בימוי ועריכה: בן לאור, צילום: תמר יגאל ובן לאור, איפור: לורן שיין, שיער: עמית סולאני

חובי סטאר החל את דרכו ב"כוכב נולד", הספיק להוציא את הקליפ "Boy Friend" ואז עבר לחו"ל. לאחרונה שב לארץ ועתה הוא חוזר בגדול עם שיר הדאנס "Why Should I Leave" (או בקיצור: w.s.i.l). סטאר עצמו אחראי למילים וללחן, כשאת ההפקה המוזיקלית יצר נמרוד גבאי. בקליפ שביים בן לאור ומוקרן כאן בהקרנת בכורה, מחליף חובי סטאר שלל תלבושות ססגוניות באווירת גלאם קשה, כולל תלבושת של מלכה סטייל ליידי גאגא.

-חובי, איך נולד השיר?
"את השיר כתבתי לפני ארבע שנים. כשחזרתי מארה"ב חיפשתי מה להקליט והיה לי כבר את השיר הזה. החלטתי לעשות אותו עם נמרוד גבאי שהוא כוכב עולה בעולם הדיג'ייז. אחרי שנה ומשהו שלא הוצאתי כלום החלטתי להוציא גם קליפ, שביים בן לאור, חבר שלי מהצבא".

"בסוף הקליפ אני בלוק לבן ונוצץ בסגנון ליידי גאגא"

-מאיפה התלבושות המהממות?
"אני הכנתי את כל התלבושות לקליפ. בתחילת הקליפ השומרים תופסים אותי ומכניסים אותי לחלומות של עצמי. הם מזריקים לי נוזל לצוואר אבל בגלל שהקליפ בשחור לבן אז במזרק יש קולה. ברגע שמזריקים לי מתחילים לעלות כל החלומות והדמויות. הדמות הראשונה היא של משוגע בכותונת משוגעים (שהיא 'הוט קוטור'). הדמות השניה היא של גנרל עם חרב וחצאית ששולט על כולם ומשדר כוח, אבל כשהמצלמה מתרחקת רואים את החצאיץ ואז הוא בעצם דראג קווין מטורף עם חצאית.

"הדמות השלישית זה הלוק של הזמר עם שרשראות זהב, טבעת ושעון משהו פנסי. הדמות הרביעית היא המכשף, עם כתר קטן ושמלה גדולה, שהיא בכלל חלוק פיג'מה של אמא שלי מסאטן, שעשיתי לו מקצה שיפורים. בסוף הקליפ אני בלוק לבן ונוצץ בסגנון ליידי גאגא. אני עושה עם הידיים כל מיני תנועות בשפת הסימנים של האותיות W S I L אני רגיל לדבר בשפה הזאת עם סבתא שלי שהיא חירשת. בסוף כל התלבושות מתערבבות.

"אני רוצה להיות מפורסם רק דרך המוזיקה, אף אחד לא שכח אותי"

-יפה, ומה עשית בחו"ל?
הייתי בחו"ל שבעה חודשים, הלכתי לבקר את משפחתי היקרה, אחי הקטן גר בארה"ב. לא עשיתי כלום והיה לי כיף. נסעתי כי היה לי כבר יותר מדי בארץ הרגשתי שאני עושה דברים שלא קשורים למקצוע שלי כזמר. אף פעם לא רציתי להיות מנחה מאחורי הקלעים, או לשבת בפינות בתוכנית בוקר. אז עצרתי כי אני זמר. רציתי להתנתק מהכל והלכתי. אני רוצה להיות מפורסם רק דרך המוזיקה. הרגשתי שכדאי שאקח פסק זמן, כי מה שעבדתי עליו אז - לא רציתי אותו מוזיקלית. זה גם השיר האחרון שאני מוציא בסגנון הזה. מעכשיו אני אלך לכיוון יותר אלקטרוני".

-אז למה להוציא את השיר הזה בכלל?
"כי הוא יפה ואני ממש אוהב אותו. עכשיו הכתיבה השתנתה. זה סוגר לי את המעגל של השירים ואני מתחיל שירים חדשים. כרגע אין לי עוד תכנונים להמשך. אני לא אחזור על הטעות שעשיתי אחרי כוכב נולד, שרצתי לעשות מהר לפני שישכחו אותי. מסתבר ששלוש שנים אחרי 'כוכב נולד' אף אחד לא שכח אותי. כולם מזהים אותי ברחוב למרות שצבעתי לבלונד. עכשיו יש לי את החופש לעשות מה אני רוצה, מתי שאני רוצה, בלי הסכנה שישכחו אותי".

"יציאה מהארון? אני לא חושב שיש לי מאיפה לצאת"

-אתה מעצב תפאורות לקליפים?
"זה לא המקצוע שלי אבל אני עושה הרבה עבודות יצירתיות. צליל קליפי ביקשה שאעשה לה תפאורה לקליפ ואני אוהב את השיר שלה, אז למה לא, אני יודע לעשות את זה".

-ויתרת על הטלוויזיה?
"לא ויתרתי לחלוטין, אבל אני לא רוצה להיות פרשן של 'כוכב נולד'. תוכנית על מוזיקה אעשה בכיף, אבל לא דברים כמו שעשיתי עד היום. פדוט נכנבתי לדמות שנוצרה פתאום ולא בא לי".

-מה עם יציאה מהארון?
"נראה לי מפגר לבוא ולהגיד מה אני. אני לובש חצאית בקליפ, אז כאילו מה? אני מעדיף שלא להתעסק בזה".

-אז אתה יוצא מהארון?
"נראה לי שסתם מתעסקים בזה. אני לא חושב שיש לי מאיפה לצאת. זה נראה לי קצת הזוי. שבוע אחרי כוכב נולד הייתי מבין, אבל עכשיו לצאת?".

>> המוזיקה של אוחובסקי: פט שופ בויז, גולדפראפפ והשוודיות הלוהטות של הפולק