"אצלנו במדינה קורים דברים רעים ותמיד צריך לשמוח, וגם כשמחים קורים דברים לא משהו, לכן עצב ואופטימיות הולכים ביחד. אני אדם אופטימי, וזה בא לידי ביטוי בצורה הכי שיכולתי, אבל אני עדיין כותבת שירים לא כל כך אופיטימיים, כי יש לי הרבה צדדים ורגעים שבהם אני עצובה", אומרת אביגייל רוז שמוציאה בימים אלה את אלבומה השני, ממנו יצאו השירים "חצי נחמה" , "עוד מחכה לאחד", הדואט המצליח "את לא יודעת" עם אדם בן אמיתי ו"כל מה שתרצה".

"יוני בלוך הוא כמו אח שלי"

"באלבום הזה אני יותר כותבת על עצב ולא מתוך העצב, ומשתדלת לשמוח יותר, להכניס את השמחה. האלבום הזה יותר בוגר, כמה שנים אחרי, אני היום בת 25, אבל חושבים שאני ילדה ולא מוכרים לי סיגריות בקיוסק וזה נורא מרגיז. זה גם מחמיא אבל אני צריכה את הסיגריות. זה יותר בריא כשלא מוכרים לי ואני באמת צריכה להפסיק".

"את האלבום עשה איתי יוני בלוך, וזה היה מדהים, אני מאוד אוהבת אותו ושמחה עם מה שקורה איתו עכשיו. הוא כמו אח שלי, דואג לי, שומר עלי, מקשיב לי מבחינה מוזיקלית", אומרת רוז, ומוסיפה: "אני מופיעה בערך פעם בחודש. יש לי מופע השקה ב-13.3 בצוותא תל אביב שבו דודו טסה מתארח ואז אני מקווה לצאת מחוץ לעיר הרבה".

"רציתי להיות שחקנית, אבל זה מלחיץ"

"הגעתי למוזיקה במקרה. תכננתי בכלל להיות שחקנית, אבל זה הרבה יותר קשה לי, נורא מלחיץ אותי משחק. זכיתי בבית ספר רימון בתחרות הרוקרימון' ומשם זה התחיל להתגלגל וזה מקצוע נחמד. למדתי פיתוח קול ואני עושה פיתוח קול כל הזמן".

"אני רוצה לפרגן גם לאמא שלי, תלמה אליגון, אישה מדהימה, שכבוד גדול להיות הבת שלה. בסוף זה בא מהבית, מערבי שירה, אמא שלי כל הזמן כותבת שירים. היא מאוד גאה בי וגם אבא שלי".

>> אייל גולן, צביקה פיק וחוה אלברשטיין בטקס פרסי אקו"ם