פסטיבל 'הפסנתר מארח' יתקיים השנה בפעם ה-14 במרכז "סוזן דלל" בתל אביב, ב-7-10 בנובמבר, ויכלול 35 הופעות של כ-150 אמנים - זמרים, נגנים ורקדנים. להזמנת כרטיסים: *9080.

המופע המרכזי של הפסטיבל יהיה מחווה מיוחדת במלאות 30 שנה לאלבום "בציר טוב" של אילן וירצברג ושמעון גלבץ. וירצברג יופיע בו כזמר וגיטריסט, עם סופר-גרופ שמתכנסת במיוחד וכוללת את דניאל סלומון בפסנתר, ערן צור בבס, דנה עדיני בשירה וירמי קפלן בתופים. עבור סלומון ועדיני, בני זוג לשעבר בחייהם הפרטיים, מדובר במפגש מעניין במיוחד. וירצברג והלהקה ביצעו הבוקר במפגש מיוחד עם התקשורת את השיר "ולא יכולתי לעשות עם זה כלום".

אילן וירצברג אמר היום: "שמעון גלבץ שעשה איתי את האלבום 'בציר טוב' לפני 30 שנה פרש מעסקי המוזיקה ולא רציתי לעשות משהו לבד. אבל פנו אלי עם רעיון של הרכב, שבו כל אחד הוא מוזיקאי מוכר בפני עצמו, אנשים ששמעו את האלבום הזה בעבר וגדלו עליו. היה חשוב לי ליצור מעין הרכב מיוחד שיבצע יחד את כל השירים, זה דיבר אלי. ככה התחברתי לערן צור, דניאל סלומון, ירמי קפלן ודנה עדיני, שהם מביאים לפרויקט את עצמם, וזה נראה לי מדליק, זרמתי עם זה".

-אתה מוזיקאי גדול אבל אדם צנוע, סוף סוף תקבל את הכבוד שמגיע לך?
"האלבום 'בציר טוב' קיבל את המקום שלו והכבוד שלו במוזיקה הישראלית. הוא מופיע בדרך כלל ברשימות של האלבומים המוערכים ביותר. אני מקבל את מה שהתקשורת נותנת לי. הוצאתי אלבום חדש בשם "מערבולת מותר ואסור" לפני חודשיים. בתוך ההצפה האדירה של מוזיקה וחומרים חדשים לא תמיד מגיעים לדברים האלה, שהם לא חלק מהסחף הגדול. אני עושה את שלי ומי שרוצה מוזמן להתחבר. אני מקווה שמי שמכיר את האלבום 'בציר טוב' ואוהב אותו יבוא וימלא את האולם כאן ב'סוזן דלל'".

 נינט: "הפסנתר לוקח חלק בחיי החדשים"

אירוע השקה פסטיבל פסנתר 2012
תחשוף שירים מהאלבום החדש בעברית. נינט

"באלבום החדש שלי בעברית יש כמה שירים עם פסנתר, האמת שהפסנתר לוקח חלק בחיי החדשים", אומרת נינט טייב, שתופיע בפסטיבל במופע אקוסטי עם חברי להקת 'רוקפור', המלווים אותה כבר דרך ארוכה. במופע תחשוף נינט שירים חדשים מתוך אלבומה הבא. "האלבום החדש כבר מוקלט. הפיקו אותו עידן רבינוביץ' ויוסי מזרחי מלהקת 'הקולקטיב'. היתה חוויה יוצאת דופן לעבוד עליו. בהופעה בפסטיבל יהיו כמה טעימות, בחרתי כמה שירים שאני הולכת לבצע שם ויהיה מגניב. עיקר המופע יהיה עיבודים חדשים עם רוקפור לשירים מהאלבום 'Sympathetic Nervous System' עם גיטרות אקוסטיות ועוד כל מיני כלים. הגיע הזמן לשנות אחרי שחרשנו על האלבום הזה מכל כיוון. צריך למצוא כיוון חדש, ואני תמיד מחפשת דרך חדשה להתבטא. תהיה חגיגה ביער".

-איך האלבום החדש נשמע?
"הוא נשמע כמו יער, קח מזה מה שתיקח. לא כיפה אדומה, אלא יער עם כל מיני אורבים וגם קרני שמש. נראה לי שיהיו במופע גם שירים משני האלבומים הראשונים ואולי גם קאברים. עוד לא התחלנו לעבוד על המופע ובקרוב נתחיל".

-אם המופע יצליח יש סיכוי שתצאי לסיבוב הופעות אקוסטי?
"כן, למה לא. בטח. אני פתוחה להכל. אני לא פוסלת שום דבר ולא באה מראש עם החלטות הרות גורל. אם זה יהיה טוב ברור שנמשיך עם זה".

-כשעשית את האלבום האחרון לקחת בחשבון שהוא לא פונה לקהל רחב?
"לא, לא לקחתי בחשבון דבר כזה. אני חושבת שכאשר עושים מוזיקה אסור לחשוב למי זה ולמה זה, זה נורא סוגר. אותי זה חוסם אנרגטית. ברור שאני רוצה שיבוא קהל, כל יוצר רוצה שהיצירה שלו תגיע להרבה אנשים, אבל לא בכל מחיר, אני לא לוקחת בחשבון את הדברים האלה".

מפגש מעניין שיתרחש בפסטיבל יהיה בין ארקדי דוכין ויהלי סובול במופע משותף - השניים ביצעו היום את השיר "השמלה ממדריד" של להקת "מוניקה סקס" בה חבר סובול. המופע יתבסס באופן טבעי על דוכין בפסנתר וסובול בגיטרה. "אולי אני אתפוס בס בשיר אחד", אומר דוכין, ושואל את סובול: "אתה מנגן קצת פסנתר?". "ממש מעט", עונה סובול, "צליל אחד. אני יכול לנגן פסנתר בשירים שצריך לנגן בהם צליל אחד".

-איך נפגשתם?
"התברר לנו שאנחנו אוהבים מרחוק הרבה זמן, אז החלטנו לאהוב מקרוב קצת, לנגן יחד", אומר סובול. "אנחנו עושים בינתיים חזרות ביתיות ונהנים לנגן יחד". "בעשר השנים האחרונות אני מתכתב עם הדיבור של יהלי דרך השירים, וזה חדר כל כך עמוק שהתחשק לי לפגוש אותו ולעשות יחד שירים", מוסיף ארקדי דוכין.

-יש שירים אחד של השני שביקשתם לנגן יחד?
סובול: "כן, לכל אחד יש שירים שהשני אוהב, וביקשנו אותם. אין שום סיבה להגיד לא, וכל שיר שביקשנו אחד מהשני יהיה בהופעה".

-מבחינת שירה תשירו ממש דואטים או שיהיו חלוקות תפקידים?
סובול: "גם וגם".
דוכין: "כל שיר לגופו. מה שהכי יאפיין את המופע הוא לספר את השירים בדרך מיוחדת, כמו שיהלי עושה את זה, וגם לי יש אתגר לספר, גדלתי על שירי ויסוצקי".

-יהלי אתה זוכר את הפעם הראשונה ששמעת את "החברים של נטאשה"?
"כן, גרתי אז בלונדון, וחברה שלחה לי מהארץ קסטה מוקלטת. בצד אחד היה את האלבום הראשון של 'החברים של נטאשה' ובצד השני אלבום של רונן בן-טל. חרשתי על הקסטה הזאת המון, היא הזכירה לי את ישראל, את הבית".

הופעות ראשונות בפסטיבל

ישי לוי יופיע לראשונה בפסטיבל "הפסנתר מארח" ויבצע את מיטב שיריו בגרסאות אקוסטיות, כשהוא מלווה בפסנתרן והמעבד נדב ביטון, לוי ביצע הבוקר במפגש העיתונאים את שירו "את", שיר הנושא מאלבומו האחרון, אותו יצר עמיר בניון.

אמנים נוספים שיופיעו בפסטיבל לראשונה הם "בית הבובות", נינט טייב, מופע הארנבות של ד"ר קספר, אמיר דדון, "הקולקטיב", עידן חביב, איגי דיין ויאיא כהן אהרונוב. רשימת האמנים הצעירים שיקבלו בו חשיפה כוללת בין היתר את רותם אור, אלון לוטרינגר, "אופנהיים מיוזיק", "פלייגראונד", סיון טלמור, "אחד חלקי אחד".

