אין תמונה
קשה לו לוותר עליה, למרות שהיא ילדה רעה. פיני חדד

ביום שבת הקרוב יופיע הזמר פיני חדד יחד עם אמנים נוספים מהז'אנר הים תיכוני במופע מחווה למרגול צנעני, נגדה הוגש אתמול כתב אישום חמור בגין סחיטה באיומים.

בזמן שתתקיים ברחבי הארץ "הפגנת המיליון" החברתת יעלו על במת מועדון ה"פלאש-בק" ברעננה גם ליאור פרחי ושימי רון, ויפגינו תמיכה בזמרת שנמצאת מזה שבועיים במעצר. ההכנסות מהאירוע אמורות להיתרם לצדקה.

פיני חדד אומר הבוקר ל-mako: "אני מגיע לשם לתמוך בה כחברה אני לא מוחה נגד המשטרה. אולי זה יחמם לה קצת את הלב והיא לא תעשה שטויות כמו דודו טופז. לא קל ליפול מגג העולם לאן שהיא נמצאת עכשיו. לשונא שלי אני לא מאחל את זה".

יוני רועה: "אני מאמין לה"

לעומתו, הזמר והיוצר יוני רועה, שהודיע על השתתפותו באירוע, החליט לבטל: "אני לא משתתף. יש לי סיבות אישיות משלי. אני מחזק כל דבר שיכול לעשות לה טוב".

אין תמונה
"אני לא משתתף מסיבות אישיות". יוני רועה

-אתה חושש שיזהו אותך עם הפרשה?
"אני לא חושש מכלום, אני פשוט לא יכול להיות שם".

-אתה מאמין לה?
"אני מאמין לה. אני גם מאמין כאזרח בפסק הדין שינתן. אני רוצה לחכות לו ואז אהיה יותר חכם. בוא ניתן לה כאזרח במדינה את ימי החסד שלה עד להשמעת פסק הדין. עד אז מבחינתי היא חפה מכל פשע".

-אתה חושש לחייה?
"כחבר אני מאחל לה את כל הטוב שבעולם. היא עוברת ימים מאוד קשים. הלב שלי נכמר מלראות אותה כל פעם מחדש. אני מאחל לה שתצא מהמעצר כמה שיותר מהר ושתתחיל לשקם את עצמה מההריסות שיצרו לה".

"שמרגול תדע שיש לה אנשים בחוץ"

מרגול בהארכת מעצר שניה (צילום: אלעד דיין)
"מה זה תתאבד? שלא תעשה שטויות". מרגול | צילום: אלעד דיין

-פיני חדד, למה אתה כן תהיה שם?
"מרגול ואני עבדנו שנים יחד. היא דחפה אותי להופעות ולטלוויזיה, היא האמא של הז'אנר המזרחי, חברה מאוד טובה ואני מרחם עליה. קורה שעושים טעות, לא צריך לחסל אותה ולגמור אותו בסקילה או תלייה. חברים יעמדו לצדך גם אם עשית טעות. אנחנו רוצים שמרגול תדע שיש לה אנשים בחוץ שאכפת להם ממנה. אסור לשכוח שכולנו בני אדם, לא מכונות".

-המשטרה טוענת שהיא פגעה בבן אדם אחר.
"לפעמים אנשים עושים טעות. אם היא עשתה טעות והיא מסכנה וסובלת נחזק את ידה. גם אם היא עשתה דבר רע אז לא נשכח ממנה, לא נשנא אותה. היא מסכנה, היא במצב מאוד קשה".

-טוענים שהיא העמידה מישהו אחר במצב מאוד קשה.
"אתה צודק. אבל גם אתה יכול להגיע למצב שפגעת בבן אדם. עם כל הרעש של התקשורת אני לוקח אותה כחברה. זה כמו שבן אדם רצח בטעות, לא התכוון לרצוח, נהג באוטו והרג מישהו בתאונת דרכים, אז המשפחה שלו תתמוך בו גם אם המצב קשה".

"מרגול יודעת שהיא עשתה טעות"

-ידעת מה קורה איתה?
"אני הייתי בהלם ועד היום אני בהלם. כל יום שאני רואה את החדשות כואב לי ואני מפריד בין מה שאני שומע לבין המצב שהיא נמצאת בו. היה לי אותו דבר עם דודו טופז שלא הכרתי אותו וכאב לי עליו. זה עניין של רגש לבן אדם, לא משנה אם הוא עשה או לא עשה. מי שעושה טעות לא חושב שזה יגיע לאן שזה יגיע, וחבל. היא יודעת שהיא עשתה טעות, אבל אנחנו איתה בכל מצב".

-אתה מפחד שהיא תתאבד?
"מה זה תתאבד? שלא תעשה שטויות. כואב לי לראות איך שהיא נראית. אני מכיר את מרגול, יושבים צוחקים וסתלבט. היא אישה חזקה שלא מתפרצת כמו בטלוויזיה. זה מסוכן המצב, שלא תעשה לעצמה משהו חס וחלילה".

-שמעת שיוני רועה ביטל השתתפותו ורון שובל אמר כן ובסוף גם הוא לא בא?
"באמת? חבל. זה מוציא את האויר וחבל שאנשים שוכחים את הדברים האלה. זה לא קל, אבל חבל. שלא יגידו שאנחנו מוחים נגד משהו, אלא רק לחזק את ידה. כל בן אדם שישמע שמחזקים את ידה יגיד כל הכבוד".

-מה תשיר שם?
שירים ישנים וחדשים כמו 'נסיכת חיי', 'ילדה רעה', 'לא לבד', 'אלייך' ו'אישה יפה'".