סטארט אפ – חוקים חדשים למשחק (תמונת AVI: mako)
בואנ'ה אחי, זה סטארט אפ מטורף! | תמונת AVI: mako

להקת "סטארט אפ" מוציאה היום את השיר " "חוקים חדשים לגמרי", מתוך אלבום הבכורה שלה, שייצא ביום ראשון הקרוב.

אלבום הבכורה של הלהקה כולל 11 שירים, מתוכם שתי גרסאות כיסוי - ל"את שרה ברדיו" של רמי קלינשטיין, ול"כל הציפורים" של הראל סקעת. את תשעת השירים המקוריים הנותרים כתבו, הלחינו והפיקו שי להב (היי פייב, מופע הארנבות של ד"ר קספר), אמיר פרישר (פיי) גוטמן, מרב סימן טוב, הנרי, ג'וני גולדשטיין וחברי הלהקה עצמם.

"סטארט אפ" נולדה מתוך "פרויקט הלהקה", פרויקט מוזיקלי ששודר בחצי השנה האחרונה בערוץ הילדים, ובמסגרתו עברו מועמדים תהליכי מיון קפדניים ביכולות השירה, ההופעה והריקוד. מתוכם נבחרו שישה: איבון ונדימו, דניאל מזוז, ישראל מרמרוש, כפיר פופוביץ, מירון ויליאם ושירה מרגלית, המרכיבים את "סטארט אפ", כשכל אחד מהם מביא איתו אלמנטים מעט שונים המתחבבים על הקהל.

התכנית הפכה ללהיט בקרב ילדים, כש"סטארטאפ" היא בעצם להקת הצעירים המצליחה בישראל מאז ה"גיים בויז" ו"היי פייב". המעריצים קיבלו את הלהקה בצרחות וזרועות פתוחות\ והכרטיסים להופעותיה נמכרים: אלף הכרטיסים לשתי ההופעות הראשונות של הלהקה נגמרו תוך ארבעה ימים. הביקוש הגובר והלחץ מצד המעריצים הביא לפתיחת הופעה גדולה ב-1.8 באמפי וואהל והופעות נוספות ברחבי הארץ.

בעקבות "וואן דיירקשן"

ההצלחה של "סטארט אפ" היא חלק מתופעה עולמית שניכרת בשנה האחרונה בעולם הפופ - פריחה מחודשת של להקות הצעירים, כמו "וואן דיירקשן" ו"דה וואנטד", הפועלות בז'אנר שמאז שנות התשעים נעלם כמעט לחלוטין ממפת המוזיקה העולמית. מי שהחזירו את להקות-הבנים (או להקות הבנים-בנות) לחיים הן תכניות גילוי הכישרונות כמו "פרויקט glee" ו"הX פקטור", שהולדה כידוע את "וואן דיירקשן".

הופעות קרובות של סטארט אפ:
21.7 סינמה סיטי ראשון לציון, שתי הופעות רצופות (הכרטיסים אזלו). 1.8  אמפי וואהל תל אביב. 7.8 ו-138 מלונות פתאל, אילת: לאונרדו קלאב, מג'יק פאלאס. 19.8 מוזה היכל התרבות של חוף הכרמל. 20.8 מלונות פתאל, אילת: לאונרדו קלאב, מג'יק פאלאס. 22.8 אמפיתיאטרון עומר.

>> האודישנים הגנוזים של כוכבי "כוכב נולד"