במהלך רוב שידור הגמר הייתי בעצמי על הבמה, בהופעה מול חיילים, ולכן לא יכולתי לצפות באירוע במלואו", אומר הזמר שימי תבורי בעקבות זכייתו של לי (ליבי) בירן במקום השני בגמר "כוכב נולד 6" בגרסת כיסוי שהפכה על פיו את "עוד סיפור אחד של אהבה", להיטו הקלאסי משנת 78' שכתב והלחין עוזי חיטמן ז"ל.

"אני מרוצה, זה הישג יפה, אבל צריך להבין שעם כל הפרגון לחבר'ה הצעירים כבר הגעתי בחיים לכל כך הרבה גבהים וכל כך הרבה ירידות שאני אומר לעצמי: 'לאן זה עוד יכול לקחת אותי'", מוסיף תבורי, "הופעתי באולמות הכי גדולים בעולם, התחתנתי, התגרשתי, עשיתי ילדים, הרווחתי הון, הפסדתי הון. מה עוד לא עשיתי? הופעה בקיסריה? זה אף פעם לא עניין אותי. אז אני אולי חשוף פחות תקשורתית בשנים האחרונות אבל עדיין רואים ושומעים אותי. אני מופיע כל הזמן בארץ ובחו"ל. שימי תבורי זה חלק בלתי נפרד מהמדינה. 'כוכב נולד' זה חשוב, אבל אני לא יכול לדבר על מה שקרה בגמר כקאמבק שלי. הרי אף פעם לא הלכתי לשום מקום".

-בראיון שהענקת יומיים לפני הגמר הבעת הסתייגות מההחלטה של ליבי לבצע את "עוד סיפור אחד של אהבה" בעיבוד רוק. שינית את דעתך?

שימי תבורי (צילום: עדי רם)
"כוכב נולד זה חשוב, אבל זה לא קאמבק שלי". שימי תבורי | צילום: עדי רם
"היות ולא הייתה לי אפשרות לשמוע את הביצוע שלו לפני הגמר התייחסתי לעצם הרעיון של השיר הזה מצד אחד וסגנון רוק מצד שני. אני חושב שזה שיר כל כך חזק, שכל כך הוכיח את עצמו במהלך השנים, שלא בהכרח היה צריך לשנות משהו כדי לזכות איתו. אני יכול לחשוף שאפילו הקלטתי בזמנו גרסה באנגלית לשיר שאף פעם לא פורסמה רשמית. מה שכן, אני שמח בשביל עוזי חיטמן ז"ל, שאנשים נזכרו שוב איזה כותב ומלחין גדול היה. בכל מקרה, אני לא צופה ב'כוכב נולד' ולא הייתה לי דעה מוקדמת על מתמודד זה או אחר. רק אתמול ראיתי לקט ביצועים מהעונה האחרונה, ואז גם שמעתי בפעם הראשונה את ליבי. הוא עשה עלי רושם של בחור נחמד ומוכשר, ואם יציעו לי להופיע איתו ולבצע בדואט את 'עוד סיפור אחד של אהבה' אין לי התנגדות".

למרות שהגיע רק למקום השני בגמר, רבים הסיכויים שלי (ליבי) בירן יהיה הבוגר הראשון של העונה השישית שישיק אלבום בכורה. כפי שפורסם לראשונה באתר "מומה", כמה חודשים לפני תחילת העונה השישית של "כוכב נולד" כבר החל בירן לאסוף חומרים לאלבום בכורה בהפקתו המוזיקלית של שמוליק נויפלד. "לקחנו פסק זמן במהלך העונה כי ליבי היה מחויב ללו"ז מאד תובעני של חזרות והקלטות", אומר נויפלד בתגובה, "אבל אני מאמין שבקרוב מאד נחזור לאולפן להמשך העבודה על האלבום, ורוב השירים יהיו מקוריים של ליבי. הוא כבר הביא לי שישה שירים מוכנים ובעיני הם מדהימים