בזמן שהאודישנים לתוכנית החדשה "הכוכב הבא" בעיצומם, זה בדיוק הזמן להיזכר באודישנים הראשונים ראשונים של כמה מכוכבי "כוכב נולד". אלה לא האודישנים שצולמו באולפן הטלוויזיה ושודרו על המסך, אלא ממש הטסטים הראשוניים שנערכו למתמודדים, שכיום כולנו מכירים.

האודישן הראשון הוא של רוני דלומי, זוכת העונה השביעית של "כוכב נולד", שבחרה לשיר את "שיר ללא שם", שבמקור יצר שלום חנוך ושרה יהודית רביץ.

עוד אודישן לא פחות מרתק הוא זה של דיאנה גולבי, הזוכה של העונה השמינית של "כוכב נולד". גולבי התייצבה לאודישן עם להקת הליווי שלה דאז ועם תסרוקת מעניינת. היא בחרה ב"קח אותי" של להקת "היהודים" מתוך האלבום הראשון והקלאסי שלהם "מציאות נפרדת", ושרה בסגנון הרוקיסטי המיוחד שלה. שימו לב לתנועות הגוף של דיאנה ולהבעות הפנים וכמובן לשירה החזקה שלה.

 

לא רק דיאנה גולבי התחרתה בעונה השמינית של "כוכב נולד", אלא גם אדר גולד, בתה של הזמרת שרי וכיום זמרת בהרכב "עילי בוטנר וילדי החוץ" שמופיעה בכל הארץ.

באודישן שלה אדר בחרה בשיר "יש לך אותי", בלדת הרוק המפורסמת של להקת תיסלם, שיר שהיא כנראה הרגישה איתו ממש בנוח, לטסט הראשון שלה מול מצלמה, עוד לפני שזכתה להיכנס לאודישן מצולם מול השופטים.

 

לצד אדר גולד מזמר ב"עילי בוטנר וילדי החוץ" גם אוהד שרגאי, הפיינליסט של אותה עונה שמינית, שהתחרה בגמר מול דיאנה גולבי ועידן עמדי.

באודישן הראשון שלו בחר אוהד שרגאי לשיר את "שרה" של אלונה דניאל, וכהרגלו העניק לו, כבר אז, ביצוע עם גוון תיאטרלי, כמו במחזמר.

 

אהבתם את האודישנים? נדלקתם? מצויין, כי בדיוק עכשיו מחפשים את "הכוכב הבא" - התכנית החדשה מבית היוצר של כוכב נולד יוצאת לדרך: גם השנה אנחנו מתכוונים לאתר אתכם המוכשרים והמוכשרות מכל רחבי הארץ. הפעם יש לנו גם שופטים החדשים: רני רהב, ריטה, אייל גולן וצביקה הדר, וגם המנחה הנוצץ, אסי עזר, שרק מחכים לשמוע אתכם שרים.

אם אתם יודעים ואוהבים לשיר, ואתם בני 16 ומעלה, זאת ההזדמנות שלכם! כל הפרטים באתר ובטלמסר: 1-900-54-9000

>> האודישנים הגנוזים של אדיר גץ ודוד לביא