בימוי: ירון שילון

שלמה ארצי מעניק הצצה אל החזרות לקראת סיבוב ההופעות החורפי שלו. בקטע מחזרה על השיר "רק עלה" הוא חושף נגן חדש בהרכב ההופעות שלו - הבסיסט והגיטריסט איל מזיג (להקת "הדורבנים") שמחליף את פיטר רוט, ומבצע כאן דואט עם בן ארצי, כאשר שלמה ארצי מלווה אותם בחלילית. נגנית נוספת שמצטרפת להרכב שמלווה את ארצי היא והדס קליינמן ("המוג'וז" של אסף אבידן) בצ'לו.

שלמה ארצי סיים את הקיץ האחרון עם שיא נוסף בהופעות, כשמעל ל-200 אלף איש נהרו להופעות הסיבוב "אושר אקספרס". האלבום נמכר ביותר מ-100 אלף עותקים וארצי זכה עליו בפרס מלחין השנה של אקו"ם.

בימים אלה חוזר שלמה ארצי להופעות "הקטנות" במועדון "זאפה" בתל אביב, כפי שהוא נוהג בחורף בשנים האחרונות. הופעות אלה כוללות בדרך כלל ביצועים אינטימיים לשירים נשכחים ואהובים של ארצי (למשל "רק עלה" או "הרדופים") שלא נמצא להם מקום בהופעות הקיץ הגדולות.

להופעות סיבוב החורף של ארצי נמכרו כל הכרטיסים כשעתיים בלבד לאחר פתיחת עמדות המכירה של הזאפה, כולל ההופעות ב"זאפה ירושלים" לשם מתכנן ארצי להגיע לראשונה במוצאי שבת הקרובה. רשימת ההמתנה להופעות כוללת אלפי לקוחות. בקרוב יכריז ארצי על סיבוב הופעות קיצי חדש.