ברזומה של דניאל סלומון רשומים כבר שלושה אלבומים, שהשני מביניהם הגיע למעמד "אלבום זהב", וכמה להיטים גדולים שהושמעו בזמנו בכמויות גדולות ברדיו, כמו "עדיף", "רבות הדרכים", "אהבה" ו"הייתכן". כמו כן עבד סלומון והפיק מוזיקלית אמנים כמו שלמה ארצי, ריקי גל, אביב גפן וג'וזי כץ.

אולם אלבומו השלישי "חיפה 87'" לא זכה לאותה הצלחה, ועתה, אחרי שנתיים של עבודה, החל סלומון להוציא שירים מתוך אלבומו הרביעי, שייקרא "גאות". הראשון היה הבלדה "הקשיבי לי", והשני הדואט "אהוב ליבי" עם דניאלה ספקטור. למרות האופי הרך של שניהם אומר סלומון כי האלבום החדש יהיה יותר קצבי ויכלול השפעות של מוזיקה צרפתית וערבית.

"האמנים של המוזיקה המזרחית לא דוחקים אותנו החוצה"

על המוזיקה הים תיכונית שכרגע שולטת מבחינת הפופולריות אומר סלומון: ""אם היה לי את הקול של אייל גולן או קובי פרץ, הייתי יכול ליישר איתם קו. האמנים של המוזיקה המזרחית לא דוחקים אותנו החוצה. עכשיו זה הם, מחר זה אנחנו".

על אפשרות שהאלבום הבא שלו יצליח פחות אומר סלומון: "יש דברים יותר חשובים בחיים האלה. מוזיקה היא דבר חשוב לקיום שלנו ואני שמח שאני עושה אותה, אבל אני לא רואה את עצמי כמשהו נורא נורא חשוב. אפשר בלעדיי ואפשר גם איתי".

>> רוד סטיוארט נתן את הנשמה על הבמה בציריך - סיקור מופע לקראת הגעתו לארץ