פול אנקה יופיע הערב (רביעי) ומחר בהיכל נוקיה בתל אביב. "אני מודע לפופולריות של השירים שלי בישראל, כי חברים תמיד באו וסיפרו לי", אמר אחרי נחיתתו בארץ. "גם הצלחת הסרט 'אסקימו לימון' חיזקה אצלי את הרושם הזה, אבל לךא אאמין עד שאעמוד על הבמה ואחוש את הקהל שעומד להיות נלהב".

"זו הפעם הראשונה שלי בישראל, כיוון שהרבה שנים לא נסעתי לאירופה ובכל פעם שתכננתי להגיע משהו השתבש",  מסביר אנקה מדוע רק עכשיו הוא מגיע להופעות בארץ. "גם אמנות המשא ומתן היא לעיתים דרך חתחתים ואם היא לא סלולה דברים לא מסתדרים. אבל לכל דבר יש סיבה, אני כאן עכשיו ואפצה אתכם על הפעמים בהן זה לא קרה קודם לכן".

"אני שמח שאני שייך לדור מיוחד שיצר מוזיקה נצחית"

"מכל השירים המצליחים שלי שמור מקום מיוחד ל'My Way'", מסביר אנקה, "הוא הפך לשיר אוניברסלי, שמתאים לתרבויות רבות ולאנשים רבים, שכולם רוצים לעשות את זה בדרכם שלהם".

"השירים שלי נשארו רלוונטיים עד היום ואני שמח שאני שייך לדור מיוחד שיצר מוזיקה נצחית", אומר אנקה. "כל דור זקוק למוזיקה שלו, וכיום אנחנו בעידן טכנולוגי שבו לשירים החדשים אין את הלב והנשמה שהיו לשירים פעם".

"גם תעשיית המוזיקה נמצאת כיום בצרות אבל אני מאמין שזה יסתדר כשתהיה תשתית חדשה. אנשים תמיד יזדקקו למוזיקה שלהם. אני אסיר תודה על כך שאני בין אלה שהצליחו לשרוד את כל התהפוכות".

"השאה הפרסי הציע לי להופיע מול 3 אנשים ביום ההולדת של אשתו"

"בעבר קיבלתי הזמנה מוזרה להופיעה בפני 3 אנשים בלבד ביום ההולדת של אשתו של השאה הפרסי, אבל זה לא יצא לפועל".

"אני מגיע עכשיו ממוסקבה", מוסיף אנקה, "ואני נרגש לקראת ההופעות בארץ שהיו צריכות לקרות לפני המון זמן. ישראל היא מקום מאוד מיוחד ואני משוכנע שההופעות שלי כאן יהיו הפתח להופעות נוספות בעתיד".

רויטל עמית מרשת ג' בשיר אהבה לפול אנקה