"ויתרנו קצת על האגו, זה אף פעם לא מזיק", אומרים דנה ברגר ואיתי פרל על הזוגיות האמנותית ביניהם, שהפכה לאלבום המשותף "הנה באתי הביתה", מתוכו נחשף השבוע השיר והקליפ "זה לא הזמן להישבר", ערב הופעת הבכורה הרשמית שתתקיים מחר (שלישי) במועדון הזאפה בתל אביב

"בשנתיים הראשונות הכל עבד טוב ובשנה השלישית יש ויכוחים", מסבירה ברגר בחיוך איך מקיימים זוגיות שכזו לאורך שלוש שנים. במקביל גם המשכנו לעשות את הדברים שלנו. איתי הופיע בכל הארץ ולי היו את הדברים שלי, זוגיות זה לא כלא".

"זה שונה מדברים שאני עשיתי לפני, ומדברים שדנה עשתה לפני כן", מסביר פרל, "ובסוף הגענו למשהו שהוא של שנינו שהוא אחר". "האמת שלא היה לנו קשה יחד", אומרת ברגר. "כי אם זה היה קשה לא היתה נוצרת המוזיקה הזו. הפרויקט הזה נולד משני אנשים שכן רוצים לעשות משהו ביחד".

"קיווינו ש'הנה באתי הביתה' יהיה השיר של גלעד שליט כשהוא יחזור"

בראיון שנתנו ברגר ופרל לתוכנית הבוקר "יום חדש" סיפרו איך נכתב להיטם המשותף "הנה באתי הביתה". "חיטטתי במגירות של איתי", מספרת ברגר, "ומצאתי פתק שעליו היו כמה מילים והשורה 'הנה באתי הביתה'. כלומר היה פזמון. ביקשתי מאיתי לקחת את הפתק הביתה ולהוסיף בתים לפזמון הזה. חזרתי אליו עם טקסט וזה גירה אותו לכתוב גם משלו וכל אחד מאיתנו סיפר למעשה מה זה בית בשבילו, הוא על צפת ואני על ירושלים, לכן יש שם דברים שהם מאוד אישיים. בעצם מה שהפך לשיר ברמה הלאומית היה מאוד אישי בהתחלה".

"השיר יצא לרדיו ונוגן לפני שהוא נבחר להיות שיר הנושא של הסדרה 'חטופים'", אומר פרל. "הוא יצא כשר המוביל של האלבום ולמזלנו מישהו ב'קשת' שמע אותו". "במיקסים של השר קיווינו שכאשר גלעד שליט יחזור זה יהיה השיר שלו", אומרת ברגר. "זה לא קרה עדיין אבל זה יקרה בטוח. ועובדה שקצת מזה כן קרה - שהשיר הלך לסדרה על חטופים שחזרו, יש פ משהו קצת מיסטי".

>> עלמה זהר בשיר חדש: "התרגשתי לקראתך"; אסף אבידן והמוג'וז כובשים את סין