הזמר והיוצר רותם כהן הגיע לביקור פצועים בבית החולים סורוקה בבאר שבע, בשיתוף פעולה עם רדיו דרום והשדרן סוויסה. אחד הפצועים עמד להשתחרר מבית החולים, אך כששמע שכהן נמצא ביקש לחכות עם השחרור עד שייכנס להגיד לו שלום.

עוד ב-mako מוזיקה:

כהן נכנס לחדרו של הפצוע, שבו נכחו גם בת זוגו-חברתו וחברים טובים. רותם כהן לא היסס, הוציא גיטרה ושר לפצוע ולחברתו את להיטו המפורסם "אל העולם שלך".

אחד החברים שנכח בחדר סיפר שהפצוע ובת הזוג שלו מתחתנים בעוד כשבוע וחצי. רותם כהן הציע להם, שאם הם ירצו, הוא ישמח מאוד להכניס אותם לחופה כמתנה ממנו. הפצוע וחברתו התרגשו מאוד מהמחווה, עד כדי דמעות והזמינו את כהן להכניס אותם לחופה בחתונה.

הופעות לתושבי הדרום וחיילים, והכנת פיתות עם חיים כהן

עוד לפני כן המשיך רותם כהן בהופעותיו בדרום הארץ, לשם נסע עם חברו, השחקן ישראל אטיאס ("זגורי אימפריה"). השניים הגיעו להופעות במושב מסלול ובקיבוץ כרמיה, כשהם מלווים בשידורים ברדיו דרום ואצל השדרן מושיקו שטרן. בהופעות אטיאס מצטרף לכהן ושר איתו את השיר החדש "רק תחזור", שהוציא כהן בשבוע שעבר למען החיילים.

בהמשך הצטרפו השניים לרכב המיוחד של השף חיים כהן, שפתח דוכן לחיילים, והכינו פיתות לחיילי מילואים שנמצאים בשטח.

בנוסף הופיע רותם כהן בבסיס של חיל האוויר, בבסיס של פיקוד העורף ובסוללת כיפת ברזל מרכז. בהופעות אלה העלה חיילים לשיר איתו על הבמה. חיילת מחיל האוויר, שלא יצאה הבייתה שבועיים וממש התרגשה שהזמר הגיע, חיבקה אותו ולא הפסיקה לבכות. בסיום ההופעה הזמינו אותם אנשי הבסיס להופעה נוספת.

אין תמונה
רותם כהן בבסיס חיל האוויר

אין תמונה
רותם כהן וישראל אטיאס בדוכן של חיים כהן

אין תמונה
הטובים לטיס