אין תמונה
שאול, תכין את הג'ק דניאלס. Abused Romance בדרך לבארבי

להקת הרוק הישראלית "Abused Romance" הפועלת בהצלחה בארצות הברית ומצלמת קליפים עם כוכבות ישראליות, מגיעה להופעה בישראל, שתתקיים ביום ראשון, 22.5.11 במועדון ה"בארבי" בתל אביב. כרטיסים למופע: 60 ש"ח. חימום: "קאיזן".

"Abused Romance" הוקמה ב-2006 וכוללת ארבעה חברים: מאיר יניב (סולן וגיטרה), עמית אופיר (גיטרה), איתם יעקב (בס) ורועי חן (תופים). בחודש שעבר (אפריל 2011) שיחררה הלהקה את אלבום הבכורה שלה, "Shine" ובימים אלה היא עומדת בפני קמפיין שיווק גדול שלו. בינתיים האלבום ניתן להורדה בחינם באתר הבית של הלהקה.

מתוך האלבום הוציאה "Abused Romance" שני קליפים בהם מככבות דוגמניות מקומיות. עדי נוימן גויסה לטובת הקליפ של "Vaporize", הסינגל הראשון של הלהקה. ימית סול עושה את זה בגדול בקליפ "Hit And Run".

ההתחלה

לאחר שירותם הצבאי החליטו מאיר יניב ועמית אופיר, שני חברי ילדות מאזור נתניה, לעבור ללוס אנג'לס לטובת לימודי מוזיקה. מיד לאחר שסיימו ללמוד חזרו ארצה כדי להקים להקת רוק וצרפו אליהם את את איתם יעקב, שעד אז היה ידוע בעיקר בסצנת הרגאיי וההיפ הופ, ואת רועי חן, שהגיע מתחום המטאל. אחרי מספר הופעות בישראל חזרו כל חברי הלהקה ללוס אנג'לס עם מטרה ברורה - לכבוש את תעשיית המוזיקה האמריקנית.

באחד הערבים, כשהסתובבו ב"סטריפ" בלוס אנג'לס וחילקו הזמנות להופעה, נתקלו באיש גבוה עם חליפה מגונדרת והזמינו אותו לראות אותם. כשבועיים לאחר מכן, קיבל מאיר יניב שיחת טלפון. על הקו היה אותו "איש גבוה עם חליפה מגונדרת", העונה לשם קנט ג'ייקובס, מפיק שעבד עם קיס, בלאק פלאג, ואן היילן, פרינס, קייטי פרי ואייקון.

ההחתמה הגורלית

אחרי מספר שבועות של מגעים הגיע ג'יקובס להופעה של הלהקה עם שותפו ראס ריגן, שעבד בעבר עם אלטון ג'ון וניל דיאמונד, סטיבי וונדר והרולינג סטונז ואף היה נשיא "UNI RECORDS". אחרי ההופעה קיבלו Abused Romance הצעה מהשניים לחוזה ניהול, והם מנהלים את הלהקה עד היום. ג'ייקובס וריגן דאגו להחתים את Abused Romance בלייבל "Freeway Entertainment", עם הפצה עולמית ב-"יוניברסל רקורדס".

בתחילת 2010 הקליטה הלהקה את אלבום הבכורה שלה, "Shine", שהופק מוזיקלית על ידי ג'סטין גריי (Inxs), מוקסס על ידי רנדי סטאוב (מטאליקה, בון ג'ובי, בראיין אדאמס) ועבר מאסטרינג אצל טד ג'נסן (מטאליקה, דפטונס, אליס אין צ'יינס, ביורק, U2).

מצעדים והופעות

בקיץ 2010 שיחררה הלהקה את "Vaporize", סינגל ראשון מתוך האלבום, שהתנגן במשך חמישה חודשים ברדיו האמריקאי והגיע למקום 47 במצעדי הרוק האמריקאי. במקביל יצאה Abused Romance לסיבוב הופעות בכל רחבי ארה"ב עם הלהקות: Non Point ו- Egypt Central והצליחה לגבש לעצמה קהל מעריצים.

בנובמבר 2010 יצאה הלהקה לסיבוב הופעות נוסף בארה"ב עם Trapt במרץ 2011 שיחררה הלהקה את "Overcome", הסינגל השני, שהגיע תוך שבועיים למקום ה-41 במצעדי הרוק וממשיך לצעוד בו גם כיום. בחודש שעבר, כאמור, יצא באמריקה אלבום הבכורה.

החימום: קאיזן

את Abused Romance תחמם בבארבי להקת הרוק "קאיזן" בה חברים אבי שבת (שירה), רז קלינגהופר (גיטרה וקולות), סידי מלול, יוני חיימוביץ' (בס), עידן חרט (גיטרה), איתמר גולדווסר (תופים, בנו של בימאי הקולנוע יעקב גולדווסר).

"קאיזן" התפרסמו בקליפ "עד שתתרצי", שהשתתף בתחרות קליפים בערוץ 24 והגיע לחמשת המקומות האחרונים. משמעות המילה "קאיזן" היא "שיפור מתמיד". השם שאול מעולם העבודה ביפן, תהליך המפרק הכל עד היסוד, ובונה מחדש.

>> נינט טייב שרה רוקפור: "כל כיוון"