מופעי בכורה בפסטיבל

מופעי בכורה שיעלו בפסטיבל הם שלומי שבן ב"ניסוי/כלים” – שירים מכל האלבומים והצצה ראשונה לאלבום שבדרך. סיון טלמור מ"דה ווייס" בחשיפה ראשונה לשירים מאלבום הבכורה. מעיין הירשביין בחשיפה ראשונה לשירי האלבום השני,  מיקה קרני וארנון צדוק ב"מסכת שיר השירים", ו"ענן על מקל" - אלבום ומופע חדש לילדים משירי רינת הופר.

מופעים מיוחדים בפסטיבל

מפגש מיוחד יהיה של יהונתן גפן עם דני ליטני - שימרו יחד מופעים ושירים חשובים בסוף שנות ה-70'. גפן ביצע הבוקר את "שיר היורה" מתוך המופע, מלווה בורד פיקר בפסנתר וסיון טלמור בגיטרה. השיר המחאתי מספר על סיטואציות אלימות במציאות הישראלית שבהן קודם כל יורים. גפן הוסיף לשיר בית מיוחד שהתייחס לרצח בבאר שבע, בו נרצח אב שביקש שקט מנערים שהפריעו לבתו התינוקת לישון. לפני ביצוע השיר לא שכח גפן למחות נגד סגירת עיתון "מעריב", נגד ה"רעל" (לדבריו) שמפזר ערוץ 2 ועוד.

מפגשים ומופעים מיוחדים בפסטיבל: מירי מסיקה עם קובי אפללו - במופע הנעילה שיתקיים באולם נגה ביפו ב-11.11. מוש בן ארי עם זמרי פלמנקו מספרד. דני סנדרסון אקוסטי - חוגג 50 שנות קריירה ו - 30 שנה לאלבום הסולו הראשון "בגודל טבעי". נתנאלה עם לינוי אקלה מ"כוכב נולד 10". שלמה גרוניך עם RED BAND. רונית שחר עם רוני דלומי. רם אוריון עם רוגל אלפר. ספי אפרתי ואייל אבן צור. "אחד חלקי אחד" עם רמי הויברגר. ירמי קפלן ואהובה עוזרי. עידן חביב עם ארז לב ארי. "מופע הארנבות של דר' קספר" עם נעם רותם. "בית הבובות" עם עלמה זהר. יאיא כהן אהרונוב עם דנה ברגר. אמיר דדון עם גורי אלפי. שילה פרבר ומאיה בלזיצמן עם עינב ג'קסון בשירי "כסית".

אריק ברמן יבצע בפסטיבל יחד עם רונה קינן שירים של יוצר הרוק האוסטרלי ניק קייב. ברמן ביצע הבוקר הדגמה לאחד הקאברים.

במסגרת רצועת "שבת בבוקר" יתקיימו מופעי ילדים: "מתיל'ה" - מתי כספי במופע לילדים, "התפוזים" - שירי אריק איינשטיין לכל המשפחה, ו"ענן על מקל"– אלבום ומופע חדשים משירי רונית הופר בביצוע ירדן בר כוכבא, עידן אלתרמן, דידי שחר וטל בלכרוביץ. מידי ערב ברחבת סוזן דלל יתקיימו מופעים פתוחים לקהל הרחב(מותנה בתנאי מזג האוויר).

כל המופעים - התוכנייה המלאה של הפסטיבל

יום רביעי 7.11.12 20:00 סוזן דלל. מחיר כרטיס: 140 ש" ח
מוש בן ארי "סימני דרך"
מארח את Ana Sola ו Petete Fernandez מספרד

מוש בן ארי בהפקה מיוחדת לפסטיבל מארח את Ana Sola , זמרת פלמנקו מהמבוקשות בעולם, ואת Petete Fernandez, גיטריסט ויוצר פלמנקו מהבולטים בספרד היום.
הופעותיו הסוחפות והאנרגטיות של מוש הפכו עם השנים לשם דבר, בשנים האחרונות הוא הופיע בעיקר על במות גדולות עם הרכב נגנים רחב.
הגעגוע לשירים בגרסתם העירומה, הולידו את המופע החדש "סימני דרך", הזדמנות מצוינת עבור מוש להפשיט את השירים ולהתקרב אליהם, ועבור הקהל להכיר אותם מחדש - כמו בפעם הראשונה.
במופע יארח מוש שני מוזיקאים וירטואוזים מעולם הפלמנקו, שמגיעים לארץ במיוחד. מוזיקאים ספרדים, שפגש במסגרת החיפוש הבלתי פוסק שלו אחרי השראה ועולמות מוסיקליים חדשים, כמו הקסם הצועני של הפלמנקו, שמהלך עליו קסם מזה שנים רבות. לקהל תהיה זו הזדמנות מיוחדת להשתתף בחוויה מוזיקלית מקורית ולהיחשף לעולמות מוזיקליים שונים אך קרובים.

מוש בן ארי גיטרה ושירה | אנה סולה שירה | פטט פרננדז גיטרה  
רועי זוארץ פסנתר | גלעד דוברצקי הקשה | תומר מוקד כלי מיתר  
דני (פילוני) קרק מפיק מוזיקלי | דן בן ליאור מעבד שיתופי הפעולה המוזיקליים
עם האורחים מספרד וגיטרה

============
יום רביעי 7.11.12 20:00 ירון ירושלים. מחיר כרטיס: 80 ש"ח
נתנאלה "לחזור"
מארחת את לינוי אקלה

הזמרת האהובה נתנאלה, משלבת לראשונה במופע אינטימי, שני אלבומים פרי יצירתה: "על גן אדן חלוני" ו"נדודים", כשלצידם היפים בשיריה. שירים מהקלאסיקות שלה כמו: "שיר היונה", "לא דברנו עוד על אהבה", "היה לי חבר היה לי אח", "עוד יבוא היום" ועוד - שזוכים במופע המיוחד הזה, לעיבודים חדשים.
במופע תבצע נתנאלה לראשונה, שיר חדש של סשה ארגוב, שנכתב על-ידו, במיוחד בשבילה בשנת 1985, כאשר שלחה אליו טקסט שכתבה ממקום שבתה אז - שבדיה. השיר לא נוגן ובוצע עד כה.
נתנאלה  שמחה לארח במופעה זמרת צעירה ומופלאה, לינוי אקלה שהשתתפה בכוכב נולד האחרון, שתיהן יוצאות להקת חיל האוויר.

מופע מיוחד וחד-פעמי לפסטיבל הפסנתר
נתנאלה גיטרה ושירה | לינוי אקלה שירה |  
גיא וינגרטן פסנתר ועיבודים | נריטן טופצ'ו קונטרבס

============
יום רביעי 7.11.12  20:00 אולם ענבל. מחיר כרטיס: 60 ש"ח
רונית שחר "התחברות"
מארחת את רוני דלומי

רונית שחר במופע אינטימי, מיוחד לפסטיבל הפסנתר, המכיל את שלל יצירתה עד כה: שירים שכתבה לאחרים (נורית גלרון, רוני דלומי ועוד), שירים שכתבה עם אחרים (גלעד כהנא ואחרים), שירים שביצעה במופעים מיוחדים (מאיר אריאל, חוה אלברשטיין) ושירים חדשים שטרם הוקלטו.
כל אלה לצד הלהיטים המוכרים: "אהוב יקר", "שלום לתמימות", "נורית", "העם הנבחר" ועוד. אורחת: רוני דלומי

מופע מיוחד וחד-פעמי לפסטיבל הפסנתר
רונית שחר גיטרות ושירה | רוני דלומי שירה |  לני בן בשט הפקה מוסקלית, מעבד ומתכנת וקלידים

============
יום רביעי 7.11.12 20:00 סטודיו. מחיר כרטיס: 60 ש"ח
ספי אפרתי "יעבור אור – מופע פסנתר"
מארח את אייל אבן צור

ספי אפרתי, מוזיקאי ותיק ומוערך, המוכר בעיקר בזכות עבודתו כנגן של אמנים רבים וטובים כמו: אביב גפן, מוניקה סקס, רם אוריון ואחרים, מגיע לראשונה לפסטיבל, עם אלבום סולו ראשון, שהוציא בשנה החולפת. האלבום הנושא את השם "להתעורר בארץ אחרת", כבר זכה לשבחים רבים, והבליט את מקומו של ספי כיוצר מקורי במוסיקה העכשווית. במופע - כמו באלבום, ניצב הפסנתר במרכזם של השירים, כשסביבו הרכב גדול ומגוון. אפרתי מציג שירים המתארים את החיים בעיר מזווית שונה, ומעניק להם עיבודים מוזיקליים מורכבים והרמוניים להפליא.
במופע יארח ספי את הזמר- יוצר- מפיק אייל אבן-צור, שהוציא לאחרונה את אלבום הסולו המצויין שלו, "לב 1".
"אפרתי מצליח להעביר דרך השירים את הדבר החשוב ביותר שמרבית האמנים נופלים בו בתחילת הדרך: אישיות מוזיקלית ברורה." (גיא בניוביץ, כלכליסט(

