יש אנשים שאוהבים מוזיקה, יש אנשים שמעריצים זמרים וזמרות בגיל ההתבגרות, ויש את המעריצים השרופים שנשארים עם ההערצה כל החיים. הם כבר אנשים מבוגרים, יש להם עבודה, משפחה, חברים וחיים נורמליים, אבל התחביב שלהם, שלפעמים הוא אובססייה, הוא הערצה לזמרים גיבורי נעוריהם.

רונן הוא בוס קשוח בחברת חקירות גדולה שאחראי לאלפי תיקי הונאה וגירושין, והוא גם מעריץ מושבע של אלטון ג'ון, שאוסף כל דבר שקשור בו, בעיקר תקליטים חתומים ומזכרות. הוא כבר צפה בהופעות שלו בכל העולם ויכול לנהל דיונים של שעות עם מעריצים אחרים של אלטון ג'ון על הביצועים לשירים מתוך הופעות, ולדעת בשהופעה בברצלונה ב-93' הביצוע לאחד ההמנונים האהובים עליו נשמע מעט שונה.

יגאל בשן: "יש כאלה שאוספים בולים, ויש כאלה שאוספים אותי"

ליאור מעריץ מגיל צעיר את יגאל בשן. זה התחיל בתוכנית הטלוויזיה "הופה היי" והמשיך לאיסוף של תקליטים ישנים של הזמר הותיק, עם להיטים קלאסיים כמו "ציפור קטנה בלב" ו"סיוון". השיא הוא שליאור התחתן עם בחורה ששמה סיוון, ושיא נוסף הגיע השבוע, במפגש היסטורי עם יגאל בשן עצמו, שמקבל באהבה את התופעה: "יש אנשים שאוספים בולים, ויש אנשים שאוספים אותי, זה הובי", אומר בשן בחיוך.

גלית דיין היא מעריצה שרופה של ריטה, שהולכת כבר שנים לכל ההופעות שלה, אבל לכולן, כולל באילת. כבר 18 שנה שהיא לא מחמיצה הופעה של ריטה, קשורה לשירים שלה כפס-קול חיים. "ריטה היא עבורי סוג של מטען, היא מטעינה אותי, יש לה המון כוח", אומרת גלית, שספרה יותר מאלף הופעות של הדיווה.

רונן בוידק ואלי ברומברג הם מעריצים כבדים של להקת U2, הערצה שהתחילה בהופעה ההיסטורית של בונו וחבריו בפארק ירקון בתל אביב לפני 15 שנה. מאז הם היו בעשרות הופעות ברחבי העולם, לא מחמיצים אף טור. בוידק הוא גם צלם שעבודת הגמר שלו בצילום היתה תמונות בהשראת שירים של U2. חלומו הגדול הוא להיות צלם הבית של הלהקה.

>> מיטב הזמרות התכנסו לשיר משירי להקת "קווין" בפסטיבל "אישה" בחולון