אחינועם ניני, כתבת מוצ"ש (צילום: חדשות 2)
"האם בהתבטאויותיי אי פעם הייתה אפילו נימה פצפונת או מוצפנת של שנאה, אלימות כל שהיא?". אחינועם ניני | צילום: חדשות 2

מי שחשב שהזמרת אחינועם ניני תשב בשקט בזמן שעמיר בניון נמצא בעין סערה ציבורית ואריאל זילבר מחזק אותו, כנראה לא מכיר אותה מספיק טוב. ניני, שבשנה שעברה החרימה את טקס פרסי אקו"ם בגלל שאריאל זילבר קיבל פרס על תרומתו למוזיקה מלחין, פרסמה מכתב חריף נגד השניים.

בדף הפייסבוק שלה כותבת אחינועם ניני: "הנה משהו שבוער בי לכתוב כבר זמן רב. לכל אלה שחושבים שהם יכולים להשוות ביני לבין עמיר בניון, כאילו אנחנו "שני צדדים של אותה הבעיה"...מצטערת לפוצץ לכם את הבועה הצדקנית. אין השוואה. ואינני מתייחסת כאן לאומנות. עמיר בניון ככותב ומבצע, כבודו במקומו מונח. כאדם שבוחר להשתמש באומנותו כפלטפורמה לביטוי ערכי ופוליטי? ובכן, כאן התהום נפערת ביני לבינו, כמו בדיוק ביני לבין אריאל זילבר שגם בין שנינו, בהיבט הזה, אין מה להשוות... האם בהתבטאויותיי אי פעם הייתה אפילו נימה פצפונת או מוצפנת של שנאה? של אלימות כל שהיא? של הסתה?? לא ולא! אך אצל בניון וזילבר? כן , ועוד איך!!".

אריאל זילבר טקס אקום (צילום: ענבל צח)
"שיהיה לה לבריאות, הכל בידי שמיים". אריאל זילבר | צילום: ענבל צח

"האמת, בניון הוא תינוק רך בשנים ביחס לזילבר, ששר "כהנא צדק", ששר "ברוך הגבר" בהתייחסו לברוך גולדשטיין הרוצח, שתומך בשחרורו של רוצח ראש ממשלה, שהתבטא נגד חיילי צה"ל, נגד הקהילה ההומו לסבית, והלאה והלאה. כמעט ואין אדם שנמלט מביטויי השנאה שלו!! משותפים לו ולבניון השנאה לערבים ושמאלנים. כן, אנחנו כולנו בוגדים, שונאים ורוצחים! סכין בגב המדינה!"

"חברים, אין מה להשוות בין תפיסת העולם שלי ושכמותי... לבין תפיסת עולם רווית שנאה וגזענות שאימצו בניון וזילבר....שמקדשת את הדת והלאום גם על חשבון החיים! מוכנה להקריב את כולנו על מזבח הלהט המשיחי הפסיכוטי! נשארת באטימות שלה, לא מקשיבה, לא שומעת, אין עם מי לדבר, ואנחנו והם לעדי עד!"

"זה כמו להשוות גבר אלים ומכה עם אישה הנאבקת על זכותה לחיות ללא אלימות!! יש השוואה? אין! או להגיד שעמל מורקוס וביתה המפגינות בחיפה בצורה לא אלימה נגד הגזענות, הן בדיוק באותו מישור כמו הימני שזרק אבן לעברן במטרה לפצוע אותן! יש השוואה?? או שאני ומירה ששרנו באירוויזיון ביחד, שוות ל"צל" שיוצא עם אלות ל"קרוע" שמאלנים!!"

עמיר בניון פרומו צבר (צילום: ברק אלקובי)
אין תגובה. עמיר בניון | צילום: ברק אלקובי

"אלוהים אדירים, אינני מסוגלת להבין את הטרוף שפקד את כל המדינה הזאת. איבדנו את דעתנו, את חמלתנו, את חושינו את ערכינו??? מה יש להגן על זילבר ובניון?? להגן על גזענות? על שנאה? על הסתה? או שמא אנחנו רוצים עוד יגאל עמיר בקרבינו, שתוף מוח ומוסת? למה לכבד רגשותיהם של גזענים ושונאים?? הרי תפקידינו להקיא אותם מקרבינו! אפשר להביע דעות שונות גם בלי להסית לשנאה...."

"זילבר הוא מוזיקאי נפלא, שיריו ריגשו אותי משחר ילדותי, אך הוא בחר בדרך איומה, דרך השנאה והגזענות וגם שם את אומנותו בשירות מסרים אלה, ואין לזה קשר לדתו, לא כל הדתיים חושבים כמוהו! אני גאה בהתנגדות שלי לעמוד לצידו במעמד שבו החברה ראתה לנכון לעשות אותו גיבור תרבות! איזה מסר ההחלטה הזאת שולחת לעם? הוא, וגם בניון, שמו את אומנותם בשירות העקרונות הנלוזים ביותר הידועים לאנושות, אלה שהביאו לאלימות ולזוועות הנוראיות ביותר בהיסטוריה האנושית , ולא רק כלפי היהודים, למרות שהיהודים מכירים היטב את המפלצת הזאת ותוצאותיה."

"בושה!! בושה לחברה שמגינה , מלטפת ומחבקת גזענות ואלימות! בושה, לממשלה שמחוקקת חוקים גזעניים ורוויי שנאת זרים! בושה לחברה שלא מתקוממת נגד זה, מתקרנפת, משתפנת, מתרפסת בפני ה"חזקים", מפוחדת ורופסת. בושה וחרפה! יש ישראלים שחושבים אחרת, יהודים וערבים, הם המחנה שלי, ואיתם אעבוד עד שנביא שינוי!".

הצל במסיבה (תמונת AVI: mako)
"אם אני הרבצתי עם אלות, אז היא עושה המון סמים". הצל | תמונת AVI: mako

תגובת יואב אליאסי "הצל": "אם אני הרבצתי עם אלות, אז היא עושה המון סמים, בכמויות של נרקומנים. אם זה לא נכון שהיא עושה סמים, זה כמו הקטע עם האלות. שתפסיק להפיץ עלי שקרים. זו בחורה הזויה ברמות. מה אפשר לצפות ממנה כבר? פעם עוד הייתי מופתע, היום היא כבר לא יכולה להפתיע אותי באמירות של שמאל קיצוני. אם יום אחד ייצא לה להיתקל במחבל, שלא תשכח לרדת על הברכיים ולהגיד לו 'אני שמאלנית, אני בעדכם'".

תגובת אריאל זילבר: "לא כל כך מעניין אותי מה שהיא אומרת. שתגיד מה שהיא רוצה. שיהיה לה לבריאות. הכל בידי שמיים".

עמיר בניון סרב להגיב.