"מקסים, טוב לב ולגמרי נגד הזרם" (יהודה נוריאל, 7 לילות)

"המופע התגלה כיצירת רוק הדוקה ומגובשת, הודות להפקה מוזיקלית מלוטשת ומעניינת, שנושאת מבנה וסאונד של פרויקט לכל דבר... מתברר שאפרתי אינו קוטל קנים. שגם לו יש מה להגיד ולהקליט, ובעיקר איך להגיד ולהופיע..." (עמוס אורן, הבמה)

מופע מיוחד וחד-פעמי לפסטיבל הפסנתר
ספי אפרתי פסנתר ושירה | אייל אבן צור גיטרה שירה |  דני עבר-הדני קלידים וקולות| רועי צעדי גיטרה וקולות | הדר גרין בס וקולות | עונגי ציזלינג סקסופון| חגי שלזינגר תופים

============
יום רביעי 7.11.12 22:30 סוזן דלל. מחיר כרטיס: 140 ₪
שלומי שבן "ניסוי/כלים"

שלומי שבן במופע מיוחד בו ינגן על פסנתר ומקלדות נוספות ביצועים מיוחדים לשירים מכל האלבומים, ולראשונה -  הצצה לשירים חדשים מאלבומו הבא.

מופע מיוחד וחד-פעמי לפסטיבל הפסנתר
שלומי שבן פסנתר, קלידים ושירה

============

יום רביעי 7.11.12 22:30 ירון ירושלים. מחיר כרטיס: 80 ₪
בית הבובות
מארחים את עלמה זהר

זוהי תחנה ייחודית נוספת בסיבוב ההופעות של בית הבובות, אחת הלהקות המצליחות בישראל בעשור האחרון, שנוסדה על ידי חברי הילדות איתי שיף ואמיר אטיאס. זוהי הופעתה הראשונה של הלהקה, אשר עיבודיה בנויים בעיקר על גיטרה, בפסטיבל "הפסנתר מארח", ובדיוק לשם כך, הפיקו חברי הלהקה עיבודים חדשים ומיוחדים המבוססים על הפסנתר. במהלך המופע יתחלפו ההרכבים, יתווספו כלי נגינה חדשים, אך הכל יתבסס על עיבודי הפסנתר עם נגיעות אלקטרו וכלי הקשה מיוחדים.
מעבר לשינוי המהותי הזה, גם שיתוף פעולה של בית הבובות עם אמן נוסף אינו דבר שבשגרה, ובמופע הזה תארח הלהקה את עלמה זהר. וכדי ל"פנק" לגמרי את המעריצים הקבועים, החליטו חברי ההרכב לבצע במופע הייחודי הזה גם שירים שטרם ביצעו בהופעותיהם עד כה.
בשנים האחרונות חרשו חברי ההרכב את ישראל לאורכה ולרחובה – למעלה
מ- 350 הופעות התקיימו בפרק הזמן זה. מדובר, ללא ספק, באחת הלהקות העסוקות בישראל. בשנה האחרונה התמקדה הלהקה בסיבוב ההופעות שקידם את אלבומם השלישי – "בכל הדרכים", ממנו יצאו מספר להיטים כגון: "אתם תשבו ואני אספר", "בכל הדרכים", "איזה יום יפה בחוץ", "לא כאן לא שם", ושני שירים שנוצרו תוך שיתופי פעולה מעניינים ומוצלחים – "שירו של ניוטון" (שיר הנושא לעונה השנייה של "עספור") ו"ניהול העזבון" (מתוך "עוד מעט נהפוך לשיר" של גל"צ).

מופע מיוחד וחד-פעמי לפסטיבל הפסנתר
אמיר אטיאס שירה | איתי שיף גיטרה אקוסטית ושירה | דני מקוב הקשה
איתי בן מרגי פסנתר וקלידים | עלמה זהר גיטרה ושירה | יניב דדון גיטרות |
קובי פיש, התו השמיני ניהול אישי

============
יום רביעי 7.11.12 22:30 סטודיו. מחיר כרטיס: 60 ש"ח
מעיין הירשביין

מעיין הירשביין אשר הוציאה ב-2011 את אלבום הבכורה "ממלכת עד ש", חוזרת למופע סולו פסנתר המורכב בעיקר משירים שיכלול אלבומה השני.
"האלמונית המוכרת ביותר בחוגי המוזיקה. הירשביין היא יוצרת מרתקת, זמרת נהדרת ומבצעת לא שגרתית,  עם כתיבה מאוד ייחודית וסופר-מקורית ומזווית מאוד נשית, ומעתה יוצרת חובה בתפריט המוזיקלי שלכם." (עמוס אורן)
"כשהיא שרה אני מרגיש כאילו זה רק היא ואני... היא שרה בשבילי." (יואב קוטנר)
"הירשביין היא ללא ספק האמנית הישראלית המעניינת ביותר שאתם לא מכירים,
זמרת עם קול מפלח לב, יוצרת מטלטלת ופסנתרנית מחוננת. זה כמה שנים שהבאז סביבה מסרב לדעוך בעזרת קהל מעריצים נאמן. יש בה משהו מכשף, קול חם ועמוק, אצבעות שרוקדות על הקלידים וכנות מעוררת הערכה" (מעריב)

מופע מיוחד וחד-פעמי לפסטיבל הפסנתר
מעיין הירשביין פסנתר ושירה

====================================
יום חמישי 8.11.2012
יום חמישי 8.11.2012 20:00 סוזן דלל. מחיר כרטיס: 120 ש"ח
נינט טייב – מופע מיוחד לפסטיבל "הפסנתר מארח"

נינט תחשוף את שירי אלבומה החדש בפסטיבל הפסנתר.
לראשונה בקריירה המוזיקלית הענפה שלה, נינט מגיעה עם מופע משלה לפסטיבל "הפסנתר מארח". המופע המיוחד שיוצג בפסטיבל הוא נקודת מפגש מסקרנת ביצירתה של נינט. במופע תעבור נינט מעין מסע פנימי ביצירתה. מסע בין שירי האלבום Sympathetic Nervous System - באנגלית, לבין השירים מתוך אלבומה החדש בעברית - שעתיד לראות אור במהלך החורף הקרוב.
רבות נכתב על SNS שזכה לשבחים גורפים מקרב המבקרים ומשך אליו קהל רב של מעריצים, שפקדו את סיבוב ההופעות האנרגטי שליווה את יציאתו. נינט, רוקפור ומאיה בלזיצמן יציגו בפסטיבל הפסנתר גירסאות אקוסטיות מיוחדות לשירי האלבום.
במקביל יהווה המופע חשיפה ראשונה לשירי האלבום החדש בעברית שהקלטתו הסתיימה בימים אלו. בשירי האלבום החדש יתארחו עידן רבינוביץ' ויוסי מזרחי, חברי להקת הקולטקיטיב, שהפיקו מוזיקלית את האלבום.

מופע מיוחד וחד-פעמי לפסטיבל הפסנתר
נינט טייב גיטרה ושירה | ברוך בן יצחק גיטרות |מרק לזר בס| איסר טננבאום תופים | יקי גני קלידים | מאיה בלזיצמן צ'לו | עידן רבינוביץ' פסנתר, קלידים וגיטרות | יוסי מזרחי גיטרות, קולות, קלידים והקשה

=======================
יום חמישי 8.11.12 20:00 ירון ירושלמי. מחיר כרטיס: 90 ש"ח
אמיר דדון במופע אקוסטי
מארח את גורי אלפי

לאחר שנה מדהימה, שכללה רצף של הופעות מוצלחות, מגיע לראשונה, הרוקר העולה לפסטיבל "הפסנתר מארח". אמיר דדון, מהמוסיקאים הצעירים והבולטים של השנים האחרונות, זוכה להצלחה מתמשכת בזכות קול גדול, שירים חזקים וטונות של "סטאר קוואליטי". במופע יבצע דדון את להיטיו "אור גדול", "לא סתם", "גלים", "רק לא לאחר" ורבים אחרים, בעיבודים מיוחדים וחד-פעמיים לפסטיבל.
במסגרת ההופעה, הוא גם יארח את השחקן והקומיקאי גורי אלפי - למפגש מפתיע שמשלב בין המוסיקה המרגשת של דדון להומור המשובח של אלפי.
ערב חד פעמי מרגש ומצחיק.

