"עד שהגעתי לכאן לא ידעתי מה קורה, זה היסטריה" סיכם אורי פסטר את ההפתעה מההצלחה האדירה. "למה זה מצליח? כי הם אמיתיים. סוד כל הצלחה זה ליהוק נכון ואורח רוח" חשף אורי פסטר. "החבורה הזאת מתנהגת כאילו אין מצלמות. הם התנהלו כאילו זה לא ריאליטי" הוסיף.

"הבעיה של ג'ולייטה היא שאין לה שום דבר מקורי משלה. אני הבנתי שצריך לבנות את הדמות מי היא ג'ולייטה. אז ניסיתי להוריד את הפוזה ושהיא תהיה היא אמיתית" הודה פסטר על העבודה עם ג'ולייטה. "יש לה עוד הרבה מה ללמוד" הוסיף.

"אביהו שבת כמו ג'ולייטה, הוא גם צריך ללמוד. הוא וג'ולייטה באו מוקדם מידי" סיפר פסטר על העבודה על אביהו שבת. "אביהו היה האיש הכי נאמן, הפסיכולוג של הבית והלך אחרי כל בעיה שהייתה על פתרונה. הוא אינטיליגנט, הוא יוצר והוא יגיע רחוק".

"אתי היא מדליקה. היא קולית והיא טום בוי כזה". סיפר פסטר על אתי לוי. "היא הגיעה לתוכנית והיא לא באה לתחרות. אז כשהיא נקלעה לתחרות היא לא כל כך הסתדרה עם זה". הוסיף פסטר.
"כשפגשתי את דודו, הורדתי את הכובע". הודה פסטר על דודו אהרון. "זמר השנה, יוצר, כל הארץ מתמוטטת בא ללוס אנג'לס להתחרות מול שישה אנשים, פרט לזהבה שהיא גדולה, שהם די בתחילת דרכם" הוסיף.

"חס וחלילה. הם לא יפות" חשף פסטר את האמת כשנשאל האם היה קונה את החליפות של אלון דה לוקו. "אלון דה לוקו, עסקיו בכל. הוא מלך. אם החליפות לא ילכו הוא יפנה לזה. הוא מלך" הוסיף פסטר. "הוא הגיע הכי מוכן לתוכנית הזאת".

צפו בקטע המלא מתוך מת על לה לה לנד עם אלירזה שדה, מושיק גלאמין ומאיה בצלאל

>> לכל הכתבות מתוך "מת על לה לה לנד"