אלון דה לוקו, הזוכה של התוכנית "חי בלה לה לנד", מנסה בימים אלה לפתח קריירה בלוס אנג'לס עם שיר הזכייה שלו "Go Loco", שמוביל אותו לאלבום ראשון בחו"ל, בהפקתו של רון פייר, השופט שבחר בו פה בארץ כזוכה.

"גדלתי על התרבות המערבית", אומר דה לוקו, "כל הרפרנסים שלי זה משם, פשוט למדתי שנים את זה. ואני כבר הרבה זמן צועק פה עם מגאפון 'חבר'ה, אני יודע שיש לי את זה, תנו צ'אנס, אני אוכיח', ועכשיו רון פייר לקח את זה ויהיה אלבום בחו"ל".

"יש לי קול של עורב"

על סיכוייו ב"חיה בלה לה לנד" מול זמרים ותיקים ומוכרים ממנו כמו דודו אהרון וזהבה בן דה לוקו אומר: "כשהגעתי ל'חי בלה לה לנד' באתי מהשטח, שם היו לי הישגים, עשיתי מסלול מקביל. לפני ה'ביג בום' של הטלוויזיה באתי כשולט בשטח, ומה שהכין אותי זה שהייתי לבד", מסביר דה לוקו, "ההצלחה לבד, לבנות את הקריירה שלך לבד, ואז אתה מגיע מול חמש מפלצות ואתה יודע שאתה יכול לאכול אותם לא בגלל שהם פחות טובים ממך, אלא בגלל כל הניסיון שרכשת לבד. ניסיון של ניהול, יחצ, שיווק, לדעת לחשב את הדברים, לדעת מה להגיד מול המצלמה".

"זו גם לא היתה תחרות על הזמר הכי טוב, ידעתי מראש שאני לא ה'ווקאליסט'. אני מחשיב את עצמי שיש לי קול של עורב, אבל זה העניין של הגשה, של לדעת איך לטרוף".

"בהתחלה טרקו לי את הטלפון בפרצוף"

"חצי שנה לפני 'לה לה לנד' התקשרתי לעורך שבי זרעיה וביקשתי להשתתף", מספר דה לוקו. "ניתקו לי את הטלפון בפרצוף, אמרו לי 'רק זמרים מזרחיים'. הסברתי להם שאני שייך לז'אנר ולוקח משם דברים ומערבב איתם. חודש לפני שהתוכנית התחילה להצטלם לקחו אותי. אני בניתי את עצמי מפגישות עם אנשים. ידעתי שאם אני נכנס למסך יהיו לי את הלקוחות של 'יס' ואחרי זה אני אמשיך הלאה. הייתי בטוח שהתוכנית תצליח".

>> ג'ולייטה רוצה להיות יותר גדולה משרית חדד ועפרה חזה