"עוד לא הצלחתי להבין למה הרדיו מחבק אותי", אומר עידן עמדי, שהוציא לאחרונה את אלבום הבכורה שלו הנושא את שמו. "אני חושב שזה ערבוביה של כל מיני דברים וכוכב נולד גם מיתג אותי בצורה מסוימת. אני כל הזמן חושב מה יהיה בעוד שנתיים-שלוש ואני מתכוון לעבוד קשה כדי להמשיך לאחוז בזה, לכתוב ולהלחין כדי להמשיך עם מה שהשגתי".

עמדי הגיע לכוכב נולד כזכור ישר משירות בהנדסה הקרבית, ואפילו חתם לשירות קבע. השירות הצבאי לדבריו השפיע מאוד על האלבום שלו: "זה אלבום של חיילים, שהרבה מזדהים איתו. התחלתי לכתוב בגיל 16 אבל רק בצבא התחלתי לשים לב למילים של שירים, הטקסטים דיברו אלי מאוד, זה שינה לי את הכתיבה. והאלבום הזה הגיע מהכתיבה, אם לא הייתי כותב לא הייתי עושה אותו".

"הטקסטים הביאו לי את השירים ומהם נולדו הלחנים. השתמשתי בטכניקת כתיבה שבה אני בכל סוף יום כותב מה עבר עלי ומה אני מרגיש ובסוף השבוע קורא הכל ומזה מוציא את השיר".

בעניין סוד הקסם שלו הסכים עמדי עם המגישים באולפן שמדובר בפשטות: "כשהגעתי לכוכב נולד לא חשבתי להיות זמר וכל עולם הפרסום והמעריצות היה זר לי. אני אפילו מתגעגע לפעמים לצבא, כי בתפקיד צבאי קרבי יש הרבה סיפוק".

>> עידן עמדי מועמד ל"פריצת השנה" במצעד השנתי הרשמי של mako וגלגלצ