כבר שבועיים שהשיר הכי מושמע בארץ הוא "יש לנו אהבה", חידוש חתונתי של סאבלימינל ללהיט "יש אלוהים" של להקת אתניקס. "אתניקס עשו אצלנו מיקסים באולפן וזאב נחמה כתב את הלחן ואת הפזמון", מסביר סאבלימינל. "אני בדיוק אז התחתנתי והקלטתי גרסה משלי לשיר, עם בתים שמסובבים את השיר לכיוון שלי של החתונה".

"ברוך השם אנחנו בהריון ואנחנו חוגגים. אני עובד על אלבום אוסף חדש שאני מאגד בו את כל להיטי הגדולים, אז מצאתי לנכון להוציא את השיר הזה שלא יצא אף פעם לאור בגרסה שלי, וברוך השם זה מצליח מאוד מאוד מאוד וכיף גדול".

"אני שמח שבגיל כל כך צעיר הגעתי למעמד שאני מוציא אוסף"

"יש לי 43 שירים שהגיעו למקום ראשון בהשמעות ברדיו ולכבוד האוסף אני עושבה להם רי-מאסטר, מגיע איתם לסאונד שאני יודע להגיע אליו היום. כשיש כל כך הרבה להיטים כמו 'התקווה', 'פרחים בקנה', 'טורו' ו'בת שישים' אז בסוף יוצא משהו שכולם אוהבים, ואני שמח שבגיל כל כך צעיר הגעתי למעמד שאני יכול להוציא אוסף עם ארבעים שירים, כולל חמישה שירים חדשים. האתגר שלי הוא שגם החדשים יגיעו למקום ראשון".

"השירים שלי הם עכשיו על אהבה כי זה המצב שלי בחיים. אולי כשיהיו לי ילדים אני אעשה ראפ לקטנטנים. אני אוהב הרבה סוגי מוזיקה, למשל רגאיי. היה לי אתגר יחד עם קובי אושראת בלפצח שיר כמו 'בת שישים' עם הגבעטרון, שבהחלט היה להיט ענק. אולי שילוב עם אופרה או רוק יאתגר אותי יותר".

>> מידד טסה באלבום חדש - האזינו לחמישה שירים