מופע מיוחד וחד-פעמי לפסטיבל הפסנתר
אמיר דדון גיטרה ושירה | גורי אלפי שירה | יוגב גלוסמן בס | גלעד שמואלי הקשה | עמרי גינצברג קלידים

=======================
יום חמישי 8.11.12 20:00 ענבל. מחיר כרטיס: 60 ₪
רם אוריון "הפסנתר האחרון"
מארח את רוגל אלפר

אחרי שני עשורים עתירי עשייה מוזיקלית מגיע המוסיקאי רם אוריון לפסטיבל הפסנתר. אחרי שהיה חבר בלהקות מכוננות ("נושאי המגבעת", "כרמלה גרוס ואגנר", "הפה והטלפיים"), אחרי שיתופי פעולה בכתיבה ונגינה (איגי וקסמן, גלעד כהנא, ענבל פרלמוטר ז"ל), הפקה (שילה פרבר, "דפנה והעוגיות", "רוצי בובה"), מאות של הופעות וקריירת סולו פוריה – השיק אוריון את "האחרון" - אלבום חדש, רווי ביקורות מהללות, שיצא לפני כחודשיים. בעקבות האלבום, מגיע אוריון לפסטיבל הפסנתר כשהוא מלווה בקוסטה קפלן, סולן "חיה מילר", שילווה אותו בפסנתר. אל השניים יצטרף רוגל אלפר ("פסיכופט צעיר", "הינשופים") שותפו המוזיקלי לסירוגין עוד מימי התיכון ברמת השרון.

מופע מיוחד וחד-פעמי לפסטיבל הפסנתר
רם אוריון גיטרה, סמפלר ושירה | קוסטה קפלן פסנתר, אורגן ושירה |  
רוגל אלפר שירה, פסנתר

=======================
יום חמישי 8.11.12 20:00 סטודיו. מחיר כרטיס: 60 ₪
Oppenheim Music "הופעה אקוסטית"
יהונתן אופנהיים, מוסיקאי שחי ויוצר בתל אביב, התחיל לנגן פסנתר בגיל 5, במשך השנים הוא שיתף פעולה עם אמנים רבים בינהם: ברי סחרוף, אסף אמדורסקי, קרני פוסטל ואחרים, הוא הלחין את המוסיקה למופע "פלייבק" של אוהד נהרין, ואת המוסיקה לפרוייקט של אמנית הוידאו הישראלית RAY-V שהוצגה בטייט גלרי בלונדון.  מיכל שפירא, הזמרת המרכזית בפרוייקט, היא שחקנית ופרפורמרית קברט ומשתפת פעולה עם אופנהיים קרוב ל-10 שנים ובמקביל עובדת גם על אלבום סולו משלה.
מאז 2009 הם עובדים על "Oppenheim music".
במופע בפסנתר הם יגישו עיבודים אקוסטיים  מתוך האלבום שעומד לצאת בקרוב "pictures of my selves", האלבום הראשון בפרוייקט, שכבר מעורר סקרנות רבה. אלבום בינלאומי באנגלית בניחוח טריפופ אלקטרוני.  
המופע האקוסטי, מתוך האלבום, התגבש במהלך החודשים האחרונים, בהופעות במועדון הג׳אז ״השבלול״, וזאת הפעם הראשונה שהוא עולה על הבמה במתכונת הנוכחית.  
 
מופע מיוחד וחד-פעמי לפסטיבל הפסנתר
יהונתן אופנהיים פסנתר | מיכל שפירא שירה |  
עידית מינצר פלוגל וחצוצרה | יעל שפירא צ'לו ושירה |

יום חמישי 8.11.12 22:30 סוזן דלל. מחיר כרטיס: 140 ₪
ישי לוי

ישי לוי הגיע השנה לשיאו כזמר וכמבצע איכותי, כאשר הוציא את האלבום "את" שכתב והלחין עמיר בניון. בשנתיים האחרונות זוכה ישי להערכה רבה בעולם המוסיקה ולקהל חדש אשר נחשף לשיריו.
לאחר 30 שנות קריירה, כשלצידו רפרטואר שירים עשיר ומגוון, המקיף את כל סגנונות המוזיקה, יעלה ישי לראשונה, מופע מיוחד לפסטיבל הפסנתר. בפסטיבל יופיע ישי בליווי 4 נגנים, במתכונת אקוסטית, אינטימית ומיוחדת, ויבצע שירים מתקופות שונות בקריירה שלו, בעיבודים מיוחדים שבמרכזם – הפסנתר.

מופע מיוחד וחד-פעמי לפסטיבל הפסנתר
ישי לוי שירה | נדב ביטון הפקה מוזיקאלית ופסנתר | ברק בן צור הקשה | רן קאופמן בס | גיא דגן כלי נשיפה

=======================
יום חמישי 8.11.12 22:30 ירון ירושלמי. מחיר כרטיס: 80 ש"ח
ירמי קפלן "אני משתנה (לפחות לערב אחד)"
מארח את אהובה עוזרי

ירמי קפלן משתנה (לפחות לערב אחד) בפסטיבל "הפסנתר מארח".
לכבוד הפסטיבל, מניח קפלן בצד את התופים והגיטרות. דרך שיריו, תוך התבוננות פנימית, צולל ירמי אל נבכי מערכות היחסים והזוגיות, ומגיש את שיריו מזווית קצת אחרת - שילוב הרמוני ואינטימי של פסנתר, צ'לו ותשוקה.
קפלן יארח לראשונה את הזמרת והיוצרת אהובה עוזרי ויחד יגישו השניים ביצועים מיוחדים וחד פעמיים לשיריהם.בין השירים: "מדוע לא באת", "מודדת", "הדפוק הזה", "תתחיל מאפס", "כמה את צודקת", "קולה וברה", "מחפשת ועוד.

מופע מיוחד וחד-פעמי לפסטיבל הפסנתר
ירמי קפלן גיטרה ושירה | עדי רנרט פסנתר | נועה אילי צ'לו | אהובה עוזרי שירה ובולבול טרנג

==============
יום חמישי 22:30 סטודיו. מחיר כרטיס: 60 ₪
רותם אור – "Hard Magic On Piano"

רותם אור היא זמרת יוצרת עם טווח השפעות שנע מקייט בוש דרך אליוט סמית ועד מוזיקה אלקטרונית עכשווית. היא כותבת ומלחינה מגיל 16 ואת אי.פי הבכורה שלה הוציאה כבר בגיל 18 תחת חסותו של לייבל האינדי המיתולוגי "פאקט". מאז ועד היום הרבתה רותם לשתף פעולה עם עמית ארז, היא שיתפה פעולה גם עם איש הבייסמנט עמרי לוי, חידשה בעברית את לאונרד כהן ("אחד מאיתנו איננו טועה" בפרוייקט "שיר זר" של "השרת העיוור") ואת טום ווייטס ("טיפה קטנה של רעל").
לאחר שמונה שנות עשייה, רותם אור מגיעה לאלבום הבכורה שלה, שכולו הוקלט ומוקסס בבית. בהפקה עצמית שלה ובעבודה מאומצת של כשנה, הצליחה לבנות לעצמה קונספט של סאונד, הפקה והגשה. אור אחראית לכל המילים, הלחנים והכלים באלבום למעט שיר אחד.
בסה"כ 41 דקות של רגישות נמשך כל האלבום הזה, וכאשר עוברים את כולו, נחשפים למגוון אדיר של שילובים - קסילופונים עדינים, ביטים חולמניים, בנג'ו, גיטרה אקוסטית וקשת רחבה של סימפולים. כל אלה עטופים בשירה רכה ומלטפת ומסמנים את רותם כיוצרת מקורית המעניקה אוויר חדש ובעיקר - תחושה של זקיפות אזניים. האלבום החדש"Hard Magic" , מופץ על ידי היי-פידליטי, והושק במאי השנה בהופעה מיוחדת עם חברי ההרכב החדש של רותם, שמצליחים יחד ליצור שילוב עדין, מסקרן ועתידני של פולק ומוסיקה אלקטרונית.
זוהי הופעת בכורה של רותם אור בפסטיבל הפסנתר.

