יובל בנאי מלהקת "משינה" ובנו, אלישע בנאי מלהקת "אלישע בנאי וארבעים השודדים", התחברו יחד לביצוע השיר "שלח לי מלאך" של "משינה", שמילותיו מדברות על כך שלפעמים פתאום יש רגע מאושר, אחרי הציפיה למלאך שידליק את האור.

>> צפו בעומר דץ עם הוריו אורנה ומשה, אביתר קורקוס, אריה וגיל גת ועוד

 


מירי מסיקה ואביה משה מסיקה שרים יחד את שיר התפילה "עזור לי", מתוך אלבומה האחרון של הזמרת. שיר הבקשה לעזרה, שכתב והלחין טל שגב, כולל קטע תפילה של האב משה, מתוך סידור התפילה של ראש השנה.

 


משה פרץ והילדה אגם בוחבוט הכירו בתוכנית "בית ספר למוסיקה", שם היה משה המורה למוזיקה של אגם, שבסופו של דבר זכתה בתוכנית. הדואט היפה שלהם "ילדה קטנה" הוא אחד השירים האהובים ביותר שיצאו השנה בארץ.

 


עומר אדם הפליא השנה בשיר "שקט", אחד משני שירי הנושא מתוך אלבומו האחרון "מוזיקה ושקט". השיר חצה קהלים והגיע לכל פינה בארץ. על במת המשדר מארח אדם את אחיו הצעיר גל, שמראה שיש עתיד לזמרים נוספים במשפחה.

 


הראל סקעת ובת דודתו בת ה-12 מאי וייסמן מבצעים יחד את השיר "משהו טוב" (הלקוח במקור מאלבומו של סקעת "שוב מאושר", המילים האופטימיות שמפיחות תקווה אומרות הכל - משהו טוב עומד לקרות, ובימים אלה זה בהחלט מנחם.

>> צפו בעומר דץ עם הוריו אורנה ומשה, אביתר קורקוס, אריה וגיל גת ועוד

*האמנים התגייסו והופיעו במשדר המיוחד של "קשת"-ערוץ 2, למען מבצע ההתרמה של ארגון "לתת", לקראת ראש השנה, מבצע אשר נועד לסייע לזקוקים לכך ברכישת ארוחות חג.