ליאור קקון, ביתו של המוזיקאי נדב קקון ("כלשי כלאם" עם סגיב כהן), רק בת 15, וכבר מוציאה את סינגל הבכורה שלה "ריקוד אחרון". זוהי גרסת כיסוי ללהיט הצרפתי "Dernia r dence", שקקון האב כתב לה מילים בעברית וציקי זנתי עיבד והפיק מוזיקלית.

השירה של קקון הבת מזכירה כאן את מירי מסיקה, וזה לא מקרי. "אני שרה המון שירים של מירי, ואומרים לי שאני מזכירה אותה בסלסולים, בטעם החצי מזרחי חצי מערבי, ובתחושה שאני נותנת בשירה שלי", אומרת ליאור קקון. "זה מהמם בעיני שאני מזכירה אותה, כי היא מהממת, והיא מודל מבחינתי. זה מה שאני רוצה לשדר - אתנית, עממית, כיפית. אני רוצה להיות כמוה, להביא משהו חם וחי שמחמם את הקהל, ככה אני שרה גם".

-איזו עוד זמרת היא מודל עבורך?
"ביונסה. אני ממש לוקחת אותה כדיווה שלי, המודל וההשראה לדברים גדולים. החלום שלי הוא להופיע בלי סוף כמוה, ולא משנה על איזו במה, לרגש ולשמח אנשים וליהנות על הבמה, כמו שאני עושה עכשיו. ושאוכל גם לחיות מהמקצוע הזה. זה מה שאני רוצה לעתיד שלי, להיות זמרת".

-ממתי את שרה?
"מגיל מאוד צעיר. בבית הספר אני זמרת-סולנית ראשית בטקסים. אני גם לומדת במגמת תיאטרון בבכיתה ט' בחדרה, משחקת במחזות זמר של המגמה בתפקידים ראשיים, ורקדנית בלהקת צבעי מחול. ריקוד זו האהבה השנייה שלי, וזה כיף. אני גם לומדת פיתוח קול".

מירי מסיקה – עזור לי (צילום: גורן ליבונצ'יץ')
"אני רוצה להיות כמוה, להביא משהו חם וחי שמחמם את הקהל". מירי מסיקה | צילום: גורן ליבונצ'יץ'

-איך בחרת את השיר שאת מוציאה?
"התחברתי למילים. אנחנו חשופים לצרפתית, אבא שלי מדבר צרפתית וגם דוד שלי, דני שחי בצרפת. הוא בעצמו זמר ונגן ומשדר בתחנת רדיו. הוא השמיע לי את השיר ואמר שהוא מאוד אוהב אותו. גם אני אהבתי את השיר וחשבנו שהוא יכול להתאים לאווירה של הארץ. השיר כאילו מדבר עלי, על כמה שאני אוהבת לרקוד ולתת את זה. ממש לאכול את העולם בריקוד, שירה ומה שאני אוהבת לעשות. וכמו במילים אני אוהבת שמש וים ואת כל העולם, זה ככה".

-ואיך ההרגשה?
"זה שיר ראשון שאני מוציאה החוצה ואני מאוד מתרגשת. אני שומרת על עצמי לא לפתח יותר מדי ציפיות. שומרת על הרגש שיעמוד במקום. אני חושבת שההצלחה תימדד באיך הקהל יקבל אותי, אם הוא יאהב אותי. זה מה שחשוב לי. חשיפה אפילו קטנה תעשה לי הרגשה טובה".

-אולי תפרצי בגיל צעיר. מפחיד?
"אני לא יודעת אם יש פחדים מבחינת הגיל. אני לא מפחדת. אני מאמינה בעצמי ובמשפחה שתומכת בי. הם המגן שלי ותמיד תומכים בי, בכל מצב. לכן אני הולכת עם זה ומסוגלת. אני מרגישה מוכנה לקריירה כזמרת. יש לי השראה בבית לכן זה הדבר הכי טבעי לי. הכינו אותי לזה מגיל קטן ואני רוצה להתפתח לדברים יותר גדולים. אבא שלי מלווה אותי בהופעות שלי בכנסים, טקסים ואירועים. הופעתי באירוע של פלאפון במוזיאון ישראל שהיה מרגש מבחינתי. ביום העצמאות אשיר על הבמה המרכזית בחדרה. אני גם מופיעה עם אבא".

אין תמונה
"אני ממש לוקחת אותה כדיווה שלי, המודל וההשראה לדברים גדולים". ביונסה

-את כבר עובדת על אלבום בכורה?
"אפשר להגיד שכן. אנחנו בעבודה על עוד שירים במטרה להוציא בסוף אלבום. יש שירים שכבר נוצרו ויש כאלה שבכתיבה והלחנה. אבא שלי כתב לי שירים. אנחנו משפחה מוזיקלית - אבא שלי, דוד שלי, אחיינים. המשפחה כולם מוזיקליים מאוד. יש אצלנו הווי של מוזיקה, תמיד יש גיטרה ומלא זמרים. במימונה נהניתי מאוד, שרתי קצת במרוקאית".

-תלכי לתוכנית ריאליטי מוזיקלית?
"אני חושבת על זה אבל לא בטוחה. אבא שלי לא תומך בזה. אני לא שוללת. אני רוצה ללכת צעד צעד ולהגיע למקום שאני רוצה. הייתי באודישן לאקס פקטור, עוד לפני שהעלו את הגיל. הייתי בתוכנית מוזיקלית בערוץ הילדים בגיל יותר צעירץ זה כיף וחוויה להיחשף לטלוויזיה ומצלמות. אבל אני אוהבת לעשות הכל בדרך שלי ובכיף שלי".

-איך הילדים בכיתה יגיבו לשיר?
"לא יודעת, כי מחר אנחנו יוצאים לטיול שנתי, שלושה ימים בהרי יהודה. ישנים באוהלים בלילה, המורות בחדרים. זה לא פייר, אבל ככה זה".