"אור חרישית ומסתורית יותר, ומצטיינת בדיכוטומיה מופלאה בין שבריריות שעולה מתוך הטקסטים והנימה הנוירוטית לפרקים של השירה לבין עוצמה, ביטחון עצמי שניתן להגדיר ככריזמה" (בן זילכה, מעריב)
"מועמד מוביל גם לתואר אלבום השנה" (עינב שיף, וואלה!)

רותם אור מחשב ושירה | דן בר יעקב פסנתר | דן קרפמן בס | רן יעקובוביץ תופים והקשה  

=======================
יום שישי 9.11.2012

יום שישי 9.11.12 13:00 סוזן דלל. מחיר כרטיס: 140 ₪
ארקדי דוכין ויהלי סובול – המופע המשותף

ארקדי דוכין ויהלי סובול, שניים מהיוצרים המוערכים במוסיקה הישראלית העכשווית, חוברים יחדיו במפגש ראשון לכבוד פסטיבל "הפסנתר מארח", למופע שיכלול ביצועים משותפים ליצירות של כל אחד מהם.
שני טרובדורים שרים ומדברים על החיים ועל אהבה.
חדש לצד ישן, קלאסיקות לצד להיטים, פסנתר, גיטרה ושני קולות.
מופע מיוחד לפסטיבל הפסנתר
ארקדי דוכין פסנתר ושירה | יהלי סובול גיטרה שירה  

=================
יום שישי 9.11.12 13:00 ירון ירושלמי. מחיר כרטיס: 80 ₪
סיון טלמור והלהקה "טעימות"
מארחת את יוני בלוך ורן דנקר  

סיון טלמור פרצה השנה לתודעת הקהל כחביבת הקהל בתוכנית "דה וויס". טלמור, אחת היוצרות המבטיחות והמעניינות בעולם המוזיקה הישראלי, תציג במופע שנוצר במיוחד עבור פסטיבל "הפסנתר מארח" טעימות מאלבום הבכורה המסקרן שלה.
באלבום, שייצא בחודשים הקרובים, מבצעת טלמור שירים שכתבה והלחינה.
במופע תציג לצד שיריה, גירסאות אישיות לשירים מוכרים שפגשה בדרך.
במופע יתארחו יוני בלוך, שהפיק את אלבומה של סיון, ורן דנקר, איתו שיתפה סיון פעולה בשניים משירי האלבום "שווים": "בואי נעזוב" ו"מה שלא הספקתי לומר".

מופע לקראת אלבום בכורה  
סיון טלמור שירה וגיטרה | מיכה הרשליקוביץ גיטרות | דניאל ספיר בס |
מתן אפרת הקשה | איתמר גרוס פסנתר | יוני בלוך פסנתר ושירה| רן דנקר שירה

=================
יום שישי 9.11.12 13:00 סטודיו. מחיר כרטיס: 80 ₪
שילה פרבר ומאיה בלזיצמן "שירי כסית"
מארחות את עינב ג'קסון כהן

ערב כסית נולד בעקבות הצלחת המופע והאלבום "שילה פרבר שרה אלתרמן".
"שירי כסית" הוא מופע מחווה לשירי קבוצת "יחדיו", המשוררים: אלכסנדר פן, לאה גולדברג, יעקב אורלנד, אברהם שלונסקי וכמובן נתן אלתרמן, שישבו, כתבו, התווכחו, אהבו ושתו בבתי הקפה של העיר ו"כסית" ביניהם.
המופע הוא שיתוף פעולה מיוחד בין שילה פרבר ומאיה בלזיצמן ולכבוד הפסטיבל מצטרפת בפסנתר ושירה עינב ג'קסון כהן.
בין השירים במופע: "וידוי", "היה או לא היה", "היו לילות", "שיר היין"," פגישה לאין קץ", "אהבתה של תרזה דמון" ועוד.
בין השירים משתפת שילה את הקהל בסיפורים מרתקים על המקום ויושביו.
"שעות הערב היו מתארכות עד הלילה, עד אחרי חצות. על פני בית הקפה הקטן, שבו היינו מתוועדים עם ערב, לפרקים היו העוברים והשבים נעצרים להסתכל באותה חבורה, הממלאה כולה, עד אפס מקום, את בית הקפה... אותה שנה הראשונה לשבתי בארץ, היינו, כמעט כולנו, כל בני חבורת יחדיו, שרויים במחסור מתמיד של כסף. עבודתנו היומית כאמור הייתה מייגעת מאוד. אבל בערב, במקום לשכב ולנוח, הרשינו לעצמנו להיות בטלנים ולשבת בקפה ולשוחח ולהתווכח, ולפעמים גם להתלוצץ ולשיר שירים". לאה גולדברג

המופע יוקלט ויצולם.
מופע מיוחד לפסטיבל הפסנתר

שילה פרבר גיטרה ושירה | מאיה בלזיצמן צ'לו ושירה | עינב ג'קסון כהן פסנתר ושירה | לילאן שוץ הפקה

=========================
יום שישי 9.11.12 20:30 סוזן דלל. מחיר כרטיס: 140 ₪
דני סנדרסון "אקוסטי"

מופע רטרוספקטיבה מיוחד לפסטיבל "הפסנתר מארח" של אחד האמנים הפוריים והמוערכים במוסיקה הישראלית. 40 שנות יצירה שהחלו ב - 1972 עת הקים סנדרסון את "כוורת", דרך אלבום הסולו הראשון "בגודל טבעי" שהגיע לחנויות ב 1982 ועד היום. הלהיטים הגדולים לצד שירים פחות צפויים, עם הרכב נגנים משובח, בעיבודיים אקוסטיים והרמונויות קוליות מרגשות.

מופע מיוחד וחד-פעמי לפסטיבל הפסנתר
דני סנדרסון גיטרה, פסנתר ושירה | עידו זלזניק קלידים ופסנתר | שי וצר תופים והקשה | כפיר בן לייש גיטרה אקוסטית ושירה |תמר אייזנמן גיטרה ושירה | יותם בן חורין בס ושירה | רווית הראל שירה
=================
יום שישי 9.11.12 20:30 ירון ירושלמי. מחיר כרטיס: 80 ₪
אריק ברמן שר ניק קייב
מארח את רונה קינן

אריק ברמן במופע מחווה מיוחד לשירי ניק קייב.

"בחרתי את השירים של קייב שאני הכי אוהב מכל האלבומים שלו,
 ננסה לייצר עם הלהקה ערב ניק קייבי טיפוסי: סקס-סמים-מוות-אהבה,
 בדגש על הצד הפסנתרי-רומנטי פלוס פלרטוט עם התקופה המוקדמת שלו.
 זאת תהיה הפעם הראשונה בחיי שאני שר באנגלית, Good luck!"...
אורחת מיוחדת: רונה קינן

מופע מיוחד וחד-פעמי לפסטיבל הפסנתר
אריק ברמן פסנתר גיטרה ושירה | רונה קינן  גיטרה ושירה | דניאל קורן בס |
מתן אפרת תופים | איתמר גרוס פסנתר וקלידים | תומר מוקד גיטרה חשמלית וכינור|

=================
יום שישי 9.11.12 20:30 ענבל. מחיר כרטיס: 60 ש"ח
"אחד חלקי אחד" עם רמי הויברגר "אושר"

"אושר" - החלק השלישי בטרילוגיה הספרותית "אחד חלקי אחד", מאת ערן בר-גיל, יצא לאור השנה בשיתוף פעולה עם השחקן רמי הויברגר.
במופע מיוחד לפסטיבל הפסנתר, ישולבו שירים מתוך שלושת אלבומי הטרילוגיה: "אחד חלקי אחד","ברזל" ו"אושר", בתוספת קטעים חדשים שנוצרו בחודשים האחרונים במהלך סיבוב ההופעות של ההרכב. כל אלה יזכו לעיבודים חדשים לכבוד הפסטיבל .
טקסטים: ערן בר-גיל, לחנים: בועז ריינשרייבר, גדי רונן, מור שטייגל, עיבודים: "אחד חלקי אחד".

