משה פרץ, שישפוט הערב בגמר עונת העשור של "כוכב נולד", מוציא את השיר והקליפ החדש "אולי הלילה", כסינגל ראשון מאלבומו הבא. פרץ אחראי למילים, ללחן, לעיבוד ולהפקה המוזיקלית.

"הוצאתי את השיר הבוקר, וזה יום טוב. תמיד צריך לחשוב על העיתוי", הוא אומר. "אבצע את השיר הערב על במת גמר כוכב נולד יחד עם שלושת הפיינליסטים, אניטה, אור ואיטן.  זה כבוד גדול להיות על הבמה הערב באירוע כל כך חגיגי ולהשיק את השיר החדש שלי".

-הבנתי שיש כבר כמה שירים מוכנים לקראת האלבום הבא.
"יש לי כבר שמונה שירים בהכנה, לא עם עיבוד גמור. זה הראשון המוכן. אני מביא בו משהו חדש, מרענן, קופצני, שילוב של הרבה גיטרות ואלקטרוני, עם הטעם שלי והשירה שלי. מחר בערב אני מופיע בפארק אריאל שרון (פארק חיריה, א.נ.) ושם אשיר את השיר לראשונה בהופעה שלי מול קהל".

אין תמונה
משה פרץ, מאחורי הקלעים של צילומי הקליפ

-כמו שציינת השיר הזה הוא דאנס עם אלמנטים של רוק, אבל אתה לא מוותר על המזרחית.
"לא ממש לא. יש לי שיר מוכן, הכי מזרחי שיש. החלטתי שאם רוק ודאנס אז יהיה הכי מסיבתי, קיצי ומטורף והמלודיה מכוונת ככה והכל פתוח. השיר השני שמוכן הוא עם אלמנטים ערביים וסקציה של כינורות, מזכיר את טורקיה".

"גידי ישיר ונצטרף אליו, מירי תשיר עם אייל גולן"

-מה לדעתך צפוי הערב בגמר?
"צפוי להיות כיף, אוירה מצוינת. שלושתם צריכים להיות שמחים. לא משנה מי יזכה, כי מהשמיניה כולם טובים. צריך ליהנות מהרגע, מהבמה, הקהל. גידי ישיר ונצטרף אליו, מירי תשיר עם אייל גולן, אני אשיר עם הפיינליסטים את השיר החדש. יהיה אירוע מגניב, משהו גדול שמחכים לו".

-יש לך פייבוריט?
"מהשמינייה כבר לא היה אכפת לי שכל אחד ייקח. אין מה לדאוג. כולם עם שירים מוכנים כבר, סינגלים מוכנים, ומי שיעבוד קשה יצליח".

-היית בהמון מעמדים גדולים בקריירה, איך התחושה לקראת הערב מבחינת התרגשות?
"כשיוצא לי שיר חדש אז הכל מתגמד מבחינת ההרגשה האישית כי יש ציפיה. כמובן שאני מתרגש מהטקס של להיות בגמר כוכב נולד. אף פעם לא פספסתי את הגמר בטלוויזיה והפעם אני חלק מהאירוע, בקאסט של השופטים וזה מרגש מאוד".

-תמשיך מכאן לעוד עונה של "בית ספר למוסיקה"?
"'בית ספר למוסיקה' זה שליחות שעשיתי מאהבה לילדים. הופתעתי והפתעתי את עצמי בגישה שלי לילדים, אני לא יכול לוותר על זה".

אין תמונה
"לא הפסדתי אף גמר של כוכב נולד בטלוויזיה"

>> הצביעו למצעד השנתי של mako ערוץ 24 והתחנות האיזוריות