כתיבה ובימוי: מיכאל כהן

בזמן שכל תעשיית המוזיקה של אמריקה היתה בטקס ה"גראמי" וחילקה לעצמה פרסים יקרי ערך, מיילי סיירוס, "הילדה הרעה" של הפופ, שנאלצה להסתפק בהופעה באירוע הגאלה שקדם לטקס בלבד, ישבה בבית, לבד בחושך. עזבו אתכם מפרס, אפילו לא הזמינו אותה לטקס. אז מה עשתה מיילי? שיחקה ב"גיטר הירו" ועפה על עצמה כמובן.

הסיירוסית תוכל להתנחם בנגיעה בנצח כאשר תארח מחר את המלכה-האם מדונה במופע האמ.ט.וי אנפלאגד שלה. עוד לא ברור איזה שיר (או שירים) יבצעו מיילי ומדונה יחד, אבל למי אכפת? העיקר שיהיה קול. השתיים כבר ערכו חזרה משותפת, וההודעה הרשמית של אמ.טי.וי מגבה את הדיווחים שמגיעים מארצות הברית בהודעה לתקשורת בה נאמר שמיילי תארח "אורח מפתיע" על הבמה.

מי חתך מסמרי תשעה אינץ'?

אבל נחזור ל"גראמי", שם כתב הראפר מקלאמור לקולגה שלו קנדריק למאר, "אחי, שדדו אותך", על כך שלא זכה בפרס בטקס. הציוץ שו הדליק מיד ברשת מדורת דיונים סביב השאלות של היפ הופ במיינסטרים מול אנדרגראונד.

עוד ציוץ חשוב שיצא מה"גראמי" הוא של טרנט רזנור, מ"ניין אינץ' ניילז", שהופעתו על הבמה עם "קווינז אוף דה סטונן איג'" ודייב גרוהל נקטעה לטובת פרסומות ורולר. הכי מעליב וביזיוני. רזנור העצבני (ובצדק) צייץ קללה עתיקה, ושחרר את הקיטור.

מה שהכי הצחיק ב"גראמי" היה הכובע של פארל וויליאמס, שכנאה נלקח מאיזה שומר יערות, ודמות אלמונית עם זקן לבן שנראתה מועדת. האם זהו גנדלף? לא ברור.

>> פאולה ולשטיין מ"כוכב נולד" יצרה את שיר הפרסומת של גל גדות