הדר עמרם (צילום: שלומי, Studio S.A)
"החבר שלי ביקש שהשיר לא יישמע כאילו אנחנו נפרדנו". הדר עמרם | צילום: שלומי, Studio S.A

הדר עמרם, יוצאת עונת העשור של "כוכב נולד" ותלמידת כיתה יא', מוציאה את השיר החדש "מגדלים" (מילים ולחן: ארלט ספדיה, עיבוד: תומר עג'ם, הפקה מוזיקלית: אבי טל), סינגל שני מאלבום בכורה, אחרי הסינגל "הפחד לאבד אותך", שיצא בנובמבר.

"השיר הזה היה מוכן לפני 'הפחד לאבד אותך'", אומרת הדר עמרם. "הוא מדבר על פרידה מחבר, אבל אני והחבר שלי ביחד והכל בסדר. בחרתי להוציא אותו שני. בגדול זה על דברים שחוויתי וקרו לי, לא על ההווה. לפני שנתיים היה לי חבר ונפרדתי ממנו, אהבה ראשונה. הייתי ממש קטנה, יותר מעכשיו, זה מסובך אבל כולם עוברים את זה. מאוד התרגשתי כששרתי פה, אבל לא בכיתי. הפרידה מהחבר ההוא עזרה לי להכיר משהו הרבה יותר טוב".

-ומה החבר הנוכחי שלך אומר?
"לחבר שלי קוראים בן ג'רבי והוא ביקש ממני שהשיר לא יישמע כאילו אנחנו נפרדנו. אני כל כך אוהבת את השיר הזה. אמרתי - לא משנה מה, הוא יהיה. אני אוהבת את המילים שאני מתחברת אליהן ואת הלחן. היה לי כיף לשיר אותם. למרות כל מה שהיה הבחורה בשיר ממשיכה הלאה, כי זה לא סוף העולם. כיף לשיר את זה ולתת תקווה לכולם. המסר הוא מאוד חיובי למרות הכל".

-את שרה כאן חזק.
"העוצמות שיש בביצוע התפתחו תוך כדי ההקלטות, מפעם לפעם זה התעצם יותר ויותר. זה אחד הביצועים הטובים שלי עד היום, אני מקווה. יש בביצוע הזה הרבה כוונה. אני בוחרת שירים ממש בקפידה. חשוב לי שכל שיר שאני שרה אתחבר אליו וכל אחד יהיה הכי טוב שיכול להיות. יש לי שלושה שירים מוקלטים בסך הכל, על השלישי אני עובדת עכשיו".

-ומופיעה?
"כן, אני מופיעה בחתונות ובמופעי התרמה. יש הופעות שמתחדשות כל הזמן, חתונות שמתחדשות. אני נהנית מאוד. הכי כיף בעולם שחתן וכלה מזמינים אותך לרגע הכי משמעותי בחיים שלהם ובוחרים בך להכניס אותם לחופה ולשיר להם בריקוד הסלואו".

הדר עמרם (צילום: שלומי עמרם)
"כנראה שאוותר על העתודה, כי אני רוצה להיות בלהקה צבאית". הדר עמרם | צילום: שלומי עמרם

-את בקשר עם מישהו מ"כוכב נולד"?
"עם אניטה ורן שפיר, ועם ספיר מסיקה ממש. קשה לשמור על קשר".

-איך עוברת השנה בבית ספר?
"אני בבית ספר חצי פרטי וממליצה בחום. תעודת הבגרות שלי הרבה יותר טובה ממה שהיתה אמורה להיות לפני כן. החבר'ה מקסימים. כשהגעתי דיברו איתי המון על 'כוכב נולד'. אני קצת ביישנית, אז חשבו שאני סנובית. עד שהכירו והבינו שאני לא כזאת. היום 'כוכב נולד' זה כבר שייך לעבר. מי שלא מכיר תמיד מדבר איתי על זה. נזכרים לפעמים אבל לא יותר מדי".

-ומה עוד?
"הלילה אני נוסעת לפולין לשמונה ימים במשלחת מטעם בית הספר ומשרד החינוך. יהיה מרגש. נבקר בוורשה, קראקוב, אושוויץ, מיידאנק, טרבלינקה. זה קשה אבל זה טוב לראות את זה, חשוב, ואני רוצה לחוות את זה ולראות מה היה, זה חשוב. אני אעריך יותר את החיים ודברים ייכנסו לפרופורציות".

-מה התוכניות הלאה?
"ליהנות ממה שאני עושה ולעשות את זה בצורה הכי טובה. לאט זה הכי טוב. אני רוצה לסיים ללמוד, להוציא את השירים ולעשות דברים בכיף שלי, כמו שצריך. אני יודעת שהדברים יגיעו לאט לאט ויש לי סבלנות".

-את רוצה להיות בלהקה צבאית?
מבחינת בית הספר אני אהיה בעתודה, אבל כנראה שאוותר כי אני רוצה להיות בלהקה צבאית, ברור".

>> מירי מסיקה במופע קלאסיקות של הזמרת הגדולות