להקת הדג נחש תפתח את העונה החדשה של סדרת "קלאסי רוק" באופרה הישראלית ב-12.12.11 בשיתוף פעולה עם כ-30 נגני "תזמורת המהפכה" וזמרת הסופרן אפרת אשכנזי, בניצוחו של רועי אופנהיים ובניהול מוזיקלי של אופנהיים וזהר שרון.

חברי הלהקה מתבדחים על הנושא, אבל מדובר במפגש מוזיקלי יוצא דופן ומעניין באמת, בין להקת ההיפ הופ הכי גדולה שהיתה בארץ, לבין זמרת סופרן שקשה לה קצת עם הקללות שיש בשירים ועם תזמורת שאמורה להקפיץ את הקהל ממושבו.

המופע של הדג נחש באופרה יתקיים על רקע התפאורה של האופרה "קוולריה רוסטיקנה" בליווי "תזמורת המהפכה" בהרכב קאמרי. רשימת השירים שיובצעו בו היא: אני מאמין, הנה אני בא, הכאפה המצלצלת, Little man, מערבולת של חול, Many Lights, מספרים, עוד אח אחד, שיר נחמה, אלוהים שלי, אף אחד, בסלון של סלומון, מחרוזת לא: לא מספיק-לא פראיירים-לא מוותר, שביתה, סטטיסטיקה, שירת הסטיקר, היפ הופ ציוני.

"תזמורת המהפכה" ו"קלאסי רוק"

כל השירים במופע עובדו על ידי שישה מעבדים שונים: זהר שרון, חי מאירזדה, אמיר לקנר, אשר גולדשמיט, אורית גוראל ואסף מתתיהו. יחד עם הדג נחש תופיע "תזמורת המהפכה" שהיא אנסמבל יוצר המשלב מוסיקה תזמורתית, כלים אלקטרוניים ואמנויות במה אחרות. התזמורת שיתפה פעולה עם אמנים כמו אביתר בנאי, ירמי קפלן, Third World Love ואחרים.

הקונספט של סדרת קלאסי רוק של האופרה הישראלית נמשך גם בעונה הזו ומהותו שילובים יוצאי דופן של כוכבי רוק ישראליים יחד תזמורות ואמנים מעולם המוזיקה הקלאסית בעיבודים חדשים, כפי שקרה בהופעות של נינט טייב ואסף אבידן והמוג'וז. בהמשך העונה יתקיימו במסגרת "קלאסי רוק" שני מופעים שבמרכזם אסף אמדורסקי ואביב גפן שיבצעו את להיטיהם הגדולים בעיבודים קלאסיים חדשים בליווי תזמורת סימפונט רעננה.