שי גבסו מוציא את אלבומו הרביעי, "כל הימים", המתעד, בין היתר, את החזרה שלו בשאלה והפרידה מאשתו. הוא כולל שירים שהוציא בשנה האחרונה כמו "אין לי מילים", "כל הימים", "אני צריך להחליט""תבואי" ו"אני אחצה את הכאב הזה לשניים".

"באלבום הזה זו פעם ראשונה שהגעתי אליו בלי רפרנס. לא היה לי בראש כמו מה אני רוצה להישמע. פתאום הבנתי שמיינסטרים זה בכלל דבר טוב. לעשות את האמנות שלך שתהיה מצומצמת לשוליים זה לא המטרה של האמנות עצמה. הרבה יותר מאתגר לדייק, ולהצליח להביא את זה לכולם".

"מוכרים דברים כשחור או לבן, ומה שלא הוא כנראה צבעוני"

בעשור שעבר מאז שפרץ לחיינו דרך גמר העונה הראשונה של "כוכב נולד", הספיק גבסו להתחתן, להתגרש, להתנסות בסגנונות מוזיקליים בשלושה אלבומים וגם להיפרד מהכיפה שעל ראשו, אבל כנראה שלא מהדת. בביתו, לצד הדיסקים, נמצא גם התלמוד הבבלי. "מבחינתי זה היה לי כמו סמים", אומר גבסו, "זאת אומרת יכולתי לעוף נורא נורא גבוה עם זה, ואני ממש נגמל מזה. אם אני במצבים של דאון, אני יודע שאני יכול ללכת לשם ולמצוא, אבל אני לא הולך".

גבסו זעם לפני כמה חודשים על כתבה בעיתון שבה צוטט על העדפותיו המיניות במשפט "הייתי עם כולם". אחר כך הוא התנצל על זעמו. היום הוא אומר: "עצבנה אותי הפלקטיות. נורא אוהבים למכור דברים באו שחור או לבן, ואם זה לא, אז זה כנראה צבעוני. מה יש לי להבהיר? לא הייתי בשום ארון. אני לא מאמין בניסיון לשים את הדברים בתבניות, ואני חושב שהוא עושה צער, לכל האנושות הוא עושה צער".

>> אבי בללי, נמרוד לב, עמית ארז, שי נובלמן וגריילסאמר שרים אריק איינשטיין ז"ל