תלמידי בית הספר למוזיקה "רימון" בניהולו המוזיקלי של המוזיקאי אריאל הורוביץ, משתתפים בפרויקט "האני האחר" ומבצעים שירים שיצרו משוקמי עמותת פגועי הנפש "אנוש". המופע המסכם של הפרויקט יתקיים ב-3 במאי, יום חמישי, במרכז ענב בתל אביב.

בין המבצעים גם נעמה שטרית, שהלחינה ושרה את השיר "מורידת השלג" שכתב לורן מילק. יחד עם יונתן ארצי היא הלחינה ומבצעת גם שיר שיצרה נילי ג'ניפר גרוסמן.

השירים יופיע יחד עם כ-20 שירים נוספים במופע המתקיים זו השנה השלישית ברציפות ומסכם תהליך עבודה ממוש ופתוח, במהלכו פגועי הנפש מגיעים לחזרות המוזיקה ונוצרים קשרים אישיים בינם לבין הסטודנטים.

כך למשל, נטלי שלו, בחורה בת 28 המתמודדת עם פגיעה נפשית, כתבה בשירה: "הלכתי לאיבוד עצמי לדעת/ לבחור במה נכון לי לגעת/ איני יודעת/ אני משתגעת/ ומי ימשה אותי כשמטה אני שוקעת/ ועמוק במיטה אני טובעת". מתאר לדבריה את חייה כאשר היא בורחת מהתמודדות עם המציאות ומסתתרת במיטתה המילים הקשות הולחנו על ידי בניה ברבי, תלמיד רימון.

חברי עמותת "אנוש" מתמודדים עם פגיעה נפשית הפרויקט המרגש מהווה בעבורם דרך אומנותית להתמודד עם משברים ומצוקות נפשיות, כמו גם עם מחלות נפש דוגמת דיכאון, סכיזופרניה, מניה דיפרסיה ועוד.

"האני האחר" כבר הפך למסורת וקנה לו שם של מופע ברמה גבוהה. הוא נחשב ב"רימון" לפרויקט יוקרתי וסטודנטים רבים שואפים להיות חלק מקבוצת המצטיינים שיוצרת אותו מדי שנה מחדש. רשימת המשתתפים מרימון כוללת את אביבה דסה, אתל מזרחי, בניה ברבי, גון צדוק, הגר לוי, יונתן ארצי, יונתן מימון, מירב הלינגר, נעמה שטרית, עמי נגר, שר ניב, יוגב גבאי, ליהי אשל, אסף לביא, רינת טרגרמן.

*מחיר כרטיס למופע: 20 ₪. לרכישת כרטיסים נא לפנות לדולי מבי"ס רימון, טל' 03-5408882.