אנריקה איגלסיאס חול (צילום: Bryan Bedder, GettyImages IL)
אנריקה איגלסיאס מגיע להופעה בישראל | צילום: Bryan Bedder, GettyImages IL

כוכב הפופ הלטיני הגדול בעולם אנריקה איגלסיאס ינחת בישראל מחר (שלישי) בשעות הערב, לקראת הופעתו שתתקיים בהיכל נוקיה בתל אביב בערב שלמחרת, רביעי 1 ביוני בשעה 21:00. מהפקת המופע נמסר כי מרבית הכרטיסים למופע כר נמכרו והציפיה היא שההיכל יהיה "מלא עד מפוצץ". איגלסיאס ינחת בנמל התעופה בן גוריון במטוס פרטי, מלווה במשלחת הכוללת כ-40 אנשי צוות. הוא יבלה את הלילה באחד ממלונות החוף של תל אביב וצפוי להגיע להיכל נוקיה רק כחצי שעה לפני המופע.

כ-15 שירים בשעה וחצי

רבות כבר דובר ונאמר על יחסיו של אנריקה איגלסיאס עם אביו חוליו, על חוויותיו מהביקור הקודם בישראל לפני כמה שנים ("הייתי אצלכם 36 שעות ומישהי ישראלית התלבשה עלי ובסוף זרקה אותי") ועל הקאמבק שלו עם האלבום "אופוריה" רווי הלהיטים. זה הזמן להציץ לרשימת השירים של איגלסיאס ולדעת מראש אילו להיטים הוא עומד לבצע כאן בישראל. ההופעה של איגלסיאס לא ארוכה במיוחד, כשעה וחצי, בה הוא נותן כ-15 שירים בדרך כלל, כשהשיא מבחינתו בחודשים האחרונים הוא ההופעה באולם "זניט" בפריז שם ביצע 17 שירים, אחד מהם פעמיים.

סדר השירים בהופעה

איגלסיאס פותח את הופעתו בדרך כלל עם הלהיט Tonight (I'm Loving You, I'm Fucking you, שמבוצע במקור עם הראפר לודקריס, מתוך אלבומו האחרון "אופוריה".

השיר השני, מאותו אלבום, הוא "Heartbeat" בו מתארחת במקור ניקול שרזינגר.

השיר השלישי במופע הוא Rhythm Divine היה הסינגל הראשון שאנריקה הוציא מתוך אלבומו הראשון באנגלית, אי שם בשנת 2005.

מיד אחריו מגיע להיט הפריצה הקלאסי של איגלסיאס, Bailamos כמובן.

השיר הבא, בהפוגה קלה מהקצב המסחרר, הוא Ring My Bells, אחד הלהיטים מהאלבום הקודם של איגלסיאס "Insomniac"

הקצב שוב עולה עם הלהיט הענק "I Like It" מהאלבום האחרון, שבמקור מבוצע עם הראפר פיטבול.

כעת מגיע שלב הקאברים בהופעה. הראשון הוא Purple Rain במקור כמובן של פרינס, שאיגלסיאס מחכה את הקול הקטן, הרוקיסטי והצרוד שלו.

לאיגלסיאס ג'וניור יש כמה וכמה קאברים ברפרטואר. אחד מהם, שכנראה יבוצע בנוקיה הוא Stand by Me במקור של בן אי. קינג.

ההופעה שוב חוזרת לקצב גבוה עם הלהיט הגדול "Not In Love" שבמקור שר אנריקה עם הראפרית קליס באלבומו השביעי שיצא לפני 8 שנים ונקרא פשוט "7".

האלבום הראשון של אנריקה באנגלית שנקרא "אנריקה" ויצא לפני 11 שנה מספק גם את הלהיט הבא בהופעה - Be With You

את השיר הבא "Tired of Being Sorry" אנריקה הקליט במקור עם הזמרת הצרפציה נאדיה. בצרפתית הוא נקרא Laisse Le Destin L'Emporter

השיר הבא בהופעה, "Do You Know?" מכונה "שיר הפינג פונג", בגלל הפתיחה שלו כמובן. זה גם השיר האחרון של אנריקה לפני ההדרנים.

הדרנים

ההדרן נפתח עם "Takin' Back My Love", שיר שאנריקה הקליט עם הזמרת קייארה לאוסף הלהיטים שלו מלפני שנתיים. כפי שניתן לראות השיר גורם להיסטריה בקהל.

פרק ההדרנים ממשיך עם הלהיט הענק "Hero", שאי אפשר לדבר על הקריירה של אנריקה בלי להזכיר שפרץ עבורו גבולות לעולם כולו ובמיוחד לארה"ב, כאשר יצא לאור ב-3 בספטמבר 2001 והפ]ך לאחד ההמנונים של אמריקה אחרי אסון מגדלי התאומים רק כמה אחר כך, ב-11 בספטמבר.

אנריקה חותם את ההופעה עם השיר "Escape", שיר הנושא מאותו אלבום שני שלו באנגלית שראה אור לפני עשור בדיוק.

בדרך כלל אנריקה איגלסיאס לא נמלט מהבמה בשיר "Escape" וחוזר על אחד משני להיטיו העכשוויים הגדולים, "I Like It", ו-"Tonight (I'm Lovin' You", או על שניהם.

כמו כן, בהופעות באיזורים לטיניים של העולם איגלסיאס מחליף חלק מהשירים (בעיקר את הקאברים לפרינס ובן אי. קינג) בשירים בספרדית כמו  Nunca Te Olvidaré, ו-No Me Digas Que No , שיצאו באלבומיו הלטיניים. מה שבטוח - יהיה כיף, אז בואו ליהנות.

>> משה פרץ אירח את הג'יפסיז בקיסריה