר על אמא שלך?
"כן. היא מרוצה, התרגשה. שמה ברוריה, הקשר בינינו טוב מאוד. אני מספר לה הכל כמו חברה. אני מדבר איתה כל הזמן. 'אמא אני אוהב אותך'!".

-מתי תוציא את אלבום הבכורה שלך?
"אני מוציא כל פעם סינגל, ובקץ כשאהיה בן 16 בדיוק אוציא את האלבום".

-ובינתיים אתה מופיע.
"אני מופיע בבר מצוות, חתונות".

-איך אתה מסתדר עם המעריצות?
"האמת בדימונה כבר התרגלו אלי, כבר כולם מכירים אותי כי זו עיר קטנה. אני גם לא רוצה שיתייחסו מי ישמע מי אני. אז מתרגלים כבר - מורות, חברים, בנות, הכל, בסדר. בתל אביב פתאום זה בא לי בבום שכולם מכירים אותי".

-מכניסים אותך לוואטסאפ?
"כן. מספיק שלאחד יש את המספר שלי וזה עובר בין אנשים ואז םונים אלי להכניס אותי. יש לי כבר איזה 40-50 קבוצות".

-דמיינת כזו חשיפה בגיל כזה צעיר?
"לא, לא דמיינתי שזה יהיה ככה ברמה כזו. שרתי בלהקת 'פרחי ירושלים' עם עוד ילדים. הזמינו אותי לתוכנית, 'בית ספר למוסיקה', לא ידעתי שהיא תהיה כזו חזקה עם כזה רייטינג גבוה".

-עברו מאז שלוש שנים.
"אני לא מאמין שנראיתי ככה. אני מסתכל על עצמי היום ואומר 'מה זה, הייתי ככה? איזו פאדיחה'. היום אני גם יותר אוהב את הקול שלי. פעם הייתי ציפציף כזה, רציני פעם הייתי ציפציף וזה מציק, היום אני בסדר".

-התחלת לשיר בבית כנסת?
"כן, מגיל 7-8 היו מפרגנים לי שם על השירה ואומרים 'תעשה עם זה משהו', ואז התחלתי להתקדם לאט לאט להופעות".

-מה לקחת מהחוויה ב"בית ספר למוסיקה"?
"להישאר כמו שאני, לשור על פרופורציה. הכי טוב להישאר ככה כמו שהייתי ולא לתת לזה לעלות לי לראש. בכלל לא הרגשנו שם שזו תחרות. היינו כולם חברים ולא הלחיצו אותנו שיש תחרות. למדתי שם לעמוד על במה מול קהל, שזה עזר לי אחר כך כשעליתי להופיע בחו"ל מול שלושת אלפים-ארבעת אלפים איש. כבר התרגלתי לא הייתי כל כך ביישן".

-איך אתה משלב לימודים בקריירה?
"יש לי זמן ללמוד ואני לומד. אני בכיתה ט'. בכיתה ז' היו לי הופעה או שתיים ביום. עכשיו הורדתי בכמות. בית הספר מפרגן לי ואני שר בטקסים".

>> איציק שמלי מקדיש שיר "להורים שלי"