הראל סקעת הגיע לאולפן ומיד קיבל מחמאה משי גולדן: "אתה יותר יפה במציאות מאשר בטלוויזיה". סקעת הגיע כדי לספר על אלבומו החדש "שוב מאושר" ואמר: "יש לנו פיקים של אושר בחיים, ואלבומים שאתה כותב ועושה משקפים בעצם איזושהי תעודת זהות שלך בזמן שאתה עובד עליהם. בתקופה הזו הייתי מאוד מאוד מאושר, ואני עדיין".

אוחובסקי: האלבום קצר, רק שבעה שירים.
סקעת: "זה אלבום קונספטואלי. כשהתחלתי את העבודה עליו עם רן שם טוב בחרנו שירים שיתאימו לקונספט המוזיקלי שאנחנו רוצים לעשות ומרגישים, והרגשנו ששבעה שירים הם די והותר ואם היינו מוסיפים זה היה 'עוד מאותו דבר'. אבל אני כבר מתחיל לעבוד על האלבום הבא".

אוחובסקי: העבודה הקשה היא להשיג שירים טובים.
סקעת: "כן. באלבום הקודם הייתי במעין סערה וכתבתי יותר טקסטים ולחנים. באלבום הזה קצת פחות. אבל נכון, איסוף השירים זה החלק הקשה, כי שירים טובים קובעים, לא משנה כמה אני אשיר טוב וכמה רן יפיק מעולה".

הראל סקעת: "את ההדורים ביני לבין גל יישרנו כמו שצריך".

גולדן: "מתי נדבר על הפיל הענק שנמצא בחדר, על המתיחות ביניכם?
"אוחובסקי: "זה היה לפני שנתיים ואנחנו לא צ'ילבות".
סקעת: "לי יש כל מיני מתיחויות מתוקשרות עם כל מיני אנשים שלא היו ולא נבראו. אבל את ההדורים ביני לבין גל יישרנו כמו שצריך".
אוחובסקי: "אני מואשם שהוצאתי אותו מהארון, אבל בינינו יודעים שזה לא נכון".
סקעת: "נכון, זה לא נכון".
אוחובסקי: "אני חושב שהוא מודה שנהיה לו נורא טוב מאז".
סקעת: "לא בטוח עד כמה זה קשור לאמירות שלך באותו יום. אני חושב שכל אחד צריך לעשות את הדרך שלו, ולבחור את הזמן שלו. גל לפעמים קצת לוחץ".
אוחובסקי: "הדרך שבה הראל חוגג את החיים החדשים שלו מאז שהוא ייצא היא תענוג".
סקעת: "אני חגגתי את חיי גם לפני זה".

גולדן: "אריאנה מלמד כתבה שבגלל שיצאת מהארון אתה לא יכול לשיר שירי אהבה לנשים".
סקעת: "היא יכולה לקפוץ לי.

אם אתה אוהב גברים, איך אתה יכול לשיר שיר אהבה לאישה?

-גולדן: "אבל אם אתה אוהב גברים, איך אתה יכול לשיר שיר אהבה לאישה"?
סקעת: "אני לא חושב שזה קשור. אני זמר ששר על החיים שלו. אפשר לשיר למי שאתה רוצה, על מה שאתה רוצה, לא משנה בכלל. השיר הזה שהיא דיברה עליו בכלל לא מכוון לאישה. הוא מכוון לאיזושהי ערגה שיש לכולנו לאהבה שאנחנו רוצים ללכת אחריה. אבל מה שעצבן אותי במה שהיא כתבה - אני מאוד מקשיב לביקורות. אני לא מתעצבן כשמבקרים אותי כי אני בטוח בעצמי ובדרך שאני עושה שאני מאוד שלם איתה.

"אבל מה שעצבן אותי ולכן הצעתי לה לקפוץ קצת, זה שהיא כתבה מאמר מאוד פופוליסטי ומתחנף שנועד לעשות רעש. מין אופורטוניסטיות זולה כזאת של בוא נעשה רעש, ועל מה נעשה רעש, ועל זה שהבחירות שלי נובעות משיקולים כאלה ואחרים שנוגעות לקהל שלי, ולרמה הכלכלית, וזה מה שעצבן אותי".

אוחובסקי: "כשעברי יצא מהארון אז הוא יכול היה לשיר שירים למי שהוא רוצה - לגבר, לאישה, לזוג, למשפחה. הדבר הראשון שהוא עשה אחרי שיצא מהארון זה מופע עם מיטל דוהן שבו הם התנשקו צרפתית על הבמה. והיא אמרה לו משהו על החבר שלו. כשאתה בארון אז יש את כל הפחדים והשאלות הוא שר ככה והוא שר ככה. כשאתה לא בארון אז אתה שר למי שאתה רוצה, מה זה משנה".

בהמשך הראיון סיפר הראל סקעת על ההופעה בחו"ל עם מייסי גריי ועל המחזמר שהוא מככב בו כרגע בתאטרון "הבימה", "Back To Normal".

>> דוד לביא בקליפ הבכורה "Straight Away"