האמנים התגייסו והופיעו במשדר המיוחד של "קשת"-ערוץ 2, למען מבצע ההתרמה של ארגון "לתת", לקראת ראש השנה, מבצע אשר נועד לסייע לזקוקים לכך ברכישת ארוחות חג.

>> צפו בעומר אדם ואחיו, משה פרץ ואגם בוחבוט, יובל ואלישע בנאי ועוד

 


יהודה פוליקר ואחיינו יוני פוליקר ביצעו יחד את השיר "איך קוראים לאהבה שלי", שיר שהלחין יהודה פוליקר למילותיו של יעקב גלעד, מילותיו מהדהדות בהווייה הישראלית כבר יותר מעשור שנים, וחזרו להדהד במהלך הקיץ האחרון: "ואלה הם חיינו בזמן האחרון, יכול להיות יותר טוב, יכול לבוא אסון, ערב טוב יאוש ולילה טוב תקווה, מי הבא בתור ומי בתור הבא... אם סופה היא שיר של רוח, איזו מנגינה יש לתקווה, איך קוראים לאהבה שלי, לאהבה שלך, ערב טוב ייאוש ולילה טוב תקווה, מי הבא בתור ומי בתור הבא".

 


אריה וגיל גת, האחים שחזרו בתשובה והתפרסמו בתוכנית "הכוכב הבא" ומסמלים עבור רבים את היכולת של עם ישראל לגשר על פערים בתוכו, שרים את הקלאסיקה "Sound Of Silence" של הצמד סיימון וגרפונקל, שמדבר על חיפוש תקווה בתוך החושך והשקט המעיקים.

 


עומר דץ, מתמודד "הכוב הבא", התאחד על הבמה עם הוריו, הזמרת והזמר אורנה ומשה דץ. בעבר הופיעו והקליטו הדצים כצמד מוזיקלי מצליח, שאחראי לכמה קלאסיקות, ביניהן הגרסה שלהם ל"ילד השדה". השיר מדבר על געגוע לנעורים שטופי חלום (וגם פחד ובלבול) בסביבה של טבע, שיר שמדבר על תקוות מהעבר ואובדן תמימות.

 


אביתר קורקוס, זוכה "הכוכב הבא", עובד בימים אלה על אלבום הבכורה שלו עם הזמרת והיוצרת דיקלה. בערב המיוחד הזה הם בחרו לבצע יחד את השיר "בלילה", אחד השירים היפים מאלבומו האחרון של "הפרויקט של עידן רייכל".

 


עידן עמדי, יוצא "כוכב נולד", מארח את בני משפחת אלאייב בביצוע מיוחד לשירו "בזמן האחרון", שיר הנושא של אלבומו השני, שהצליח מאוד בשנה האחרונה, ומדבר על המצב במדינה מנקודת מבט אישית.

>> צפו בעומר אדם ואחיו, משה פרץ ואגם בוחבוט, יובל ואלישע בנאי ועוד