לוח השנה של הפופ העולמי מראה שהיום מלאו חמש שנים למותו של מייקל ג'קסון, שהפך עוד בחייו לאגדה וזכה ליכינוי "מלך הפופ". הכל כבר נכתב על הקריירה המופלאה שלו, הנפילות, השערוריות והמוות הנוראי. משפחתו של ג'קסון ממשיכה להיאבק על הירושה שלו, הרופא שהרדים אותו נשלח לכלא, והמעריצים נותרו ללא מופע הקאמבק שהאליל הבטיח לקיים אי שם בשנת 2009.

אבל אם מסתכלים על הקיום של מייקל ג'קסון כאושיית פופ, ובכן, מדובר באמן פעיל, כמעט חי, קיים, כמעט מוחשי, שממשיך להלהיב ולסחרר חובבי מוזיקה בכל העולם.

בטקס פרסי ה"בילבורד" שנערך רק לפני חודש וחצי פער העולם את פיו בתדהמה כאשר ג'קסון הופיע על הבמה, כמו קם מן המתים, וביצע את השיר "Slave To The Rythm". היתה זו הולוגרמה של ג'קסון, אבל היא נראתה אמיתית לגמרי.

ההופעה בטקס באה לקדם את האלבום החדש של מייקל  "Xscape", שזכה לשבחי המבקרים, אשר הכתירו אותו לאחד מחמשת הגדולים שלו בקריירה, לא פחות.

השיר המוביל מהאלבום "Love Never Felt So Good" הפך ללהיט בינלאומי, כולל כאן בישראל. הגרסה המצליחה שלו מבין השתיים שיצאו כוללת דואט עם ג'סטין טימברלייק, שמככב בקליפ ורוק כמו מייקל יחד עם מעריצים.

ואם ג'סטין טימברלייק סומן כיורש, הנה עוד יורש שמייקל העמיד השנה – פארל וויליאמס, שהחזיר את הדיסקו הגרובי למרכז הבמה, עם  הלהיטים "Happy" ו"get lucky" עם דאפט פאנק.

כולם יודעים שבעולם העכשווי הכסף מדבר, אז הנה נתון לסיום - מאז מותו הרוויח מייקל ג'קסון כ-500 מיליון דולר. לא רע עבור מישהו שכבר לא יכול לבזבז שקל, ורק ממשיך להדפיס שטרות אחרי לכתו.