לירן דנינו, עטיפת אלבום (צילום: דנה מינס)
"היום אני יודע מאוד מה אני רוצה". לירן דנינו | צילום: דנה מינס

לירן דנינו משיק הערב את אלבום הבכורה שלו, בהופעה חגיגית שתקיים במועדון זאפה בתל אביב, שלוש שנים אחרי שהתקבל לנבחרת העונה השביעית של "כוכב נולד". מתוך האלבום מוציא דנינו היום את הסינגל "חוזר אליך", אחרי שלהיטים כמו "כל המילים" "עדיין ריק" ו"ללכת", הצליחו ברדיו ובקרב הקהל. התחושות שלו הן בהתאם: "אני מרגיש מצוין, כיף, חיכיתי לרגע הזה שלוש שנים, מתחילת כוכב נולד", אומר דנינו. "אבל זה לא ה'פיק', גם את זה נעבור, כמו כל דבר, אבל זה כיף גדול".

-יש התרגשות מיוחדת?
"לא. זה לא עוד הופעה, כי זה התחלה של קונספט אחר. עד עכשיו הופענו במסיבות ועיריות והכל בשגעת יותר ,במקומות יותר סוערים. עכשיו פתאום זה קונספט של 14 שירים, כל שירי האלבום ועוד קאברים שבינתיים נשמור אותם בסוד. עכשיו אנשים באים לראות אותך מקרוב, קנו כרטיסים רק בשבילך, זה אחרת".

-מה זה עושה לך בתחושה הפנימית?
"כל פעם אני לוקח פן אחר מהדבר הזה. כיף לי שבאים במיוחד בשבילי. אף אחד לא ציפה שיאהבו את השירים כמן שאוהבים אותם עכשיו".

-אתה גם מנגן בגיטרה בהופעה?
"כל ההופעה אני מנגן בגיטרה, רוב ההופעה באקוסטית וגם קצת בחשמלית. בקונספט של ההופעות הקודמות הייתי מופיע רק עם חשמלית. אני לא ג'ימי פייג' אבל אני בסדר, אני מחזיק".

"אמרו לי שאני מזכיר את אדי ודר, את מייק ברנט, עמיר בניון"

-אתה מרגיש שאתה רוקר?
"אני צריך להרגיש את זה? אני לא חושב שאני בנישה כזו או אחרת. שואלים אותי לאן אני שייך ואני לא שייך למקום אחד, אלא לכל מיני מקומות. אמרו לי שאני מזכיר את אדי ודר מפרל ג'אם, את מייק ברנט, את עמיר בניון, יש אינסוף השוואות. הדברים שיוצאים ממני והמניירות שלי אני לא לוקח אותם ממישהו, זה בא לי ככה. כנראה זה מקבץ של דברים שהאוזן שלי שמעה במהלך החיים וזה ככה התגבש אצלי".

-היום יש יותר מעריצות מבכוכב נולד?
"אני מרגיש יותר מוערך. מסתכלים עלי היום צורה אחרת. פעם הייתי אחד מתוך 24 מתמודדים ולא הייתי מבוסס ולא הייתי עם צוות של אנשים מאחורי ולא הייתי מפוקס. לקח זמן להגיע למקומות האלה צריך להתבשל, צריך לדעת איך לשיר ולעמוד מול קהל ולדבר איתו ולדברים האלה לוקח זמן. זה כיף כי רוצים בהצלחה שלי ומפרגנים ועוצרים אותי ברחוב והיום התגובות אחרות. כבר לא אומרים לי 'אתה מכוכב נולד' אלא 'שמעתי את השיר שלך".

"כשיצאתי מהתוכנית לא הרגשתי שאני באמת אמן"

-ואתה, מסתכל על עצמך אחרת?
"כן. כשיצאתי מהתוכנית לא הרגשתי שאני באמת אמן, לא היו לי שירים, פשוט יצאתי לריק, לכלום לא היה לי במה להיאחז והייתי מאוד מבולבל. היום אני יודע מאוד מה אני רוצה. זה מקצוע שצריך לקחת ברצינות ולקום בבוקר לעבוד. זו עבודה כיפית ועדיין עבודה. אני מרגיש יותר רוגע, כי האלבום יצא וכל ההופעות נכנסו, זה קצת אחרת עכשיו. עבדנו מאוד קשה ואנחנו מקווים להצליח".

-אז זאת השנה שלך? אתה הולך להיות כוכב?
"אני לא יודע. אני לא חושב על כוכבות. אני רק רוצה שיבוא קהל להופעות, שיהיה לי סאונד טוב וליהנות, כל השאר כבר יבוא מעצמו".

>> "כל החתיכים אצלי" בשיר חדש: "כל הסיבות"