מוש בן ארי מוציא את אלבומו החדש "כמו בחיים",ממנו יצאו עד כה שיר הנושא והקליפ "כמו בחיים" והסינגל "מה עושים". גולשי mako יכולים להאזין מהאלבום לשני שירים נוספים: "להציל את עצמך" ו"בין הטיפות".

האלבום החדש של מוש בן ארי כולל בעיקר שירי אהבה ופרידה, וגם שיר מחאה אחד פוליטי ופסימי. הוא שר בו על "פוליטיקאים שמתחברים עם אילי ממון וממסד שדואג רק לשלטון / לילדינו יש עתיד רק של עבדות וזמן...".

על השיר הוא אומר: "עזוב שניה את הגבולות ואת האויסים הגדולים, אני מדבר על האויבים הפנימיים שלנו, על הדאגה אך ורק איך ליצור מכל סיטואציה רווח. כולנו יודעים מי מריץ את הפוליטיקאים וכולנו יודעים למה".

על מצבו הכלכלי הפרטי אומר בן ארי: "אשקר לך אם אגיד שאני לא עובד כל יום עבודת פרך בשביל זה. אני עדיין לא יושב תחת עץ התאנה שלי".

בן ארי שר ריטה

את מילות אחד השירים "מי שאת רוצה", כתבה ריטה, וזו הפעם הראשונה בקריירת הסולו של בן ארי, בה הוא מוציא באלבום שיר מקורי שלא הוא כתב את מילותיו (בניגוד לקאברים שביצע כמו "ואיך שלא"). "ריטה ביקשה שאלחין לה כמה שירים, ואחד מהם לא התאים לה, אז אני שרתי אותו". הוא מספר.

את האלבום הקליט בן ארי בביתו שבמושב בשרון, רחוק מהעיר הגדולה. עבורו זה אומר "לקום בבוקר ולא בתל אביב, לרדת למכולת בלי לזכור שאני 'מוש בן ארי'. עדיין לקום בבוקר ולהישאר במקום שפוי, לזכור שאני בן אדם שמגדל עצים".

על האפשרות להוריד את הראסטות המיתולוגיות שלו ולהסתפר, כמו שעשה עידן רייכל, אומר בן ארי: "תראה, יצא לו טוב, אני לא יודע איך ייצא לי. אני לא שוקל את זה".

>> מוש בן ארי מועמד במצעד השנתי של ישראל