בן ארצי מתארח לקראת הדיסק החדש,מספר על מעשיו בימיו אלו, הדרך המתהווה, הרצונות, והכבוד שנפל בחלקו ביום שבת האחרון, כאשר נעל את טקס המחאה עם שירת ההמנון הלאומי. 

הזמר, כאמור, מוציא דיסק חדש בקרוב, כשמתוכו כבר יצא הסינגל הראשון, "חלומות 34". במקור נקרא השיר "רוב הזמן זה ליד", אך ארצי ג'וניור מסביר ששינה את השם בגלל האסוציאציות שעלולות להיות מקושרות לשם - בין השאר כותרת נוחה למבקרים וגם השיר "רוב הזמן את אשתי", אחד מלהיטיו של אביו, שלמה ארצי.

"החיים אינם מושלמים, הם שלמים אבל לא מושלמים" אומר ארצי הבן בנסיונו להסברי לגל ומרגול על השיר החדש, "הפער בין הפנטזיה למציאות יוצר את הפער". עוד הוא מספר כי הוא רוצה להמשיך ליצור ולהיות פורה, ושתמיד יהיה קהל שיקשיב לו: "אני רוצה להגיע לרגע שבו ארגיש שיש לי את המקום שלי".

בהמשך סיפר ארצי על ההופעה מעל במת הפגנת מחאת הדיור הגדולה: "ביום שישי קיבלתי SMS, אבא ביקש שאנגן איתו בבמת המחאה ביום שבת. היתה התרגשות גדולה , וגם לא עיקלתי ששרתי את התקווה. האמת שעם אבא שלי לא דיברתי מאז, לא הצלחנו להשיג אחד את השני".

ארצי המשיך לדבר על הארוע וסיכם: "זה ארוע מאוד משמעותי. ברמה הפרטית יש כבוד לנעול ארוע כזה, זה משהו שאתה יכול לספר לילדים, לסביבה.בסופו של יום אני אדם נורמלי לחלוטין, לא תמיד נורמטיבי, אבל נורמלי". צפו בראיון

גל ומרגול, ימים א'-ה' בשעה 14:00 בערוץ 24 ובשידור חי באתר mako

>> ערים!: מיכל אמדורסקי חושפת סודות מחדר המיטות