מופע מיוחד וחד-פעמי לפסטיבל הפסנתר
בועז ריינשרייבר  גיטרות ושירה | גדי רונן  פסנתר ושירה | שלומי מנצור בס |  
גיא יונה תופים | מור שטייגל שירה | רמי הויברגר קריאה

=================
יום שישי 9.11.12 20:30 סטודיו. מחיר כרטיס: 60 ₪
איגי דיין "צללים ואור"

את הפניה להעלות ערב מיוחד בפסטיבל "הפסנתר מארח", קיבל איגי דיין במקביל למופעים שהוא מעלה עם להקתו החדשה – "הצללים". איגי דיין והצללים מונים יחד שישה, ובדרך כלל הם מנגנים את שיריו של דיין בגירסאותיהם החשמליות המלאות, ברוח האלבום שהקליטו יחד.
בעקבות הפניה, הציע איגי לקלידן הלהקה, שחר ימפולסקי, שהחל את דרכו כפסנתרן קלאסי ורק מאוחר יותר פנה לכיוון הרוק, לחבור אליו ליצירת מופע הפסנתר.
הפרוייקט הצית התלהבות בשניהם, כשהחזון הוא - מופע בעל גוון קלאסי, בו מככבים רק השירה והפסנתר עצמו.
השם צללים ואור לקוח מתוך אחד משיריו של איגי – "אספן הזכרונות" ומרמז על מינימליזים, גרסאות בשחור לבן לשיריו המבוצעים. במופע, שירים מהאלבום הראשון שהוציא דיין – "משהו ממך" 1991 , שירים מהאלבום החדש, שהוקלט עם הצללים וטרם יצא במלאו - "פשוט מסובך", שירים של איגי מלהקת "משינה",  ומספר נבחר של גרסאות כיסוי לשירים שכתבו אחרים.

מופע מיוחד וחד-פעמי לפסטיבל הפסנתר
איגי דיין גיטרה ושירה | שחר ימפולסקי פסנתר

=================
יום שישי 9.11.12 23:00 סוזן דלל. מחיר כרטיס: 140 ₪
מופע מחווה לאלבום "בציר טוב" במלאת 30 שנה ליציאתו.
משתתפים: אילן וירצברג, ערן צור, ירמי קפלן, דניאל סלומון ודנה עדיני

"בציר טוב" הינו אחד מאלבומי המופת של המוסיקה הישראלית שנולד משיתוף הפעולה של שני חברי הילדות שמעון גלבץ ואילן וירצברג. הפרוייקט החל כאשר יום אחד בשנת 1978, השמיע שמעון לאילן, שני שירים שהלחין למילים של משוררת, שעד אז שמע עליה אילן רק במעורפל, יונה וולך. אלה היו "כשבאתי לקחת אותה מהעננים" ו"קורנליה". מרגע זה התחילו הלחנים לזרום בשצף, יחד ולחוד הם הלחינו את מילותיה של יונה וולך.
מאוחר יותר נפגשו השניים עם וולך והמשיכו לעבוד בביתה, כאשר נוכחותה תורמת ליצירת האווירה מיוחדת שחדרה לשירים ולעיבודים.
תהליך ההקלטות היה ממושך, ובמשך זמן רב לא תמך אף גורם מסחרי בפרוייקט,
עד שהופיע המפיק אשר ביטנסקי ועזר להם לסיים את הפרוייקט ולהוציאו לאור.
גם ההוצאה לאור לא הייתה פשוטה, היה קשה לשכנע את חברות התקליטים להוציאו, אך התגייסות כללית של המדיה ובייחוד של יואב קוטנר (גל"צ) ועמוס אורן (ידיעות אחרונות) הצליחה לשכנע את "סי.בי.אס" דאז ("אן.אם.סי" של היום) להוציאו, והוא יצא בדיוק לפני 30 שנה ב 1982. "בציר טוב" נמכר ומושמע רבות עד היום, ואף יצא בהדפסה מחודשת כולל בונוסים ב-2002.

במופע המחווה יבצע וירצברג את כל שירי האלבום ושירים של וולך, שנוספו לאורך השנים, בהרכב מיוחד שהוקם לצורך המופע וכולל את ערן צור, דניאל סלומון,
דנה עדיני וירמי קפלן. בין השירים שיבוצעו במופע: "לא יכולתי לעשות כלום", "שיר קדמשנתי (סקס אחר)", "יונתן", "כשבאתי לקחת אותה מהעננים", "זה לא זה", "אוי ציפורה", "אדם צובר זכרונות" ועוד רבים וטובים, וגם השמעת בכורה עולמית - לחן חדש של גלבץ לשיר "גורם לי" של וולך.

מופע מחווה חד-פעמי מיוחד לפסטיבל הפסנתר
אילן וירצברג גיטרה ושירה | דנה עדיני שירה  | ערן צור בס ושירה
דניאל סלומון פסנתר ושירה | ירמי קפלן תופים ושירה

=================
יום שישי 9.11.12 23:00 ירון ירושלמי .מחיר כרטיס: 90 ₪
הקולקטיב  (Acollective) -  מופע מיוחד לפסטיבל הפסנתר

המופע יאתגר מחדש את הגישה לשימוש בפסנתר בכלל וברפרטואר ההופעה של הקולקטיב בפרט. המופע הקולקטיבי, שכולל תמיד ז'אנרים מגוונים ומספר גדול של כלי נגינה, ידגיש הפעם את הפסנתר ככלי מרכזי, שיוביל את העיבודים והליווי של הכלים האחרים. השירים במופע יתבססו על הצלילים המגוונים, שיכולים שבעת חברי הקולקטיב המולטי-אינסטרומנטאליים, להפיק מהמושג "פסנתר". המופע יציג שימוש לא קונבנציונאלי בכלי, בדומה לאופן שבו הוקלטו קטעים מסוימים באלבום האחרון שלהם - Onwards. בנוסף ייעשה שימוש בסמפלרים ואפקטים אלקטרונים, שיעשירו וימתחו את גבולות הפסנתר והקלידים. חברי הקולקטיב יתחלפו בינהם על מגוון כלים
במהלך המופע.

מופע מיוחד וחד-פעמי לפסטיבל הפסנתר
עידן רבינוביץ' שירה, פסנתר, קלידים וגיטרות | רועי ריק שירה, מפוחית, גיטרות והקשה | דניאל שהם גיטרות, קולות, סמפלרים וקלידים | עמנואל סלונים בס, הקשה וקולות | יוסי מזרחי גיטרות, קולות, קלידים והקשה | רועי רבינוביץ'  סקסופון, קולות, קלידים וסמפלרים |  נדב לוזיה תופים, הקשה וקולות








=================
יום שישי 9.11.12 23:00 סטודיו. מחיר כרטיס:60 ₪
Playground :  מופע מאולתר למוזיקאים ורקדנים

Playground - היא קבוצה של עשרה אמנים, היוצרים ביחד מופע מאולתר של מוזיקה ומחול. הקבוצה, בה חברים חמישה מוזיקאים וחמישה רקדנים, הוקמה בסוף2011 ,
על ידי הרקדנית ענבל שחר והמוזיקאים ארתור קרסנובייב ואיתמר גרוס. מאז היא מופיעה באופן קבוע במועדון "האזור" בתל אביב, וצוברת התעניינות הולכת וגוברת מצד שוחרי המוזיקה והמחול בארץ.
פלייגראונד הוא מסע אל הלא נודע, המושתת על הכימיה והתקשורת שבין עשרת המשתתפים, היוצרים עולם מוזיקלי ותנועתי יחודי וחד פעמי. המוזיקאים מערבבים טקסטורות, מלודיות ומקצבים השואבים מג'אז, אוונגארד, רוק, מוזיקה תיאטרלית, ואלקטרוניקה, והרקדנים יוצרים בזמן אמת כוריאוגרפיה המשלבת השפעות של מחול מודרני, קונטקט, תיאטרון ופרי-סטייל.
בכל רגע במופע, שתי הקבוצות מגיבות לא רק זו לזו, אלא גם בתוך עצמן, במגוון דרכים מוסכמות מראש או מאולתרות לחלוטין, וכך נוצר בין המשתתפים רב-שיח משוכלל שהוא מארג עשיר של צליל ותנועה.

"אנחנו מונעים ע"י תחושה משותפת של קולקטיב יוצר, שערכו גדול מסכום חלקיו, והתחושה הזאת מובילה אותנו תמיד לחפש דרכים להרחיב את המשחק, ליצור, להתנסות, לגוון, לשבור את הכללים ולהמציא אותם מחדש, ולהשאיר הכל טרי וחריף בעזרת תלבושות, תאורה, אביזרים, ואירוח של רקדנים, מוזיקאים ובמאים חיצוניים, המוסיפים כל אחד את התבלין שלו לקלחת. כל זאת כאשר התוכן עצמו נשאר מאולתר אבל המסגרת משתנה ויוצרת מגרש משחקים שונה וחדש בכל פעם".

