מירה עווד הוציאה שיר ראשון בשם "All My Faces" מהאלבום הבינלאומי שלה, שהוקלט בספרד תחת חוזה לשלושה אלבומים בחברת "סוני". האלבום, שרובו באנגלית וחלקו בערבית, ייצא במקביל בארץ, בספרד ובמדינות נוספות.

"אני חולמת בלילה בכל השפות וכותבת שירים בכל השפות", אומרת מירה עוואד ומתכוונת כמובן לשפת אמה - ערבית, אנגלית ועברית. "קשה לכתוב בכל שפה, וגם קשה לשיר, אבל זה תלוי בנושא ובאיך שהשיר בא, יש שירים שבאים אלי באופן טבעי דווקא באנגלית, ויש שירים שאני כותבת כמובן בערבית ויש כאלה שבעברית".

החתמה ב"סוני", הופעות בסין

על ההחתמה שלה ב"סוני" שהיא הישג בפני עצמו אמרה עווד: "אין ספק שהאלבום שהוצאתי עם אחינועם ניני, ההשתתפות איתה באירוויזיון וההופעות איתה ברחבי אירופה והעולם עזרו לי לקבל את החוזה ב'סוני', שהוא חוזה שנדיר כיום לקבל.

"עכשיו חזרתי מהופעה עם אחינועם ניני בסין, שרנו בסינית וכל הזמן שאלנו את עצמנו למה הם רוצים לראות אותנו. הסינים מוזרים. הם היו מאוד מנומסים אבל כל המוזיקה הזו מאוד חדשה להם. הם רגילים למוזיקה קלאסית ושאסור למחוא כפיים. ואנחנו מצד אחד לא הופעת רוק ומצד שני לא מוזיקה קלאסית אז הם לא ידעו אם למחוא כפיים או לא. בגלל שלא מחאו כפיים לשבנו שהם לא אהבו, אבל אחרי ההופעה אלף איש עמדו בתור לקבל חתימות".

אלירז מחמיא בטירוף; רן שריג מתעניין בפוליטיקה

הפאנליסט רן שריג התעניין במצבה של מירה עווד כ"זמרת ערבייה ייצוגית" שמשרד החוץ שולח כדי לייצג את ישראל בעולם. "אני לא נערת פוסטר ויש לי דעות משלי", אמרה עווד. "העניין מורכב. היו הצעות של ייצוג בחו"ל שדחיתי והיו אירועים שאליהם משרד החוץ כן שלח אותי".

אלירז שדה, שהכיר את מירה עוד דווקא כשחקנית מהסדרה "עבודה ערבית" התעניין כיצד היא רווקה בגיל 36. "אני עושה בחירות אחרות מאלה שרגילות לאישה בגילי", אמרה עווד, והוסיפה: "ילדים זה דבר נהדר אבל אני לא מבינה למה צריך להתחתן".

"אלוהים נתן לה יותר מדי", החמיא אלירז. "יש לך פה כותבת, מלחינה, זמרת ושחקנית והיא בטח גם שותפה לעיבודים כמו שאני קולט את הפריק-קונטרוליות שלה. אני רואה את זה ואומר: 'יפה'".

>> רונה קינן ב-4 שירים מאלבומה החדש; רגב הוד ב-4 שירים מאלבומו החדש