אין תמונה
כל ההופעות. יהורם גאון

יהורם גאון חגג השבוע יום הולדת 70 וזוכה לסוף שבוע מיוחד ברשת ג', במסגרתו תשודרנה התוכניות "כל ההתחלות" ו"כל ההופעות" בהגשת אלי לפיד.

"כל ההתחלות", בה ראיין לפיד את גאון, שהוקלטה לפני כ- 7 שנים, עברה התחדשות עם הוספת קטעים נדירים והתאמתה שוב לשידור, ותשודר ברשת ג' ביום שישי בשעה 17:00.

בתוכנית "כל ההופעות" שהוקלטה במיוחד אירח אלי לפיד את יהורם גאון גאון והפתיע אותו בהקלטות נדירות שכולן בהופעה חיה: הקלטות חיות של שלישיית גשר הירקון, שירים ממופע אולפן של גאון שהוקלט ב"קול ישראל", וגם מערכונים מתוך "שלכם לשעה קלה", סידרת תוכניות בהפקת "קול ישראל" משנות ה- 70'. התוכנית ברשת ג' בשבת, 2 בינואר ב-16:00

יוסי בנאי ושייקה אופיר "מברכים"

האזינו מתוך התוכנית "כל ההופעות" לגרסה מיוחדת של הלהיט הגדול של יהורם גאון "כל הכבוד", שהוקלטה ב"שלכם לשעה קלה". בגרסה הזו "מברכים" את גאון בדרך הומוריסטית יוסי בנאי ז"ל, שייקה אופיר ז"ל, פופיק ארנון מ"שלישיית התאומים" ושרגא פרידמן ז"ל, תוך כדי ביצוע השיר, ו"מאחלים" לו "איחולים" משעשעים.

כמו כן האזינו לביצוע פסנתר מיוחד ללהיט נוסף של גאון, "אל תשטה באהבה", שהוקלט באולפני "קול ישראל", מתוך מופע האולפן שהפיק נועם גיל-אור.

בנוסף יכלול סוף השבוע שיוקדש לגאון ברשת ג' את להיטיו הגדולים בהגשתו, מיצעד שירי יהורם גאון, בקשות מאזינים לשיריו, שירים של גאון שהפכו ללהיטים בריקודי עם, יהורם גאון בהופעה חיה, פגישות עם נעמי פולני על העבודה בהדרכתה, אהרון פררה ויסמין לוי בתוכנית על שירי הלדינו של גאון ועוד ועוד.