מופע מיוחד וחד-פעמי לפסטיבל הפסנתר
ענבל שחר, דניאל גל, שני תמרי, שקד דגן, עינת בצלאל ריקוד |
איתמר גרוס פסנתר וקלידים | ארתור קרסנובייב חצוצרה | יונתן אלבלק  גיטרה, צעצועים, קול | יוגב גלוסמן בס | רון אלמוג תופים

=================
יום שבת 10.11.2012

"שבת בבוקר" – רצועת מופעי ילדים

יום שבת 10.11.12 11:00 סוזן דלל. מחיר כרטיס: 70 ₪
מתי כספי "מתי'לה ילדים"

מתי כספי מספר סיפורים ושר לילדים. סיפורים קצרצרים ומקסימים שחיבר בעצמו, במקור לשימוש ביתי ליד מיטת בנותיו. סיפורים על זנבות שהשתחררו מהכלבים שלהם, על נסיכות מכוערות שגרות בארץ קרובה-קרובה ונושאות את הסוס שלהן על הגב, אבל מסתיימים תמיד, גם אם ללא שום קשר לעלילה, במשפט "והם אכלו ארוחת ערב, ציחצחו שיניים, לבשו פיג'מה והלכו לישון". ואחרי כל סיפור, שיר - מקסים לא פחות, שירים חדשים שנכתבו והולחנו על ידי כספי, שירי הילדים המוכרים והאהובים שלו, לצד שירים לגדולים שמתאימים לילדים: "מי ראה את באני שלנו", "אולי זה מעליב", "אחותיה קטנה", "בן", "נח", "שיר עם נקי", "ילדותי השנייה" ועוד רבים וניפלאים.
המופע מיועד לקטנים ולגדולים, לכל מי שאוהב את כספי והיצירה שלו.
משך המופע כשעה, מיועד לבני 3 ומעלה.

מתי כספי פסנתר, גיטרה ושירה

=================
יום שבת 10.11.12 11:00 ירון ירושלמי. מחיר כרטיס: 60 ₪
"אדון שוקו" –  משירי אריק אינשטיין לכל המשפחה
"התפוזים"

התפוזים הם חבורת מוזיקאים שהכי אוהבת לטייל בארץ ולשיר שירים של אריק איינשטיין. המופע משלב בתוכו את סיפור מסעם של התפוזים ברחבי המדינה, תוך שילוב שירי הילדים הקלאסיים של אריק איינשטיין.
המופע מקפיץ, סוחף, חינוכי ומרגש כאחד. עם הופעה כריזמטית וביצועים מרגשים, התפוזים מספקים חוויה ייחודית לילדים בכל הגילאים וגם למשפחותיהם.
"אדון שוקו", "מכופף הבננות", "גברת עם סלים", "קילפתי תפוז", "מה עושות האיילות בלילות", "שלוש ארבע לעבודה" ועוד...

אלעד קורן שירה | הילי בוימל שירה וגיטרה אקוסטית |  שי משה שירה וגיטרה חשמלית | טל מרקוס בס, קולות והפקה | נעמן שדמי פסנתר , קלידים והפקה |
ניר עטר תופים

=================
יום שבת 10.11.12 11:00 ענבל. מחיר כרטיס: 60 ₪
ענן על מקל
הופעת בכורה ואלבום חדש לשירים מאת רינת הופר
משתתפים:ירדן בר כוכבא, עידן אלתרמן, טל בלכרוביץ' ודידי שחר
לחנים: דידי שחר
עיבוד והפקה מוסיקלית: טל בלכרוביץ'

שיריה המרגשים של סופרת הילדים האהובה רינת הופר ממריאים על כנף לחנים סוחפים ומאירי פנים של דידי שחר, מי שכתב והלחין להיטים לאומנים רבים בשנים האחרונות.  
ירדן בר כוכבא, עידן אלתרמן, טל בלכרוביץ' ודידי שחר מבצעים בהופעת בכורה בפסטיבל מופע שנון וקסום. תמונות חיים קטנות של ילדה ושמה עמלי, ילדה חולמנית שחווה את המציאות בדרכה המשעשעת ומלאת הדמיון.
רינת הופר, כותבת ומאיירת את ספריה, נחשבת לאחת היוצרות הפוריות והאהובות ביותר בישראל. זוכת פרס זאב לספרות ילדים ונוער ופרס נחום גוטמן לאיור. בין ספריה רבי המכר: "אילת מטיילת",חנן הגנן", "מפלצת סגולה","קיפודה עם מזוודה", "אותיות במיץ שטויות", "הגמד הגבוה הענק הנמוך" ורבים נוספים.
דידי שחר, כתב והלחין לאומנים רבים בינהם מירי מסיקה,אייל גולן, הראל סקעת, קרן פלס, שירי מיימון שמעון בוסקילה, וכן כותב מוסיקה לתיאטרון.

אורך המופע כשעה, מיועד לילדים ופעוטות מגיל ארבע עד תשע.

מופע בכורה לקראת אלבום חדש.  
ירדן בר כוכבא גיטרה ושירה | עידן אלתרמן שירה |  
טל בלכרוביץ' פסנתר | דידי שחר גיטרות  | סתיו נחום כלי הקשה וגיטרה בס |
סלעית להב חליל ואקורדיאון

=================

מוצ"ש 10.11.2012

מוצ"ש 10.11.12 20:00 סוזן דלל. מחיר כרטיס: 140 ₪
יהונתן גפן "האיחוד" עם ורד פיקר וסיון טלמור
מארח את דני ליטני

יהונתן גפן, מהיוצרים החשובים והמשמעותיים בתרבות הישראלית, במופע המשלב סאטירה, שירים, טעימות מהקלאסיקות הבלתי נשכחות שלו - כמו: "הבלדה על חדווה ושלומיק", "יכול להיות שזה נגמר", "נערה במשקפיים" , "האשה שאיתי", "אבשלום" ועוד, ובעיקר חומר טוב וחדש, המתייחס לכאן ועכשיו.
על הבמה עם גפן שתי מוסיקאיות מוכשרות – סיון טלמור וורד פיקר.

בתרבות של אינסוף קאמבקים ואיחודי להקות, בחר יהונתן להתאחד דווקא עם החומרים שלו. אבל לערב אחד, במיוחד לפסטיבל "הפסנתר מארח", יתאחד יהונתן עם דני ליטני שותפו למופעים המיתולוגיים: "זה הכל בינתיים, בינתיים זה הכל", "מכתבים למערכת" ו"שיחות סלון".

מופע מיוחד וחד-פעמי לפסטיבל הפסנתר
יהונתן גפן דיבור | דני ליטני גיטרה ושירה |
ורד פיקר פסנתר ושירה | סיון טלמור גיטרה ושירה | דרור נחום ניהול אמנותי

=================
מוצ"ש 10.11.12 20:00 ירון ירושלמי. מחיר כרטיס: 90 ₪
עידן חביב "מופע מיוחד לפסנתר"
מארח את ארז לב ארי

אלבומו הראשון של עידן חביב "כל פעם קצת", בהפקתו של גלעד שמואלי, זכה לשבחים רבים. עבודתם המשותפת של עידן וגלעד מניבה הרמוניות וסאונד ייחודיים שלא ניתן להישאר אדישים אליהם. שירים מהאלבום כגון: "מחכה", כל פעם קצת", ו"אין פה מקום" כבשו את פסגת מצעדי הרדיו השונים, וחביב הפך לאחד האמנים המושמעים ביותר בארץ.
גם שיתוף הפעולה המוצלח של חביב עם עידן רייכל בשיר "אמא, אבא וכל השאר" מתוך הפרוייקט "עוד מעט נהפוך לשיר" מיצב את חביב כזמר ייחודי ועוצמתי.

השנה, לראשונה, מופיע עידן בפסטיבל הפסנתר, במופע מיוחד משירי האלבום, בעיבודים חדשים ואינטימיים שסוללים דרך בטוחה אל חוויה אחרת ומרגשת.
במופע יארח עידן את ארז לב ארי ויחד יבצעו שירים של שניהם.
"קולו של עידן מקונן במנגינה נוגה ומחלחלת - מנגינה קסומה, קול שאומר את אשר על ליבו" (יוסי חרסונסקי)

מופע מיוחד וחד-פעמי לפסטיבל הפסנתר
עידן חביב גיטרה ושירה | ארז לב ארי  גיטרה ושירה | גלעד שמואלי תופים | אריאל טכמן גיטרות | יוסי מזרחי גיטרות | אורן סלע פסנתר

=================
מוצ"ש 10.11.12 20:00 ענבל. מחיר כרטיס: 60 ₪
"קול דודי", שיר השירים אשר לשלמה
מיקה קרני מארחת את ארנון צדוק

הראשון כתב, השנייה הלחינה ושרה והשלישי מספר את סיפורה של הגדולה בכל הזמנים. שירת ההלל, מתנת העם היהודי, לאהבה, אשר מקבלת פירוש עדכני, כליל יופי בקולותיהם של מיקה קרני וארנון צדוק, ונפרשת כאהבה עצמה, במסכת מופלאה של צליל ואומר, המשלבת בדרכה הייחודית, את כיסופי הזמן ליהדות וישראליות, על בימה אחת חוגגת.

