רמי פורטיס בארבי (צילום: ענבל צח)
ממליץ על אורן זילברשטיין. רמי פורטיס | צילום: ענבל צח

פסטיבל "עצמאי בשטח" יתקיים כזכור ב-21 ביוני יום חמישי בקיבוץ רגבים שליד בנימינה, ומשתתפים נבחרים ממנו הקליטו כבר גרסה מחודשת לשיר "הולך בטל" של להקת "תמוז", שחיבר מאיר אריאל ז"ל.

"פתיחת הדלתות" באירוע תהיה בשעה 15:00, ההופעה הראשונה תחל בשעה 17:25, והנה סדר ההופעות: אורן זילברשטיין, "קיצו", "לואיזה", איגי דיין, "אדיר והילדות", "הקליק", "טייני פינגרס", ברי סחרוף (הופעת שקיעה, 20:20), תמר אייזנמן, רמי פורטיס, אסף אבידן, רוקפור, רוני פיטרסון, שלום חנוך והלהקה (1:35 בלילה), מרסדס בנד, להקת TREE, להקת "ויתרתי".

ביום הפסטיבל מחיר כרטיס יעמוד על 209 שקלים.

רוקרים ותיקים ממליצים על צעירים

האמנים הצעירים שמופיעים בפסטיבל נבחרו על ידי ותיקים מהם, שמסבירים את הבחירות וממליצים בחום על ההופעות.

אין תמונה
Kitzu

רוקפור ממליצים על Kitzu
"קיצו הם יותר מלהקה, הם תופעה. קשה להישאר אדיש לסאונד המיוחד שלהם ולסגנון המאפיין אותם, כל מי שרואה את קיצו בהופעה מתאהב, זו פשוט להקה מיוחדת של חבר'ה מוכשרים, שמצאו אחד את השני ומצליחים לעשות יחד מה שהמון הרכבים לא מצליחים ולא יצליחו".

 

רמי פורטיס ממליץ על אורן זילברשטיין
"אורן עובד איתנו על הבמה כבר תקופה, הוא אחראי בהופעות שלי על הבמה וכלי הנגינה והוא עושה את תפקידו נאמנה. מעבר להיותו חבר הוא גם מוזיקאי מוכשר והחלטתי שאני אמליץ עליו בחום ואשמח אם עוד קהל יחשף למוזיקה שלו".

אורן זילברשטיין החל דרכו לפני כתשע שנים כגיטריסט המיוחד של להקת "פלורידה" החיפאית. מאז שעבר לתל אביב הוציא אלבום סולו אחד, השני בדרך, והוא מופיע עם חומרים משל עצמו וכאמור עובד כטכנאי במה.

 

טייני פינגרז (צילום: דין בן אריה, צילום מסך)
טייני פינגרז | צילום: דין בן אריה, צילום מסך

אסף אבידן ממליץ על "טייני פינגרז"
"טייני פינגרס הן אחת הלהקות היותר מעניינות שיצאו השנה. אני ממליץ בחום לראות הופעה שלהם".


מרסדס בנד ממליצים על ''ויתרתי''
"כחלק מגל 'להקות החניונים' החדש, כמו 'בוא לבר' ו'בותימזוג', - 'וויתרתי', הם שילוב בלתי אפשרי בין מחאה וירקות שורש, אנדרלמוסיה ורוך, גזר ובננה. להקת פאנק אמיתית, שלא מוחה נגד פוליטיקאים מושחתים או טייקונים שמנמנים, אלא נגד כולנו.

>> "אפגן וויגס" הגשימו חלומות למעריצים בבארבי