מופע מיוחד לפסטיבל הפסנתר
אשי מילים | מיקה קרני לחנים גיטרה, פסנתר ושירה | ארנון צדוק המספר|
אורי וינוקר הפקה מוסיקלית ובס | תומר ישעיהו גיטרות | יוגב שיטרית תופים |
יוני שרון הקשה | אושרת מסאלה ורות דנון קולות

=================
מוצ"ש 10.11.12 20:00 סטודיו. מחיר כרטיס: 60 ₪
יאיא כהן אהרונוב "קאובוי של שושני" - אינטימי
מארח את דנה ברגר

אחרי שהפיק וניגן עם מיטב אמני ישראל והופיע מעל כל במה אפשרית עם להקתו "הדג נחש", הוציא ב- 2008, יאיא כהן אהרונוב, מוסיקאי ויוצר מוערך, בסיסט מחונן - אלבום בכורה שזכה לפרגון רחב. לפני חודשים ספורים, השיק יאיא את אלבומו השני "קאובוי של שושנים", שכולל שיתופי פעולה עם ברי סחרוף, עלמה זק, רוני אלטר, דן תורן ואחרים. האלבום זכה לפרגון גדול ברדיו ובתקשורת וכבר הצמיח כמה להיטים. את צאת האלבום השני ליווה יאיא בהופעה מפוצצת באנרגיות, שנעה בציר הגרוב והרגש.
המופע של יאיא בפסטיבל הפסנתר יהיה שונה. הוא יבצע בו משירי שני אלבומיו, בעיבודים חשופים וקרובים הרבה יותר. "קאובוי-אינטימי" - אך עדיין זז בעולם הגרוב של יאיא. במופע תתארח דנה ברגר, ויחד יבצעו גם מלהיטיה, שיזכו גם הם לביצועים גרוביים מפתיעים.

מופע מיוחד וחד-פעמי לפסטיבל הפסנתר
יא יא כהן אהרונוב בס ושירה | דנה ברגר גיטרה ושירה |  
אלון רדעי פסנתר וקלידים | ניר מנצור קלידים וכלי הקשה

=================
מוצ"ש 10.11.12 22:30 סוזן דלל. מחיר כרטיס: 140 ₪
שלמה גרוֹניך מארח את RED BAND
אחד המוסיקאים המגוונים והמקוריים ביותר במוסיקה הישראלית מתחבר ללהקת הבובות הכי מטורפת בטלוויזיה הישראלית.
חיבור של ים כשרון, הומור, טירוף, גאונות וסגנונות מוסיקליים שונים - מפולק רוק ג'אז ועד הבלוז. מופע המיטב של שלמה גרוניך והנגנים פוגש את הבובות המשוגעות של המדינה. מאחורי הבובות של "רד בנד" עומדים ארי פפר, מיכה דומן ועמי ויזל.
שיתוף פעולה מיוחד של אמן ענק ובובת שלא דופקות חשבון!

מופע מיוחד וחד-פעמי לפסטיבל הפסנתר
שלמה גרוניך פסנתר ושירה | עומרי אגמון גיטרה | אייל מזיג בס  
רון אלמוג תופים | ארי פפר, מיכה דומן ועמי ויזל RED BAND

==============
מוצ"ש 10.11.12 22:30 ירון ירושלמי. מחיר כרטיס: 80 ₪
מופע הארנבות של ד"ר קספר "עולם שקט"
מארחים את נעם רותם

שי להב ואורן ברזילי, מייסדי מופע הארנבות של ד"ר קספר, חוזרים לשורשים ולפורמט בו כתבו ועדיין כותבים, את כל שירי הלהקה - פסנתר וגיטרה אקוסטית.
במופע בפסטיבל, יבצע הצמד שירים רבים, שאינם מבוצעים בדרך כלל בהופעות הרגילות של הלהקה, לצד קלאסיקות שהפכו נכס צאן ברזל ברוק הישראלי, אבל הפעם כאמור -  בצורה המקורית-ראשונית שבה נכתבו.
על הבמה יעלו גם לא מעט סיפורים על מאחורי השירים, ואיך התגלגלו לביצועם המוכר.
באופן חד פעמי, יארחו מופע הזה הארנבות של ד"ר קספר את נעם רותם לביצועים משותפים לשירים שלהם ולשירים שלו.
המופע הינו פתיח רשמי וחגיגי למופע מצומצם ואינטימי, שיעלה הצמד לאורך תקופת החורף בלבד ברחבי הארץ, לצד הפעילות העניפה שלהם כלהקה וכאמני סולו.

מופע מיוחד לפסטיבל הפסנתר
אורן ברזילי גיטרה ושירה | שי להב פסנתר ושירה | נעם רותם גיטרה ושירה

==============
מוצ"ש 10.11.12 22:30 סטודיו. מחיר כרטיס: 60 ₪
אלון לוטרינגר

לאחר שיתופי פעולה רבים כיוצר, מפיק ומבצע עם אמנים כמו מתי כספי, יהודית רביץ, אבי בללי, רוני אלטר ועוד, הוציא השנה אלון לוטרינגר את אלבום הבכורה האישי שלו, אותו הפיק ועיבד בעצמו, ניגן על מרבית הכלים ושימש כטכנאי הקלטות ומיקס.
האלבום "ביער של טורקיז אפור" זכה ליחס תקשורתי חם ונרחב וביקורות משבחות.
במופע בפסטיבל, יבצע לוטרינגר את שירי האלבום בעיבודים מיוחדים, שישלבו בין הפסנתר האקוסטי, לאלקטרוניקה חיה וללהקת רוק, וגם יחשוף לראשונה שירים מהאלבום הבא. במופע יארח לוטרינגר את לכמה ביצועים משותפים.

מופע מיוחד וחד-פעמי לפסטיבל הפסנתר
אלון לוטרינגר פסנתר ושירה | שחר ברבש תופים | גלעד וולצוביץ' אלקטרוניקה |
יונתן אלבלק גיטרות ושירה | דני עבר הדני פסנתר, קלידים ושירה

==============
ראשון 11.11.2012
מופע נעילה חגיגי, אולם נגה, יפו.  מחיר כרטיס: 160 ₪
מירי מסיקה מופע מיוחד לפסטיבל הפסנתר
שירים שלה בשילוב מחווה לזמרות הגדולות בעולם
מארחת את קובי אפללו
אידית פיאף, אום כולתום, מרסדס סוסה, ג'וני מיטשל וברברה סטרייסנד, אלו הן רק חלק מהזמרות הגדולות, להן מקדישה מירי מסיקה חלק נכבד בהופעה המיוחדת, שתנעל את פסטיבל הפסנתר 2012.
במהלך הופעותיה הרבות, נוהגת מירי לשלב מידי פעם, את שירי הזמרות האלו וזמרות נוספות, שירים אשר נוגעים לה באופן אישי, ואותם היא מבצעם בשלל שפות - אנגלית, ערבית וצרפתית.
המופע בפסטיבל הפסנתר הינו הפקה מקורית וחד פעמית, בו תבצע מסיקה מבחר קאברים לקלאסיקות של הזמרות הענקיות האלה, וזאת כמובן לצד שיריה המוכרים והאהובים שהפכו לנכס צאן ברזל במוסיקה הישראלית.
במופע תארח מסיקה את הזמר והיוצר- קובי אפללו לשיתוף פעולה ייחודי, עם עיבודים חדשים ומסקרנים...
מסיקה הוציאה עד היום ארבעה אלבומים וכן אלבום + DVD מהופעתה האקוסטית, שהצליחו להנפיק אינספור להיטים, שהפכו לחלק בלתי נפרד מהפסקול הישראלי, וקיבעו את מעמדה של מירי מסיקה כאחת הזמרות הטובות והמוערכות ביותר בארץ.

מירי מסיקה שירה | קובי אפללו שירה | גיל פלדמן פסנתר |
אייל הלר גיטרות | מיקי ורשאי בס | אורי זך ניהול אמנותי